ایالات متحده از هند در درگیری مرزی لاداخ با چین حمایت می کند ، نمی گوید جایی برای شخص ثالث وجود دارد

[ad_1] اختلافات مرزی بین هند و چین همچنان ادامه دارد. (عکس پرونده)دهلی نو: در مورد اختلافات مرزی در لاداخ بی

توسط ABDOOSNEWS در 7 آبان 1399
[ad_1]
چین از هند در اختلافات مرزی حمایت کرد ، چین با شورش گفت: - جایی برای شخص ثالث وجود ندارد

اختلافات مرزی بین هند و چین همچنان ادامه دارد. (عکس پرونده)

دهلی نو:

در مورد اختلافات مرزی در لاداخ بین درگیری هند و چین ، ایالات متحده بار دیگر با نشان دادن آینه به چین از هند حمایت کرده است. وزیر خارجه آمریکا ، مایک پمپئو ، پس از دیدار با وزیر دفاع راجنات سینگ ، وزیر خارجه اس جیشانکار ، گفت که ایالات متحده به همراه وی در اقدامات انجام شده توسط هند برای یکپارچگی خود ایستاده با این اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا ، چین گول خورد و بیانیه ای صادر کرد و گفت این یک موضوع دوجانبه بین دو کشور است و دیگر جایی برای دخالت شخص ثالث در آن وجود ندارد.

همچنین بخوانید

در بیانیه صادر شده از سوی سفارت چین آمده است: "اختلافات مرزی بین هند و چین دو جانبه است. این مسئله در سطح دیپلماتیک و توسط افسران هر دو ارتش حل می شود. هند و چین قادر به حل این اختلاف هستند. هیچ جایی برای دخالت شخص ثالث در این اختلاف وجود ندارد.

آجیت دووال به جای دست درازی ، از وزیر امور خارجه و وزیر دفاع ایالات متحده در این "سبک خاص" استقبال کرد

وزیر خارجه ایالات متحده مایک پمپئو روز سه شنبه با آژیت دووال ، NSA هند دیدار کرد. در این مدت ، وی به 20 سرباز هندی که در ماه ژوئن در خشونت در دره گالوان در لاداخ جان باختند ، ادای احترام کرد. وی گفت: ایالات متحده برای مقابله با هر تهدیدی قاطعانه در کنار هند ایستاده است. دو کشور متعهد به همکاری در زمینه های مختلف هستند.

تنش با چین در مورد LAC ؛ وزیر امور خارجه آمریکا گفت - هند به ایالات متحده به عنوان متحد نیاز دارد

پس از بیانیه پمپئو ، چین بیانیه ای صادر كرد و گفت كه هیچ شخص ثالثی نباید در توسعه روابط دوجانبه بین دو كشور (هند و چین) حقوق و منافع قانونی خود را نقض كند. جو باید برای صلح ، ثبات و توسعه منطقه ای بین دو کشور مناسب باشد. بگذارید به شما بگویم که مایک پمپئو و وزیر دفاع آمریکا مارک تی آسپر روز دوشنبه برای مذاکرات مهم دو به علاوه دو وارد هند شدند. در جریان مذاکرات ، دو کشور توافقات بزرگ زیادی را برای افزایش روابط متقابل در زمینه دفاع و امنیت انجام داده اند.

فیلم ویدئویی: تانک های T-90 ارتش هند در میان تنش با چین در لاداخ مستقر شدند


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن