انتخابات مجمع بیهار 2020: نخست وزیر نارندرا مودی برای سخنرانی در چهار راهپیمایی در بیهار

[ad_1] انتخابات بیهار: چهار راهپیمایی نخست وزیر مودی در بهار (عکس پرونده)پتنا / دهلی نو: جو در مورد انتخابات

توسط ABDOOSNEWS در 11 آبان 1399
[ad_1]
نخست وزیر مودی برای شروع تجمعات از سنگر لالو یداو ، برکت را از مردم دریافت خواهد کرد

انتخابات بیهار: چهار راهپیمایی نخست وزیر مودی در بهار (عکس پرونده)

پتنا / دهلی نو:

جو در مورد انتخابات مجمع بهار در بهار گرم است. نخست وزیر نارندرا مودی (نخست وزیر مودی) روز یکشنبه در چهار راهپیمایی در Bihar سخنرانی خواهد کرد تا به مبارزات انتخاباتی NDA امتیاز دهد. طبق اطلاعات دریافت شده از دفتر مرکزی BJP ، نخست وزیر مودی روز یکشنبه در راهپیمایی های مختلف در Chhapra ، Samastipur ، Motihari و Bagaha سخنرانی خواهد کرد. این سومین تور انتخاباتی نخست وزیر مودی در ایالت طی چند هفته اخیر است. مرحله دوم انتخابات در بیهار قرار است در 3 نوامبر برگزار شود.

نخست وزیر نارندرا مودی روز شنبه در توییت خود نوشت ، "فردا من در میان مردم بیهار خواهم بود. من در جلسات عمومی Chhapra ، Samastipur ، Motihari و Bagaha در Mahaparva از دموکراسی نعمت مردم را خواهم گرفت.

نخست وزیر سخنرانی راهپیمایی خود را روز یکشنبه از Chhapra ، سنگر سیاسی لالو پراساد ، رئیس حزب اصلی مخالف دولت ، Rashtriya Janata Dal آغاز می کند. در آن آمده است که پس از چاپرا ، او به ساماسیپور می رود و در یک جلسه عمومی در هیئت مدیره مسکن در آنجا سخنرانی می کند.

بر اساس اطلاعات ، پس از این ، با سخنرانی نخست وزیر در یک تجمع در گاندی میدان Motihari و سپس در محل کالج Baba Bhootnath در Bagaha ، او مبارزات انتخاباتی خود را در این ایالت به پایان می رساند.

به گفته منابع در JDU ، متحد BJP در Bihar ، وزیر ارشد Nitish Kumar صحنه را با مودی در جلسات Samastipur و Bagaha به اشتراک می گذارد. مبارزات انتخاباتی مرحله دوم مجلس قانونگذاری بهار عصر یکشنبه به پایان می رسد و رای گیری در 3 نوامبر برگزار می شود.

ویدئو: مهمترین مسئله مشاغل در انتخابات بهار


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب