استرس در محل کار می تواند به افزایش احتمال مرگ: مطالعه

استرس تمیز کردن می تواند خوب یا بد دانستن بیشتر در مورد آن. Pixabay چیدن تجهیزات تمیز کردن و شروع کردن به پاک

توسط ABDOOSNEWS در 1 خرداد 1399
Stress Cleaning
استرس تمیز کردن می تواند خوب یا بد دانستن بیشتر در مورد آن. Pixabay

چیدن تجهیزات تمیز کردن و شروع کردن به پاک کردن درهم و برهمی در اطراف خود می تواند یکی از راه های ممکن برای مقابله با استرس است. بسیاری از سلامت نظرات نشان می دهد استرس تمیز کردن یک مسئله واقعی بسیاری از مردم در سراسر جهان صورت می شود. اما آنچه واقعا استرس تمیز کردن ؟

"عمل تمیز کردن اگر در انجام محدودیت می تواند یک مزیت اضافه شده از ورزش است که می تواند برای تسکین استرس پس به نام "استرس-تمیز کردن'. پاسخ به استرس می تواند ذهنی برای مثال برخی از افراد می تواند به راحتی غذا خوردن و یا ورزش و یا ممکن است برخی از توسل به تمیز کردن به عنوان یک راه از استرس-busting", متحده,,,, Dr Santosh بنگر مشاور روانپزشک جهانی, بیمارستان بمبئی گفت IANSlife.

هم ریخته خانه می تواند منجر به احساسات منفی مانند تحریک پذیری و تنش و نگرانی و در حالی که فضای پاک تر است به احتمال زیاد مربوط به احساسات مثبت مثل احساس شاد و آرام و حس تندرستی. مردم می تواند تجربه یک احساس موفقیت یا پراید, افزایش اعتماد به نفس پس از تمیز کردن-تا جلسه.

علت آن چیست ؟

مغز ما در پاسخ به استرس با واکنش مقابله یا گریز توسط بادامه مغز که در ارتباط با تسهیل احساسات مانند ترس یا اضطراب است. یکی دیگر از منطقه مغز به نام قشر تنظیم احساسات غیر فعال می شود و کار می کند کمتر است. بنابراین در حالی که استرس داره باعث شده این سیستم قرار است به نگه داشتن آن در بررسی روند رو به کاهش!

Stress
استرس تمیز کردن می تواند یک مسئله واقعی در مستند. Pixabay

چرا از آن می تواند خوب و بد ؟

پاسخ به استرس ذهنی است که برخی از افراد می تواند پاسخ خوبی به استرس و یا حتی رشد (سالم استرس) در حالی که احساسات افراد دیگر را می توان بیش از حد منجر به یک حمله وحشت است که با تکان دادن بدن, خشکی دهان, عرق کردن و تپش قلب, تنفس سریع, احساس, از عذاب قریب الوقوع است. اگر استرس بیش از حد می رود غیر قابل تشخیص یا درمان نشده ممکن است تعدادی از سلامت جسمی و روانی عوارض.

افسردگی و اختلالات اضطرابی مانند اختلال هراس کلی اضطراب, اختلال سوء استفاده از مواد مخدر, اختلالات خواب, اختلال وسواسی-اجباری (OCD) و خودکشی در موارد شدید هستند و عوارض شناخته شده عدم درمان و استرس مداوم. استرس تمیز کردن می تواند بدتر و یا وادار OCD, Dr بنگر می گوید.

سلامت جسمی عوارض شامل اختلال در قند خون یا دیابت و فشار خون بالا یا پرفشاری خون, حمله قلبی, اختلال سطح چربی و غیر اشکال مختلف سرطان.

همچنین بخوانید: سرخپوستان جوان در یک Evergrowing خطر ابتلا به فشار خون بالا

مدیریت استرس:

اشکال مختلف از تکنیک های تمدد اعصاب مفید هستند در برخورد با استرس, یک جمله که "استرس-تمیز کردن' یا 'استرس-پخت' در طول دوره از انزوای اجتماعی و یا مستند. دیگران می تواند مراقبه, برای مثال, تمرکز حواس, یوگا و یا تنفس عمیق و ورزش. گوش دادن به موسیقی آرامش بخش و مصرف به طور منظم ورزش دیگر راه مدیریت استرس در خانه. کاهش کافئین و سیگار کشیدن و مصرف الکل گرفتن طراوت خواب و خوردن یک رژیم غذایی متعادل می تواند راه طولانی برای کاهش استرس است. البته اگر این اقدامات کافی نیست, پس از آن باید به دنبال متخصص کمک های حرفه ای در اولین. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب