با کروناویروس پاک کردن مالیات بر مجموعه دولت چهره از روی حیله و تزویر عمل تعادل

جان کندی ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 3:23 PM EDT Jun 11, 2020تالاهاسی – هنگام

توسط ABDOOSNEWS در 23 خرداد 1399

تالاهاسی – هنگامی که میله همراه با بسیاری از رستوران ها و فروشگاه ها تعطیل, برخی از شهرستان و شهرستان دولت سرعت عمل furloughing کارکنان و قرار دادن برنامه ها در خود نگه دارد.

به آرامی با رژیم صهیونیستی. ران DeSantis هل دادن فلوریدا به گسترش بازگشایی برخی از این کارگران و خدمات در حال آمدن به عقب و حتی به عنوان یک پتانسیل جدید دور از دولت کاهش بافندگی.

فقط در یک ماده از چند هفته آن را به دولت, دولت در تلاش برای تعادل این کتاب در آنچه در آن می تواند و نمی تواند انجام دهد – به عنوان مالیات بر مجموعه nosedive به سطح بی سابقه است.

بحران پول نقد است که به خطر انداختن برنامه ریزی دولت کارگر و معلم پرداخت افزایش هزینه های زیست محیطی و ده ها تن از دولت های محلی در برنامه ها و پروژه ها.

"دولت در حال رفتن به مانند ما در شهرستانها گفت:" Sanibel شهردار کوین Ruane که furloughed 76 نفر از کارکنان خود لی شهرستان شهرستان جزیره هنگام coronavirus shutdown در زمان برگزاری در ماه آوریل است.

"شما باید یک انتخاب بسیار فعال بود. و یا شما می توانید صبر کنید و امیدوارم که من حدس می زنم که دولت فدرال را درگیر کنید," او گفت:.

DeSantis باید عمل قبل از ژوئیه 1 در $93.2 میلیارد بودجه پیشنهادی تایید شده توسط قانونگذاری فلوریدا در اواسط ماه مارس قبل از همه گیر در زمان نگه دارید. دولت تا به حال کمتر از 300 مورد از COVID-19 بیماری ناشی از کروناویروس که نمایندگان مجلس با تصویب بودجه است.

بیشتر: شهرستان فلوریدا فشار رژیم صهیونیستی است. DeSantis به انتشار حدود 1.3 B در COVID-19 کمک

این caseload صدر 69,000 در فلوریدا در روز پنج شنبه.

DeSantis' stay-at-home منظور مسدود اقتصاد کشور در ماه آوریل باعث شد دولت اقتصاددانان به گزارش تقریبا 900 میلیون دلار کاهش در پیش بینی مالیات و مجموعه های مورد نیاز برای سوخت و بودجه. و کسانی که ضرر و زیان ناشی از فعالیت های اقتصادی در ماه مارس چندان دور بعدی گزارش از جمله shutdown – خاصی به بدتر تحلیلگران گفت.

یک پنجره به چقدر بد مارس مالیاتی مجموعه می تواند ممکن است دیده شده است در اورنج کانتی که در این شهرستان جمع آوری شده تنها $765,900 در توسعه گردشگری مالیات – 97% افت از سال گذشته و مبلغ ماهانه دیده نشده از سال 1980 زمانی که تنها والت دیزنی جهان و دریای جهان شد عامل به عنوان پارک.

فرماندار گفت: کمی در مورد چگونه او قصد دارد برای رسیدگی به بودجه و سخنگوی دفتر خود پاسخ نمی دهند به یک لیست از سوالات ارسالی در مورد این موضوع.

قانونگذاران تاخیر در حمل و نقل DeSantis در 457 صفحه صرف پیشنهاد – یک تصمیم متقابل در نظر گرفته شده به فرماندار زمان به تمرکز بر روی مبارزه با گسترش coronavirus.

اما 1 جولای شروع جدید بودجه سال تحمل پایین. و DeSantis است که به برخی از انتخاب های دشوار و حتی در حالی که دموکرات ها بارها و بارها به نام برای یک جلسه ویژه برای توزیع مجدد هزینه برای سال پیش رو.

دموکرات ها در مجلس گفت: آنها که بدون ترس یک نشست ویژه DeSantis ممکن است سریع برای از بین بردن پرداخت افزایش حقوق برای معلمان و کارکنان دولت همراه با مسکن مقرون به صرفه دلار است که آنها می گویند مورد نیاز و حتی بیشتر در طول بیماری همه گیر.

اگر چه DeSantis تحت فشار قرار دادند برای معلم را بالا می برد و برای انحراف مسکن دلار به مناطق دیگر از این بودجه چیزی خواه-چراغ قوه مقننه انجام شده در دو دهه گذشته – دموکرات اذعان این بلیط های بزرگ هزینه های اقلام است.

"جمهوری خواه رهبری در حال اجرا است تا علیه قانون اساسی" گفت: Rep. اوان Jenne D-دانیا بیچ. "ما باید به یک بودجه متعادل در فلوریدا. و من نمی دانم که چگونه آنها آن را انجام دهد."

دلار 93.2 میلیارد بودجه می رود که نیاز دراماتیک تجهیز نشدن حتی اگر با کمک فدرال کمک دولت ذخایر و فرمانداری پیش بینی vetoing از صدها میلیون دلار در برنامه ها و پروژه ها برای کاهش هزینه ها.

دولت کشیده شده $4.6 میلیارد دلار از طریق فدرال coronavirus امداد بسته است و به دنبال اقتدار به استفاده از حداقل برخی از این پول برای پوشش ضرر و زیان درآمد. و رهبران هنوز هم امیدوار است که کنگره را مستقیم تر فدرال کمک به ایالات متحده.

قانونگذاران در ماه مارس نیز نگهداری $3.9 میلیارد دلار در ذخایر تا حدودی در انتظار از دست دادن عظیم مالیاتی دلار است. هنوز یک ماه-کاهش در پیش بینی دلار در فلوریدا اقتصاد که بانک گردشگری به معنای 2020-21 هزینه های طرح اجرا می شود از پول قبل از آن منقضی می شود ژوئیه بعدی.

رئیس جمهور مجلس سنا لایحه Galvano R-Bradenton, هر چند این هفته گفت: او می بیند یک پوشش نقره ای.

اگر چه 2.2 میلیون فلوریدا باید کاربردی برای مزایای بیکاری Galvano گفت که هفته گذشته شغل گزارش وزارت کار ایالات متحده نشان داد که پایین تر از حد انتظار نرخ بیکاری در کشور 13.3 درصد ممکن است از 14.7% یک ماه قبل است.

اگر چه داده ها پس از به چالش کشیده شده است به عنوان مشرف بزرگ عصری کارگران بدون شغل و یا با کاهش ساعت آن را نشان داد 2.5 میلیون شغل اضافه شد در ماه مه به عنوان متحده شروع بازگشایی.

"وجود دارد مقدار زیادی از اطلاعات است که باید به حساب گرفته شود" گفت: کتی Betta یک Galvano سخنگوی.

او افزود: "از رئیس جمهور Galvano نظر آن است که یکی دیگر از شاخص که وضعیت در حال تحول است بسیار به سرعت."

دولت های محلی و رهبران هر چند گفت: واضح است که دولت نمی خواهد که دلار آن برنامه ریزی شده در شکل دادن بودجه است.

بیشتر: Gators به یک شروع سالم به عنوان بازیکن و بازگشت برای شروع تمرینات داوطلبانه

Monroe County مدیر روم Gastesi گفت: شهرستان furloughed 10 درصد از نیروی کار خود را – 61 کارکنان – در ماه آوریل تصویب استخدام یخ, سفر بان کی مون و ولید و غیر ضروری دولت خرید.

حدود نیمی از کارگران به خانه فرستاده اند پس از بازگشت به عنوان کانتی پیوست در دولت را مرحله به مرحله در بازگشایی. اما Gastesi گفت: دلار از گردشگری هستند و برخی به توقف باقی می ماند.

"ما گرفته شده این ویروس بسیار جدی در کلید با مردم محلی با پوشیدن ماسک و نه بیرون رفتن و فاصله," او گفت:. "در حال حاضر که آیا گردشگران خواهد شد که هنوز هم دیده می شود. اما ما قصد داریم به تعدادی از بازدید کنندگان ما به طور معمول انجام دهد."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن