اندروید باکس سینماتیو

MXQ Pro یک جعبه اندرویدی اندروید باکس با سخت افزار بالا است که به شما امکان می دهد  برنامه ها و بازی ها را از

توسط ABDOOSNEWS در 24 مرداد 1399
MXQ Pro یک جعبه اندرویدی اندروید باکس با سخت افزار بالا است که به شما امکان می دهد  برنامه ها و بازی ها را از طریق تلویزیون اجرا کنید. این محصول چهار ضلعی است. همچنین یک پنل برای مجموعه ای از پورت های مختلف در قسمت جلوی محصول وجود دارد. اندروید باکس این محصول دارای پردازنده چهار هسته ای بوده و ظرفیت اندروید باکس آن 1 گیگابایت است و داشتن سیستم عامل اندروید 5.1 نیز نشانه مدرن بودن این محصول است ، این دستگاه همچنین از باند Wi-Fi 2.4 گیگاهرتز بهره می برد. از دیگر ویژگی های اندروید باکس این دستگاه می توان به بلوتوث نسخه 4 اشاره کرد ، همچنین لازم به ذکر نیست که دارای 4 پورت USB نیز هست.

قیمت اندروید باکس شیائومی

در کادر این دستگاه می توانید ریموت کنترل ، کابل HDMI ، کتابچه راهنمای اندروید باکس کاربر و کابل برق را مشاهده کنید. پورتهای خروجی شامل HDMI ، 4 پورت USB ، پورت کابل برق ، پورت SPDIF ، درگاه AV ، درگاه اترنت برای دریافت اندروید باکس شبکه و شکاف micro SD است. پس از روشن کردن دستگاه ، یک سیستم عامل با منو نشان داده می شود که بسیاری از برنامه های اساسی مانند مرورگر و اسکایپ و غیره بصورت اندروید باکس پیش فرض نصب شده اند.

جدیدترین اندروید باکس

اگر نرم افزار مورد نظر خود اندروید باکس را پیدا نکردید ، کافی است با استفاده از نرم افزار یاب نصب شده در دستگاه بروزرسانی ، نرم افزار را بارگیری کنید. اولین قدم برای استفاده از Android Box اتصال آن به اینترنت است که از طریق درگاه اترنت یا وای فای امکان پذیر است. برای راه اندازی اینترنت ، می توانید از قسمت تنظیمات اندروید باکس و سپس به صورت شبکه اقدام کنید. اگر به بخش دستگاه اطلاعات در این سیستم عامل Android Box بروید ، خواهید دید که نرم افزار Kodi از سخت افزار کمی استفاده می کند ، در نتیجه دستگاه اندروید باکس قدرت بیشتری برای دریافت ویدیو خواهد داشت.

بهترین اندروید باکس 2019

اندروید باکس Android box در واقع یک کامپیوتر کوچک قابل حمل است که بر روی آن سیستم عامل اندروید نصب شده است. اندروید باکس اندروید باکس ها به لحاظ امکانات همانند گوشی ها یا تبلت های اندرویدی عمل می کنند . اندروید باکس R69  از پورت های HDMI ، USB، LAN, AV پشتیبانی می­کند و همچنین قابلیت اندروید باکس نصب کارت حافظه تا حجم 32 گیگا بایت را دارد. با این دستگاه تمام قابلیت های یک کامپیوتر کوچک از قبیل انجام بازی ، وبگردی ، نمایش فیلم و عکس ، استفاده از همه نرم افزارهای اندروید باکس شبکه های اجتماعی ، اتصال تلفنی از طریق Skype و … را خواهید داشت. این دستگاه دارای یک ریموت کنترل از راه دور است و اتصال آن به شبکه اینترنت هم از طریق پورت LAN و هم شبکه اندروید باکس بی سیم انجام می شود.

اندروید باکس سینماتیو

این محصول اندروید باکس دارای پردازشگر چهار هسته ای می باشد و از سیستم عامل اندروید 7 پشتیبانی می کند. شما می توانید با استفاده از این محصول اندروید باکس از تماشای تصویری با کیفیت 1080و Full HD و 4K لذت ببرید.   دستگاه R69  از 24 زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، فارسی، آلمانی، ژاپنی و ... پشتیبانی می کند. نرم افزار این دستگاه از فلیم های3D  نیز پشتیبانی می کند
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن