زنان خبرنگاران تولید بیشتر قابل اعتماد COVID-19 اخبار گزارش: مطالعه

Recent تحقیقات نشان می دهد که زنان بیشتر از مردان به تولید قابل اعتماد گزارش های خبری در COVID-19 گیر با توجه

توسط ABDOOSNEWS در 8 تیر 1399

Recent تحقیقات نشان می دهد که زنان بیشتر از مردان به تولید قابل اعتماد گزارش های خبری در COVID-19 گیر با توجه به واقعی یک شرکت فن آوری در شهرستان سن ماتئو, کالیفرنیا, که اقدامات اعتبار صدها نفر از اخبار رسانه ها است.

فیلیپ Meylan یک تحلیلگر سیاسی در واقعی گفت او شروع به پردازش داده ها در coronavirus گزارش های اولیه در این بیماری همه گیر و شروع به متوجه است که بسیاری از بالا به امتیاز مقالات نوشته شده توسط زنان است.

"چرا هشت نفر از آنها زن بیرون از 10 ؟ و بنابراین اگر شما می بینید که یک بار این نوع اتفاقی است. شما فکر می کنید, خوب, خوب است که, شما می دانید, آن را فقط به صورت تصادفی. این چیزی است که من را انتخاب کرد. اما ما آن را دیدم و بیش از بیش و بیش از دوباره," او گفت: فردا.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

بنابراین او شروع به نگاه کردن اطلاعات بیشتر نزدیک است و او در بر داشت که زنان همواره تحت سلطه رتبه بندی برای COVID-19 خبرنگاران حسابداری برای 19 از 25 بیشتر-اعتماد روزنامه نگاران و 58 از 100 بالا.

این ارقام حتی موثر تر از آنها به نظر می رسد Meylan گفت: از آنجا که "زنان روزنامه نگار در کمتر از کل نمونه است." نر خبرنگاران تولید نزدیک به 60 درصد از COVID-19 داستان reviewed by واقعی بیش از 135 روز. در مجموع 39,084 مقالات از 167 اخبار رسانه ها شد از جمله در مجموعه داده ها.

"هنگامی که شما نگاه کنید که چگونه [زنان] در انجام به طور کلی از نظر ما اعتبار متریک آنها بالا لیست و آن را واقعا قوی" Meylan گفت.

واقعی با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم برای تعیین اعتبار مبتنی بر انتشار آن سابقه و امانت و کار نویسنده این منابع استفاده می شود و لحن داستان است. هر چیزی با یک امتیاز از 75 درصد یا بالاتر در نظر گرفته شده است بسیار معتبر است.

"چه تعداد کسانی که به ما بگویید به طور کلی درست است که حداقل زمانی که آن را می آید به coronavirus روزنامه نگاران زن شده اند بیشتر خنثی در تن" Meylan گفت. "آنها شده ایم بهتر منابع و آنها به طور کلی فقط تولید مقالات بهتر."

women are more likely than men to produce trustworthy news
دریایی وارد یکی از کاخ سفید در جنوب چمن به عنوان CBS روزنامه نگار پائولا رید و دیگران آماده شدن برای ریاست جمهوری و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به هیئت مدیره ریاست جمهوری, هلیکوپتر, مارس 14 سال 2020 در واشنگتن است. فردا

زن خبرنگاران تمایل به نمره بسیار بیشتر از همتایان مرد خود در انواع دیگری از گزارش نیز هر چند نه با چنین میزان قابلتوجهی. اما اجازه می دهد برای این واقعیت است که آنها تعداد مردان تعداد زنان در ردههای بالای "می کند و نشان می دهد که روزنامه نگاران زن در دمای معتبر تر هستند."

Meylan گفت: این یافته ها نیست نشان می دهد که "شما باید فقط به عنوان خوانده شده روزنامه نگاران زن در coronavirus. اما ما آن را دیدم به عنوان یک inroad به همین دلیل روزنامه نگاران زن هستند و کمتر وقتی که می آید به هر نقطه در روزنامه نگاری و چگونه است که ممکن است تحت تاثیر اخبار ما کیفیت کلی.

"بنابراین اگر روزنامه نگاران زن با چالش های بیشتر موانع اساسا هنگام بیرون رفتن برای انجام داستان, آیا آن را در coronavirus یا تظاهرات اخیر چگونه است که این تاثیر اخبار ما خروجی ؟ و چگونه آن را تحت تاثیر قرار به طور کلی روایات?" او گفت:.

برای قرار دادن نتايج به گسترده تر زمینه واقعی تماس برابری جنسیتی متخصص Lucina دی مکو در سان فرانسیسکو. دی مکو گفت: فردا که در بسیاری از زمینه ها از جمله روزنامه نگاری سیاسی و رهبری زنان باید "به عنوان آماده و یا حتی overprepared به نگه همان کارهایی که مردان گاهی اوقات پرداخت کمتر برای کسانی که شغل و فراهم هرگونه اشتباه است."

"پس از آن من جای تعجب نیست که اگر ما در مسائلی که بسیار مهم هستند زنان واقعا به خصوص مراقب باشید در رویکرد خود و روزنامه نگاران زن در خاص خواهد بود به خصوص مراقب باشید در این نوع اخبار که آنها ارائه," او گفت:.

رویکرد متفاوت به رهبری

دی مکو نویسنده #ShePersistedمطالعه رابطه بين زنان و مردان در سیاست و رسانه های اجتماعی در سطح جهان است. او گفت: زنان را با رویکرد رهبری است که "بیشتر مشارکتی است که بیشتر مراقب باشید که تلاش می کند به در نظر گرفتن یک مجموعه گسترده تر از ذینفعان.

"و کسانی که برخی از همان مهارت های مورد نیاز برای یک روزنامه نگار واقعا به شکل یک داستان بسیار خوب است که طول می کشد را به حساب تمام ابعاد است. بنابراین من قطعا دیدن تشابه در اینجا."

واقعی را یافته آمد از گزارش می دهد که کشورها به رهبری زنان شده اند موفق تر در مبارزه با ویروس. نیوزیلند به رهبری نخست وزیر Jacinda آردن اعلام کرده بود این بیماری ریشه کن قبل از اینکه یک تعداد انگشت شماری از های اخیر مسافران پیدا شد به توان و حذف.

"ما می دانیم که زنان در سیاست تمایل به بیشتر احترام عمومی به این معنا است که وجود دارد مثبت کلیشه های مربوط به آنها مانند خود را که بیشتر صادق" دی مکو گفت. "ما می دانیم که کشورهایی که رهبری زنان یا که بالاتر تعداد زنان در پارلمان ملی را بهتر از سلامت و مطالعات وجود دارد که در اطراف است که این کشورها نیز تمایل به کمتر فاسد است."

او افزود: "وجود دارد تثبیت گروه از قدرت مردسالار قدرت گروه که هیچ علاقه ای به فعال کردن زنان قادر به دسترسی به آن قدرت" از جمله در روزنامه نگاری.

بار بیشتر

با وجود اعتبار خود را در مورد این مسئله از coronavirus دی مکو گفت: این بیماری همه گیر است که با قرار دادن یک بار بیشتر در زنان نسبت به مردان به خصوص در خانواده هایی که هر دو طرف در حال teleworking.

women are more likely than men to produce trustworthy news
نمایی از مادر جوان با هل دادن یک کالسکه در طول بیماری همه گیر کوروناویروس در مارس 20, 2020, در بتسدا چشمه پارک مرکزی شهر نیویورک است. فردا

"نشان داده شده است که زنان زمانی که آنها خانه و شرکای خود در خانه هستند در حال بدست گرفتن اکثریت مراقبت از کودک," او گفت:. "نشان داده شده است که برای مثال در دانشگاه زنان در حال حاضر ارسال مقالات کمتر از همکاران مرد خود و است که بسیار نیاز به انجام با این واقعیت است که آنها در زمان کمتر به انجام کار خود را."

دی مکو گفت که او نیز تا به حال دیده می شود برخی عمدی و تلاش برای انکار زنان نقش رهبری در COVID-19 — آیا در سیاست و یا روزنامه نگاری — با وجود موفقیت های خود را به تاریخ.

"درمان که سیاستمداران زن دریافت بسیار شبیه به درمان است که روزنامه نگاران زن دریافت," او گفت:. "و که نیاز به انجام با این واقعیت است که آنها چهره های عمومی است.

همچنین بخوانید: کودکان و نوجوانان بیشتر انعطاف پذیر در برابر Covid-19 نسبت به بزرگسالان

"و برخی از گروه های از مردم و برخی از گروه های مورد علاقه [که] فقط نمی خواهید به نگه داشتن آن رهبری و رهبران فکری در جامعه ما است."

دی مکو اشاره کرد که همه گیر شد و تاثیر منفی در راه های دیگر نیز از جمله بیشتر زیان کار و افزایش خشونت خانگی.

او گفت: سیاستگذاران باید مسئولیت را به اطمینان حاصل شود که نیازهای زنان و دختران در نظر گرفته شود در هر گونه تصمیم گیری در مورد چگونگی مقابله با اثرات ناشی از این بیماری همه گیر از جمله بهبود اقتصادی. (VOA)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن