اسب سواری هیجان انگیز در کیش

اسب سواری هیجان انگیز در کیش اسب سواری یکی از تفریحات مفرح و هیجان انگیزی است که در جزیره کیش به بهترین شکل

توسط ABDOOSNEWS در 25 تیر 1399
اسب سواری هیجان انگیز در کیش اسب سواری یکی از تفریحات مفرح و هیجان انگیزی است که در جزیره کیش به بهترین شکل ممکن در اختیار گردشگران قرار می گیرد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در تلویزیون افرادی که سوار بر اسب شده اند را دیده باشید و بخواهید خودتان برای یکبار هم که شده این تجربه لذت بخش را از نزدیک لمس کنید. اگر دلتان اسب سواری می خواهد و در این زمینه حرفه ای نیستید زیاد نگران نباشید. وقتی عزم سفر کردید و خودتان را به جزیره زیبای کیش رساندید می توانید به این تفریح دل انگیز بپردازید و به کمک مربیان کار آزموده ای که کنارتان قرار می گیرند با خیال راحت اسب سواری کنید. در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم از این رو در صورتی که به ورزش اسب سواری علاقه مند هستید تا انتها با ما همراه باشید.     اسب سواری در کیش زمانی که صحبت از اسب سواری به میان می آید خیلی ها پا پس می کشند چون تجربه ای در این زمینه ندارند و از زمین خوردن هایش می ترسند. افرادی هم هستند که با وجود بی تجربگی خود، باز هم دل به دریا می زنند و شروع به اسب سواری می کنند. جزیره کیش شاید بهترین موقعیت برای آغاز این ورزش هیجان انگیز باشد. قبل از اینکه بخواهید درباره این ورزش دلچسب در جزیره کیش اطلاعاتی به دست آورید باید با مزایایی که اسب سواری برایتان به ارمغان خواهد آورد آشنا باشید. اجازه دهید به اختصار چند مورد از این مزایا را با هم مرور کنیم:
  • اسب سواری قدرت بدن تان را بیشتر می کند. هیچ چیز به اندازه اسب سواری نمی تواند قدرت عضلات شما را بهبود ببخشد. زمانی که به کمک یک مربی، اسب سواری می کنید می توانید عضلات بخش های مرکزی بدن، پشت و قفسه سینه را تقویت نمایید.
  • به هماهنگی بیشتر بدن کمک می کند. هماهنگی یکی از مهارت های مهم برای هر اسب سواری است.
  • به شما اعتماد به نفس می دهد. اگر بخواهید یک اسب سوار موفق باشید باید بتوانید به خودتان و مهارت هایی که دارید اعتماد کنید.
  • اسب سواری یک تمرین ذهنی مهم محسوب می شود. برخلاف سایر فعالیت های بیهوده ای که در طول روز انجام می دهیم اسب سواری می تواند یک تمرین ذهنی مهم برایمان باشد. برای اینکه خودتان را با اسب هماهنگ کنید به کمک های مغزتان نیاز دارید. مغز به شما کمک می کند همه چیز را کنار هم کنترل کنید و یک به یک کارهایی که لازم است را اجرا نمایید.
  • حس آرامش بی نظیری در وجودتان ایجاد می کند. شاید باورتان نشود اما چند دقیقه سوارکاری آرامشی در وجودتان ایجاد می کند که با هیچ چیز دیگری نمی توانستید به آن دست پیدا کنید.
    باشگاه های اسب سواری در کیش حال که با مزایای اسب سواری آشنا شدید شاید دوست داشته باشید به هنگام سفر به کیش به این فعالیت جذاب بپردازید. برای این کار می توانید سری به باشگاه اسب سواری در این جزیره بزنید و از امکاناتش بهره مند شوید. در کنار اسکله تفریحی کیش افرادی هستند که اسب هایشان را برای اجاره دادن به ساحل می آورند. اگر می خواهید برای یکبار اسب سواری را امتحان کنید و طعم آرامشی که در بالا به آن اشاره کردیم را بچشید بهترین گزینه اجاره کردن اسب های کنار ساحل است. با این حال خیلی ها ترجیح می دهند تجربه اولشان را کنار مربیان کار آزموده ای سپری کنند که کارشان را بلدند و زبان حیوانات را خیلی خوب می فهمند. برای این دسته از افراد باشگاهی در شمال جزیره و جنب ورزشگاه المپیک ساخته شده است که سر زدن به آن خالی از لطف نخواهد بود. این باشگاه سوارکاری از شرق به بلوار حریره می رسد و از غرب به بلوار المپیک دسترسی دارد. مساحت این باشگاه به 6 هزار مترمربع می رسد و در آن اسب هایی با نژادهای مختلف نگهداری و پرورش داده می شوند. علاوه بر همه این ها، دامپزشکان و مربیان با تجربه ای در این باشگاه فعالیت می کنند و تلاش می کنند سلامت اسب ها و سوارکارانی که به این باشگاه می آیند را تامین کنند. اسب سواری در این باشگاه محدودیت جنسیتی ندارد و خانم ها و آقایان می توانند از امکاناتی که برایشان تدارک دیده شده است به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. یادتان باشد که اسب سواری در جزیره کیش یک تفریح گران قیمت محسوب می شود و برای استفاده از آن می بایست هزینه مناسبی را در نظر گرفته باشید.     هزینه اسب سواری در کیش چقدر است؟ همانطور که در بخش قبلی نیز بیان کردیم اسب سواری در کیش یکی از جاذبه های تفریحی گران قیمت آن محسوب می شود. در کنار سایر تفریحات گران قیمت همچون پرواز بر فراز آسمان ها، این تفریح نیز می تواند هزینه های زیادی بر روی دوشتان بگذارد. هزینه استفاده از این خدمات از 75 هزار تومان شروع می شود و ممکن است به بیشتر از این مقدار هم برسد. توصیه می کنیم برای اطلاع از قیمت ها با باشگاه سوارکاری در کیش تماس بگیرید و نرخ هایشان را جویا شوید. اگر قصد سفر به کیش را دارید می توانید انواع تورهای کیش را در صفحه تور کیش سایت لحظه آخر مشاهده کنید.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن