یوگی انجام 'Rudrabhishek' برای امنیت مردم از تاج

وزیر Amarinder سینگ به کارگردانی اداره پلیس به سرکوب انواع مشروب قاچاق. Wikimedia Commons Chief وزیر Amarinder

توسط ABDOOSNEWS در 4 خرداد 1399
Amarinder_Singh liquor smugglers
وزیر Amarinder سینگ به کارگردانی اداره پلیس به سرکوب انواع مشروب قاچاق. Wikimedia Commons

Chief وزیر Amarinder سینگ در روز شنبه به کارگردانی اداره پلیس به سرکوب انواع مشروب قاچاق bootlegging و غیرقانونی تقطیر مشروب برای محافظت از کمبود پول نقد دولت از تحمیل درآمد از ضرر و زیان ناشی از چنین فعالیت هایی است. اقتصاد هند و بخش های دیگر در حال حاضر مواجه با زیان های بزرگ به علت ادامه بیماری همه گیر.

رئیس جمهوری دستور داده است تا اقدام فوری علیه افسران پلیس که در مناطق چنین فعالیت هایی است که دیده می شود در نظر گرفتن محل و سخت دادرسی در برابر هر مامور دولت و یا رسمی یافت غفلت و یا حمایت از هر گونه فعالیت های غیر قانونی در هر صورت مربوط به تقطیر قاچاق و توزیع مشروبات الکلی.

در بخشنامه رئیس وزیر و مدیر کل پلیس (DGP) Dinkar Gupta صادر کرده است دستورات لازم برای شناسایی مشروب قاچاقچیان و عرضه کنندگان و bootleggers منطقه عاقلانه و ایستگاه پلیس حکیم, توسط, مارس 23.

افسران خواسته شده است تا برای همه امکان پذیر است اقدام قانونی در برابر همه این افراد از جمله تحت مقررات مربوط به مدیریت بحران و شیوع عمل می کنند.

liquor
افسران خواسته شده است تا برای همه امکان پذیر است اقدام قانونی علیه همه افرادی که در حال زیاده روی در چنین فعالیت های غیر قانونی. فردا

این DGP گفت که وزیر آن را روشن ساخته است که با توجه به حاد اقتصادی و استرس های مالی در سراسر جهان و هند ناشی از حکومت نظامی و مستند شامل گسترش Covid دولت نیاز به بسیج همه درآمد ممکن است.

بنابراین آن را نمی توانیم از دست دادن درآمد در حساب از قاچاق مشروبات الکلی از خارج از کشور و یا در حساب های غیرقانونی تقطیر مشروب یا bootlegging, او گفت:.

بیشتر بخوانید: اتحادیه دولت مجوز تجاری استخراج از معادن زغال سنگ

در تسریع از وزیر را در دستور کار افسران پلیس خواسته شده است برای قرار دادن SHOs از تمام ایستگاه های پلیس به خصوص در مرز ایستگاه های پلیس در توجه و مستقیم آنها را به اطمینان حاصل شود که هیچ قاچاق مشروب به پنجاب می گیرد.

این DGP هشدار داد که در صورت عدم انجام این کار شو نگران خواهد بود منتقل شده و لازم دپارتمان اقدام صورت گرفته علیه او و همچنین defaulters.

هر دولت مسئول و رسمی پیدا حمایت از هر گونه فعالیت های غیر قانونی خواهد بود اقدام مقابل به شدت به عنوان کارگردان وزیر او اضافه شده است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب