ارتش هند ، برنامه پیام رسانی بومی SAI ، مشابه WhatsApp را راه اندازی می کند

[ad_1] در تلاش برای "Atmanirbhar Bharat" ، ارتش هند یک برنامه پیام رسان ایمن با نام "برنامه امن برای اینترنت

توسط ABDOOSNEWS در 9 آبان 1399
[ad_1]

در تلاش برای "Atmanirbhar Bharat" ، ارتش هند یک برنامه پیام رسان ایمن با نام "برنامه امن برای اینترنت (SAI)" را توسعه و راه اندازی کرده است که از یک تماس امن صوتی ، متنی و ویدیویی امن به انتها پشتیبانی می کند وزارت دفاع روز پنجشنبه گفت پلت فرم آندروید از طریق اینترنت.

"این مدل مشابه برنامه های پیام رسان تجاری موجود مانند WhatsApp ، Telegram ، SAMVAD و GIMS است و از پروتکل پیام رسانی رمزگذاری end-to-end استفاده می کند. SAI امتیازات امنیتی را با سرورهای داخلی و کدگذاری کسب می کند ، که می تواند متناسب با الزامات ، "وزارت در یک انتشار گفت.

طبق این بیانیه ، این برنامه توسط حسابرس کنترل شده CERT و گروه سایبر ارتش بررسی شده است و روند تشکیل پرونده حقوق مالکیت معنوی (IPR) میزبان زیرساخت ها در NIC و کار بر روی سیستم عامل iOS در حال حاضر در حال انجام است.

وزیر دفاع پس از بررسی ویژگی های برنامه ، از سرهنگ سای شانکار به دلیل مهارت و نبوغ خود برای توسعه برنامه ، تعریف و تمجید کرد.


آیا آیفون 12 مینی ، HomePod mini دستگاه های مناسب اپل برای هند هستند؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، که می توانید از طریق Apple Podcasts ، Google Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید ، یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید ، بحث کردیم.

برای آخرین اخبار و بررسیهای فنی ، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای جدیدترین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری ، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

بلندگوی بی سیم Bang & Olufsen Beolit ​​20 Premium با عمر باتری حداکثر 8 ساعت راه اندازی شد

[ad_2]
Source link
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن