انتخابات بیهار - تجاوی یداو به NDTV: نخست وزیر مودی نمی تواند شغل خود را تحویل دهد بنابراین او به من حمله می کند

[ad_1] تجاوی یداو در حال مبارزات تهاجمی برای انتخابات سه مرحله ای در بهار بوده است.پاتنا: نخست وزیر نارندرا م

توسط ABDOOSNEWS در 9 آبان 1399
[ad_1]

تجاوی یداو در حال مبارزات تهاجمی برای انتخابات سه مرحله ای در بهار بوده است.

پاتنا:

نخست وزیر نارندرا مودی نمی تواند شغل ایجاد کند یا اقتصاد را احیا کند ، بنابراین او در حال پرتاب خاردارهای شخصی است ، روز جمعه رهبر مخالفان بیهار ، تهشوی یداو ، در پاسخ به آخرین حملات علیه وی پیش از مرحله دوم نظرسنجی های ایالتی ، گفت.

"تجاوی یداو" هنگام تبلیغات انتخاباتی به NDTV گفت.

برچسب زدن به او "جنگل راج کا یووراج"نخست وزیر نارندرا مودی در این هفته تجویوی یداو را هدف قرار داد و با استناد به حاكمیت 15 ساله والدینش لالو یداو و رابری دوی به مردم هشدار داد كه نباید به" تاریكی "برگردند.

اما برخلاف "جمل (حیله)" نخست وزیر در ایجاد 2 کرور شغل در سال ، تجشوی یداو گفت که رشتریه جاناتا دال (RJD) در نظر دارد موقعیت های خالی 4.5 لک را پر کند و جایگاه های جدید 5.5 لک را ایجاد کند تا وعده مبارزات خود را از 10 لک انجام دهد. شغل بسیار واقعی بود

"ما در هوا صحبت نمی كنیم. ما می توانستیم قول 50 لك یا 1 كراور بدهیم اما با متخصصان مشورت كردیم كه 10 شغل لكی كاملاً امكان پذیر است. دولت موتور دو موتوره طی 15 سال چه چیزی به بهار داده است؟" وی با اشاره به ائتلاف BJP-Janata Dal (متحد) گفت.

وی با جدی گرفتن حملات علیه خود گفت: "ما می خواهیم در مورد حال و آینده صحبت کنیم. این افراد می توانند صفحات پوسیده تاریخ خود را داشته باشند. آیا آنها 15 سال نیز در قدرت نبودند؟ 30،000 کرور کلاهبرداری شد کلاهبرداری. از هرکسی در مورد نوع فسادی که هنوز در هر کلانتری وجود دارد س Askال کنید. "

تجشوی یداو پس از انتخابات قاطعانه هرگونه تغییر شکل سیاسی را انکار کرد و در صورت به وجود آوردن یک مجلس آویزان ، اتحاد با نیتیش کومار را رد کرد.

"ما در اصول سازش نمی کنیم. اولین و تنها عشق نیتش جی صندلی است. ما می دانیم که چگونه به حکم مردم احترام بگذاریم. حتی اگر یک حکم آویزان وجود داشته باشد ، این مخالف BJP و Nitish جی خواهد بود. چگونه می توانیم با آنها متحد شوید؟ " او گفت.

بیهار در سه مرحله با تصمیم گیری برای تاریخ بعدی رای گیری در روز سه شنبه ، برای دولت جدید رای گیری می کند. نتایج در تاریخ 10 نوامبر اعلام می شود.

حمله اخیر نخست وزیر مودی به تجاوی یداو حمله شدید در مبارزات انتخاباتی بهار به نظر می رسید ، و توسط اردوگاه مخالفان به عنوان نشانه ای از اضطراب در BJP تفسیر شد ، که در ائتلاف با نیتیش کومار دولت را اداره می کند.

گردهمایی های این 31 ساله رکورد شلوغی را به همراه داشته و پاسخ به وعده نظرسنجی وی درباره مشاغل دولتی همراه با اشاره به بحران کارگران مهاجر ناشی از پاسخ COVID-19 دولت ، حاکمیت اتحاد ملی دموکراتیک (NDA) دفاعی


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن