اسمارت اپلای شرکتی برای مهاجرت تحصیلی به کانادا

در این سال ها اشخاص زیادی به دنبال سفر به کشورهای آمریکایی و اروپایی هستند و یک عدد از راههای مطلوب و نسبتا ری

توسط ABDOOSNEWS در 25 تیر 1400

در این سال ها اشخاص زیادی به دنبال سفر به کشورهای آمریکایی و اروپایی هستند و یک عدد از راههای مطلوب و نسبتا ریلکس به جهت این فعالیت ادامه تحصیل در کشورهای خارجی است.

موسسه اسمارت اپلای هم یک  کمپانی فعال در حوزه سفر تحصیلی به کانادا می باشد. به جهت تحصیل در کانادا باید شرایط خاصی را مهیا آورید. کارداران اهمیت متعددی را می قدرت اسم موفقیت که در دریافت پذیرش تحصیلی و ویزای تحصیلی کانادا اثر گذاری گذار است، مهم ترین فاکتورها برای دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی کانادا سن، نمره سند لهجه و تمکن مالی مطلوب می باشد.

سن شما از نکات با اهمیت برای در دریافت ویزای تحصیلی است، هر چه از تاریخ کسب آخرین مدرک تحصیلی شما مدت زمانه کمتری پیشین باشد، یا اصطلاحاً گپ تحصیلی کمتری داشته باشید، شانس بالاتری به جهت دریافت ویزای تحصیلی کانادا دارید.

نمره گواهی گویش هم در اخذ پذیرش و نیز در اخذ ویزای تحصیلی اساسی دارد. طبق معمول دانش گاه ها مرحله مشخصی را برای نمره لهجه معلوم می کنند. به عنوان مثال در مقطع کارشناسی اکثر اوقات دانشگاه ها نمره آیلتس 6 را خواهش می نمایند که به جهت پذیرش باید همین نمره را کسب کنید.

ولی اگر نتوانید به همین تراز برسید و 0.5 یا 1 نمره کاهش داشته باشید هم می توانید پذیرش بگیرید اما باید در دوره گویش انگلیسی در کانادا نیز پذیرش بگیرید و پس از وصال به سطح مطلوب وارد کالج شوید. تمکن مالی هم عامل کلیدی دیگر است که شما باید نشان دهید که می توانید هزینه یک سال زندگی و علم آموزی در کانادا را تامین کنید.

هزینه علم آموزی بسته به دانشگاهی که پذیرش گرفته اید متفاوت میباشد البته عموماً میان 15 تا 30 هزار دلار در سال می باشد، هزینه های زندگی در کانادا نیز به طور میانگین 10 تا 12 هزار دلار کانادا است. در ادامه در خصوص حالت تحصیل در کانادا در مقاطع مختلف و هزینه های تحصیل و زندگی بخش اعظم تفسیر دیتا شده است.

مزایای تحصیل در کانادا

شهریه مقرون به صرفه کانادا: هزینه دانشجویی کانادا به نسبت انگلیس، استرالیا و آمریکا تا ۴۰٪ ارزانتر است. اقامت دایم پس از تحصیل: تحصیل کانادایی سکویی امن به جهت دریافت اقامت دائم است. میزان مرغوب بودن آموزش:

سیستم آموزشی کانادا دقیق و حتی دانشگاه‌های حساس رنک ضعیف‌تر نیز برنامه ریزی قدرتمند آموزشی دارند. اذن کار به جهت دانشجو: دانش جو قابلیت و امکان کار پاره وقت در روز ها تحصیل و قابلیت عمل تمام وقت در روزها غیر تحصیلی را دارد. ویزای فعالیت همسر: شما اصلی خیال راحت درس بخوانید چون همسرتان اجازه عمل تمام وقت دارد.

تحصیل رایگان فرزندان در کانادا:

بله واقعیت دارد. یکی از والدین دانشجو باشند، علم آموزی فرزندانشان در مدرسه های کانادا مجانی خواهد بود.

معافیت مالیاتی:

پس از علم آموزی به ازای مبلغ پرداخت شهریه از معافیت های مالیاتی برخوردار می شوید. سهولت پاسپورت کانادایی: شمارش روزهای اقامت تحصیلی در روزهای آیتم نیاز به جهت دریافت پاسپورت (تا سقف یک سال).

امنیت اجتماعی:

کانادا برای زندگی یکی از از امن ترین کشورهای دنیاست. تقویت زبان:‌ دانشجو شدن خویش به خویش گویش انگلیسی یا فرانسوی شما تقویت می‌شود.

تحصیل در کانادا و مدارک آیتم نیاز برای علم آموزی در کانادا نیاز به اخذ ویزای تحصیلی می باشد. به متقاضیان پیشنهاد می شود 4 تا 6 ماه پیش از شروع ترم خود به جهت التماس ویزای تحصیلی کانادا اقدام نمایند.

خواهش ویزای علم آموزی در کانادا، به رخ آنلاین صورت می پذیرد. مدارک عمومی جهت دریافت ویزای تحصیلی کانادا به شرح پایین می باشد:

طومار پذیرش از مؤسسه آموزشی پاسپورت معتبر و سندها مسافرتی ثابت تمکن مالی به جهت حمایت از خود و خانواده در دوران اقامت در کانادا طومار هدف از علم آموزی گواهی لهجه انگلیسی (در برخی مورد ها ثابت توانایی در کلام کردن به اندازه می باشد) اظهارنامه سرپرست (برای دانش آموزان تحت سن قانونی) پس از تصویب التماس نیاز به ثبت دیتاها بایومتریک شامل اثر انگشت و عکس نیز می باشد. از آنجا که در کشور‌ایران مرکز خواهش ویزا به جهت کانادا موجود نمی باشد، باید به کشورهای دیگر مسافرت کرد و مشخصات بایومتریک را ثبت نمود.

به طور معمول اشخاص ترکیه را به جهت این عمل انتخاب می کنند. بسته به پرونده فرد ممکن هست نیاز به رای زنی نیز باشد.

کمپانی های فعال در حوزه مهاجرت به کانادا:

موسسه ملک پور – ویزاموندیال – نیلگام سفر - اسمارت اپلای – ایران کانادا – اپلای استار – گروه مهاجرتی ادب – رایابین الملل

آخرین مطالب