یوتیوب آموزش ساخت مجرمان خطرناک

Science ساخته شده جهان کوچک است. گاهی اوقات هر آنچه شما نیاز دارید این است که خدمت در یک صفحه گرامافون بر روی

توسط ABDOOSNEWS در 30 تیر 1399

Science ساخته شده جهان کوچک است. گاهی اوقات هر آنچه شما نیاز دارید این است که خدمت در یک صفحه گرامافون بر روی لپ تاپ شما. اما علم نمی تونم تشخیص اگر فرد به دنبال اطلاعات واقعی است و یا انگیزه های نهان.

به تازگی در حالی که بازجویی مختلف مجرمان در کشور توسط پلیس کشف کرد که بسیاری از آنها مدرسه استعفا در عین حال آنها موفق به کارشناسی کارشناسی ارشد هنر از دستگاه خودپرداز کلونینگ یا carjacking با سهولت. چگونه می تواند آنها را انجام دهید ؟ که تدریس آنها به سیستم پیچیده ای از جمله دزدی? پاسخ این است که آنها آموخته کلاهبرداری از یوتیوب آموزش!

چند روز پشت دو جنایتکاران گرفتار شده بودند برای فریب دادن unsuspecting شهروندان ارشد و زنان شبیه سازی کارت های ATM خود را در بیرونی دهلی نو است.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

آنها به عنوان Johny و Rohit هر دو ساکنان هاریانا و در اوایل دهه بیست سالگی خود. پلیس گفت که دو متهم آموخته هنر شبیه سازی از یوتیوب.

"در طول پایدار بازجویی ها مشخص شد که آنها استفاده می شود برای بازدید از دستگاه خودپرداز غرفه بدون پاسداران برای کمک به زنان و شهروندان ارشد برداشت پول نقد. در حالی که انجام این کار آنها کپی شده و یا تعویض کارت های ATM خود را در این کفگیر دستگاه. هر دو متهم در زمان کمک از یوتیوب برای یادگیری تمام مراحل گفت:" بیرونی دهلی DCP, A. Koan.

'Virtual Tutorials' on YouTube making criminals dangerous
جنایتکاران تسلط هنر سرقت از یوتیوب آموزش شبیه سازی ATM. Pixabay

این بدان معنی است که دو تسلط هنر سرقت از یوتیوب آموزش شبیه سازی ATM. بنابراین می توان این چک ؟ می توانید مجرمان بود محروم از تماشای چیزی است که می تواند باعث آسیب به جامعه ؟

"خوب این یک مسئله جهانی است, فقط به عنوان پلت فرم" گفت: Koan.

یکی ممکن است فکر می کنم که مجرمان به زندگی در شهرهای بزرگ مانند سرمایه های ملی فن آوری های پیشرفته تر اما مطالعات موردی نشان می دهد در غیر این صورت.

در ماه ژانویه سال جاری یک باند شش دستگاه خودپرداز دزدان گران بود توسط پلیس لکهنو در Vibhuti Khand منطقه و گاز برش و دیگر تجهیزات مورد استفاده در شکستن نقدی, توزیع ماشین آلات بدست آمده از اختیار خود.

پلیس گفت: اعضای باند در حین بازجویی که آنها تا به حال آموخته ترفند برای شکستن باز, پول نقد, توزیع ماشین آلات با تماشای فیلم های یوتیوب.

'Virtual Tutorials' on YouTube making criminals dangerous
یکی ممکن است فکر می کنم که مجرمان به زندگی در شهرهای بزرگ مانند سرمایه های ملی فن آوری های پیشرفته تر اما مطالعات موردی نشان می دهد در غیر این صورت. Pixabay

همچنین بخوانید: 5% خفیف Covid-19 بيمار پیشرفت به بحرانی فرم: محققان

نه فقط کارت ATM شبیه سازی پیچیده خودرو سیستم قفل نیز می تواند هک شود. چندین ماشین نرم تهیه است که سارقان برای خرید ماشین خاص ، با این کلاهبرداری از دستگاه های آنها دور موتور ماژول کنترل خودرو و سپس آن را می شود بسیار دشوار است برای حفاظت از آن است.

چند آموزش موجود در YouTube o این اعم از "چگونه برای شروع یک ماشین با یک پیچ گوشتی' به 'چگونه به باز کردن درب (بدون کلید)'. ویدئوها مانند این می تواند به راحتی توسط هر کسی با استفاده از یک روش ساده گوشی های هوشمند.

برخی از فیلم ها نیز به مردم بگویید چگونه سارقان سرقت اتومبیل خود را و آنها را می توان به راحتی توسط مشتاق جنایتکاران به یادگیری کلاهبرداری از تجارت است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن