انتخابات بیهار 2020: نخست وزیر مودی مخالفت را در سامستیپور مورد انتقاد قرار می دهد ، می گوید Mahagathbandhan نگران فقرا نیست

[ad_1] نخست وزیر مودی با حمله به مخالفان گفت: "امروز در یك طرف كشور ائتلافی از NDA وجود دارد كه به طور كامل ب

توسط ABDOOSNEWS در 11 آبان 1399
[ad_1]

نخست وزیر مودی با حمله به مخالفان گفت: "امروز در یك طرف كشور ائتلافی از NDA وجود دارد كه به طور كامل به دموكراسی اختصاص داده شده است. در طرف دیگر ائتلاف های خانوادگی نیز وجود دارد كه به منافع منافع آنها اختصاص دارد." وی گفت: "این احزاب خانوادگی فقط برای خانواده هایشان چه کار کردند و به شما هدیه دادند؟ خانه های ییلاقی بزرگ ساخته شده ، چه کسی آنها را ساخته است؟ اگر کاخ هایی ساخته شده ، پس چه کسی آنها را ساخته است؟ اگر یک کاروان ساخته شده باشد ، چه کسی بوده است. "

وی گفت که این افراد هیچ کاری با مشکلات فقرا ، مشکلات آنها ندارند. آنها فقرا را فقط و فقط در انتخابات به یاد می آورند. وقتی انتخابات فرا می رسد ، آنها شروع به خواندن گلدسته ها می کنند - فقیر ، فقیر ، فقیر ... وقتی انتخابات به پایان رسید ، آنها فقط با قبیله خانواده خود می نشینند.

آنچه برای دولت های دوگانه شاهنشاهی در UP اتفاق افتاد در Bihar نیز تکرار خواهد شد: PM Modi

از عموم مردم پرسیدند که باید به من بگویید ، آیا میراث جونگرج ، ولیعهد جنگل راج ، می تواند اعتماد به نفس جو مناسب در بیهار را فراهم کند؟ آیا چپ گرایان نکسالیسم که سابقه تعطیل صنایع و کارخانه ها را دارند می توانند فضای سرمایه گذاری ایجاد کنند؟ کارخانه کود بارائونی به خودی خود تعطیل نشد ، به دلیل سیاست های نادرست آنها ، که امروز مردم درباره آنها صحبت می کنند و بحث های نفسگیر را انجام می دهند ، تعطیل شد.

نیتیش کومار هشدار می دهد - اگر اندکی از بین برود ، زمان قدیمی برمی گردد

نخست وزیر مودی گفت که دوباره دولت NDA مادران و خواهران ما را ، که دولت ما آنها را ساخته است ، دولت نیتش با امکانات و فرصت ها مرتبط می کند. این معیشت ها که امروزه به الهام خانواده متکی به خود و بیهار متکی به خود تبدیل می شوند ، به NDA نیرو می بخشند. توالت های ساخته شده از خانه به خانه ، مدرسه به مدرسه ، که به خواهران و دختران عزت می بخشد ، آنها را از انتظار برای تاریکی آزاد می کند ، آنها در حال تشکیل دولت NDA هستند. خواهرانی که از مبارزه با آب آشامیدنی خلاص شدند به نفع NDA رأی می دهند. رأی آن دسته از خواهران که در طول زندگی خود درگیر دود هستند به NDA است که سیلندر اوجوالا به خانه رسیده است.

ویدیو: Double Engine Sarkar vs 'Jungle Raj's ولیعهد ولیعهد' در Bihar: PM Modi


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب