آیا تهیه و خرید سی پی از بخش استور بازی کالاف دیوتی امکان پذیر است؟

اگر شما علاقمند به بازی های اکشن سبک بتل رویال باشید، حتما اسم بازی های پابجی موبایل و فورتنایت به گوشتون آشنا

توسط ABDOOSNEWS در 12 آبان 1400

اگر شما علاقمند به بازی های اکشن سبک بتل رویال باشید، حتما اسم بازی های پابجی موبایل و فورتنایت به گوشتون آشنا هست و شاید حتی بازی نیز کرده باشید. این بازی شباهت زیادی به بازی پابجی موبایل و فورتنایت دارد با این تفاوت مهم که بازی کالاف دیوتی call of duty بخش بسیار اعتیاد آور و جذاب MP را به بازی خود آورده است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

این بازی نیز می نند تمام بازی های موبایلی و کامپیوتری پول رایجی در بازی ارائه کرده است که برای پیش روی بهتر و خرید تجهیزات بازی باید از این پول ها استفاده کنید. ما امروز می خواهیم به بررسی روش های خرید CP برای کالاف دیوتی بپردازیم و به این سوال پاسخ دهیم که آیا امکان خرید سی پی از بخش استور بازی وجود دارد یا خیر؟

 

مزایای استفاده از سی پی کالاف

·         امکان بروز کردن تجهیزات نظامی و زره در بازی

·         ارزشمند شدن اکانت شما برای فروش  

آیا می توان CP را به صورت مستقیم خریداری کرد؟

در کالاف دیوتی، امکان خرید بیرون بازی وجود ندارد. شما برای خرید سی پی در کالاف، باید از مستر کارت، ویزا کارت و دیگر روش های پرداخت بین المللی استفاده کنید. این به معنی است که خرید فقط از طریق داخل خود برنامه صورت می گیرد.

نکته ای که اینجا بسیار حایز اهمیت است، این است که ما در ایران هستیم و دسترسی به هیچ کدام از موارد بالا را در اختیار نداریم و عملا خودمان نمی توانیم اقدام به خرید مستقیم CP برای بازی خودمان بکنیم.

روش خرید در ایران چگونه است؟

برای خرید در ایران، شما باید به شخصی پول بدهید تا این خرید را برای شما انجام دهد. به این صورت که پس از پرداخت پول به آن شخص، سی پی را مستقیم روی اکانت شما خریداری می کند.

نکات مربوط به خرید سی پی

·         خرید سی پی برای شما، به صورت مستقیم روی اکانت بازی شما صورت خواهد گرفت و از جایی بیرون بازی شما اقدام به خرید نمی کنید.

·         شرط مهم برای خرید سی پی در کالاف، اتصال بازی به فیسبوک شما است.

 

·         بعد از ثبت سفارش می توانید بازی کنید؛ اما هر موقع از بازی بیرون انداخته شدید باید صبر کنید و دیگر به بازی وارد نشوید تا سفارش شما تکمیل بشود.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن