آدار پوناوالا ، مدیر عامل موسسه سرم هند با NDTV درباره واکسن ویروس کرونا ویروس آکسفورد Covid 19 صحبت می کند - واکسن Kovid چه زمانی در دسترس خواهد بود؟ Adar Poonawala مدیر عامل موسسه سرم هند این پاسخ را به NDTV داد ...

[ad_1] Adar Poonawala مدیر عامل SII است.دهلی نو: Adar Poonawalla مدیر عامل موسسه سرم هند (SII) صریحاً در مورد

توسط ABDOOSNEWS در 7 آبان 1399
[ad_1]
واکسن کوویید چه زمانی در دسترس خواهد بود؟  Adar Poonawala مدیر عامل موسسه سرم هند این پاسخ را به NDTV داد ...

Adar Poonawala مدیر عامل SII است.

دهلی نو:

Adar Poonawalla مدیر عامل موسسه سرم هند (SII) صریحاً در مورد واکسن ویروس کرونا (واکسن COVID-19) با NDTV صحبت کرد. وی گفت که اولین دسته 100 میلیون دوز واکسن آکسفورد کرونا ویروس تولید شده توسط SII تا سه ماهه دوم یا سوم سال 2021 در دسترس خواهد بود. پونوالا همچنین گفت که واکسن کرونا از آکسفورد بسیار اقتصادی خواهد بود. پونوالا گفت: "ما در حال تلاش برای تهیه 100 میلیون دوز برای اولین بار هستیم. این دارو باید تا Q2-Q3 2021 در دسترس باشد."

همچنین بخوانید

وی گفت: "با در نظر گرفتن پیشرفت فعلی ، می گویم که روند آزمایش تا پایان دسامبر به پایان می رسد و اگر همه چیز خوب پیش برود ، در ژانویه می توانیم واکسن بزنیم. ما قبلاً به موفقیت آن رسیده ایم." شروع به تولید در کارخانه کرده است. "

واکسن کرونا: از موسسه سرم خواسته شد تا استخدام را برای آزمایش واکسن COVID متوقف کند

پوناوالا گفت: "اگر انگلیس ، جایی كه دادگاه پیش آزمون در آن جریان دارد ، داده ها را با ما در میان بگذارد ، پس ما برای دادرسی اضطراری به وزارت بهداشت تقاضا می كنیم و اگر از آنجا تأیید شود ، می توانیم آزمایش مشابهی را در هند نیز انجام دهیم." اگر همه اینها موفقیت آمیز باشد ، می توانیم تا اواسط دسامبر واکسن بزنیم. "

پرونده دولتی برای تهیه واکسن کرونا رایگان: مانوج تیواری اودداو تاکرای را هدف قرار داد

موسسه سرم ، بزرگترین تولید کننده واکسن در جهان از نظر تعداد دوز تولید شده ، در حال کار بر روی تعدادی از واکسن ها از جمله تولید واکسن AstraZeneca-Oxford University برای پیشگیری از ویروس کرونا است. واکسن AstraZeneca-Oxford در سرتاسر جهان خبرساز شده است. جدا از این ، SII واکسن خود را نیز تولید می کند.

توضیح اینکه در حال حاضر بیش از 150 واکسن بالقوه در حال تولید و آزمایش در سطح جهانی هستند که 38 مورد آن تحت آزمایشات انسانی است. واکسن های دارویی مانند Modern Inc. ، Pfizer Inc. و AstraZeneca PLC در آخرین مراحل آزمایش قرار دارند.

فیلم ویدئویی: Kovaxin در آزمایشات اولیه هند ، Randeep Guleria کاملاً ایمن است


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب