زنان محور توسعه را هدایت Atmanirbhar بهارات: BJP رهبر

Senior BJP رهبر و عضو پارلمان از سیرسا در Haryana, Sunita Duggal گفت: زنان محور توسعه را هدایت Atmanirbhar بها

توسط ABDOOSNEWS در 16 تیر 1399

Senior BJP رهبر و عضو پارلمان از سیرسا در Haryana, Sunita Duggal گفت: زنان محور توسعه را هدایت Atmanirbhar بهارات و افزود که MSME بخش مسابقه را جلوتر از طریق طرح های اعلام شده توسط نخست وزیر نارندرا.

Duggal صحبت شد در این وبینار 'Atmanirbhar بهارات و مردم' s مشارکت' به طور مشترک سازماندهی شده توسط Swadeshi Jagaran منچ کرالا و مرکز سیاست و مطالعات توسعه.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

"از طریق زنان محور و کشاورزی-بر اساس برنامه های اقتصاد هند رشد خواهد کرد. مردم باید بیشتر متکی به خود و کشور را به تبدیل شدن به خود متکی. انرژی خورشیدی ارائه می دهد پتانسیل عظیمی, یک نمونه از این است که ابوظبی در امارات متحده عربی گفت:" Duggal.

Atmanirbhar Bharat's development will be women-centric: BJP MP
"از طریق زنان محور و کشاورزی-بر اساس برنامه های اقتصاد هند رشد خواهد کرد" گفت: Duggal. Pixabay

سابق اتحادیه وزیر P. C. Thomas اشاره کرد که تنها از طریق مشارکت مردم خواهد شد نخست وزیر رویا برای Atmanirbhar بهارات تبدیل شدن به یک واقعیت است.

همچنین بخوانید: زنان دچار گرگرفتگی شبانه احتمال ابتلا به حملات قلبی

"هند کارآفرینان قادر به آوردن برنامه های بسیار عالی به جای چینی آنهایی که ممنوع توسط دولت هند است. این MSME بخش به دست آورید به شدت با توجه به مودی سیاست دولت تامین امنیت وثیقه برای وام های گرفته شده توسط کارآفرینان. همه انتظار دارند که وجود خواهد داشت یک افزایش عمده در بخش کشاورزی با توجه به سیاست های دولت گفت:" وزیر سابق در اتل بیهاری واجپایی دولت است.

Swadeshi Jagaran منچ ملی convener Ramamritham Sundaram گفت که ساعت تماس برای آواز محلی برای' ایده بود خستگی ناپذیر مبارزه با SJM و اشاره کرد که آنها تا به حال انجام یک کمپین در سراسر کشور در برابر واردات و استفاده از محصولات چینی و همچنین تاخت و تاز چینی ها در بخش های اقتصادی است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن