با کروناویروس موارد در افزایش ایممکلی شروع داوطلبانه تمرینات با بقیه از شهرستان

گرگ Hardwig ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 3:53 PM EDT Jun 15, 2020جانی اسمیت خواسته های او می تواند در ایممکلی را

توسط ABDOOSNEWS در 27 خرداد 1399

جانی اسمیت خواسته های او می تواند در ایممکلی را برای نظارت شروع داوطلبانه تمرینات به عنوان دبیرستان جدید فوتبال.

اما اسمیت است که هنوز هم در میشیگان پس از خود تا به حال یک روش پزشکی.

"من نمی خواهد ساخت آن را تا پایان ماه" اسمیت یک ایممکلی زاج سفید روز جمعه گفت. "آنها قرار نیست به تصمیم گیری تا 1 جولای (در شروع تمرینات)."

در ژوئن 8, Collier مدارس عمومی کانتی اعلام کرد موافقت خود را برای تیم های ورزشی برای شروع مطبوع تمرینات با مجموعه ای از دستورالعمل ها به دلیل جاری coronavirus بیماری همه گیر.

بیشتر: ذغال سنگ شهرستان در دبیرستان های دولتی را به از سرگیری تمرینات ورزشی دوشنبه

بیشتر: ذغال سنگ شهرستان رمپ تا ایممکلی COVID-19 آزمون

این بیماری همه گیر است و تحت تاثیر ایممکلی تقریبا بیش از هر جایی در دولت و به راحتی بیش از هر نقطه در ذغال سنگ شهرستان است.

همانطور که از روز دوشنبه مزرعه شهر بود 1,088 از شهرستان 2,592 موارد یا 41.9 درصد است. ایممکلی جمعیت است 26,773 نسبت به شهرستان 363,922 که معادل 7 درصد است.

دستورالعمل برای این فاز 1 توسط مدرسه منطقه که از دوشنبه آغاز شده و می رود از طریق ژوئن 27, دولت است که بدون تجهیزات استفاده می شود ورزشکاران ملزم به 6 فوت از هم جدا می شود و می تواند در گروه 10 ورزشکار با مربی است. تنها, هوای آزاد, امکانات باز هستند.

تمرینات نیز هستند.

"آن" اسمیت گفت: با اشاره به این موارد در ایممکلی. "به همین دلیل ما در حال انجام همه چیز ممکن است. ما در حال رفتن به رعایت این دستورالعمل ها.

"ما ممکن است از دست بچه ها در آینده به دلیل اقدامات احتیاطی و یا پدر و مادر خود را در حال محتاط بودن در کنار بچه های دیگر. ما فقط باید برای مقابله با آن را به عنوان آن می آید همراه است. با این موارد در ایممکلی در ظهور آن واقعا نگرانی از خودم و کارکنان. در همان زمان ما هنوز کار را انجام دهد."

مدرسه منطقه را ایممکلی شماره از موارد به حساب, تغییر دستورالعمل های آن به صورت داوطلبانه در تمرینات وجود دارد را به پنج دانشجو-ورزشکاران برای هر مربی در مقابل 10 تا 1 به صورت تمام دیگر مدارس عمومی کانتی.

"در حال حاضر وجود دارد تنها تعداد محدودی از ورزشکاران مطبوع" CCPS متخصص ارتباطات جنیفر Kupiec گفت: در یک ایمیل. "به عنوان دیگر ورزش, شروع, ما استفاده از هر دو ایممکلی دبیرستان و ایممکلی دبیرستان دانشگاه به بیشتر اجتماعی-فاصله طول تمرینات است."

دسترسی رسانه ها اجازه داده نمی شد در مدرسه عمومی دانشگاه دوشنبه به عنوان یک "سلامت احتیاط" ذغال سنگ شهرستان مدیر ارتباطات چاد الیور گفت: از طریق ایمیل.

ایممکلی را 1,088 موارد بیش از 55 فلوریدا 66 سایر استان ها و نه از جمله ذغال سنگ. Lee County بود 2,877 مجموع همانطور که از دوشنبه.

فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis به خبرنگاران گفت: در اواخر هفته گذشته که مکان هایی مانند ایممکلی هستند مربوط.

"من فکر می کنم شماره 1 شیوع ما دیده ایم این است که در جوامع کشاورزی" او گفت:. "وجود دارد فقط یک مورد تخلیه. در شمال مرکزی فلوریدا وجود دارد یک مزرعه هندوانه. شما تا به حال مزرعه جوامع در Collier, نخل, ساحل, مارتین, مالیات Hendry و آنچه اتفاق می افتد این است که این کارگران که در حال کار نزدیک به هم. هنگامی که یکی می شود, این امر منجر به گسترش بسیار سریع در سراسر آن مناطق است."

DeSantis همچنین گفت: دولت نگران است farmworkers که شروع به ترک برای کار در کشورهای دیگر.

"ما در حال صحبت کردن با برخی از کشورهای دیگر به اجازه دهید آنها را می دانم" او گفت:. "ما همچنین وزارت بهداشت همکاری با ما و کشاورزی ما تولید کنندگان برای کاهش هر یک از این گسترش یابد."

فلوریدا وزارت بهداشت در ذغال سنگ شهرستان افزایش COVID-19 تست یکشنبه و یک سایت ارائه آنها را به صورت رایگان به asymtopmatic مردم است.

واکنش جهانی به مدیریت غیر انتفاعی بشردوستانه سازمان نیز بوده است در این شهر با توجه به افزایش موارد است.

ذغال سنگ شهرستان است که 16th جمعیت در میان فلوریدا, شهرستان, نیز چهارم-اکثر coronavirus موارد در افراد زیر 18 سال با 250 با توجه به دولت اطفال گزارش منتشر شده در جمعه. تنها میامی Dade (621) پالم بیچ (507) و Broward (309) بیشتر است.

اما ذغال سنگ شهرستان همچنین دارای هشتم-اکثر تست های انجام شده برای این محدوده سنی در کل کشور جلوتر از بزرگتر شهرستان پاینلاس (1022), Lee (823), بروارد (725), Volusia (603), Pasco (710), سمینول (771), ساراسوتا (398) و گاو دریایی (676).

برای کسانی که زیر 18 درصد مثبت آزمون در ذغال سنگ است 23.8 درصد است. که رتبه پنجم در فلوریدا, اما تنها پشت شهرستانهای استان که انجام شده یک عدد کوچکتر از آزمون — Glades (17 آزمون 35.3 درصد) دسوتو (100 تست 35.1 درصد) همیلتون (185 آزمون 29.6 درصد) و Hendry (185 آزمون 24.3 درصد).

بنابراین اسمیت و مربیان از دیگر ورزشی در شهرستان را که در ذهن داشته باشیم در حالی که در تلاش برای تعادل دانشجو-ورزشکاران تمایل به شروع مطبوع همراه با سلامت خود را.

فرض چشم پوشی از مسئولیت مربوط به COVID-19 همچنین باید قبل از امضا ورزشکاران مجاز به کار کردن.

"من فقط امیدوارم و دعا می کنم که همه به خوبی می رود" اسمیت گفت. "اگر یکی از بچه ها تست مثبت است که یک مربی و کل غلاف که او را به قرنطینه می شود. شما واقعا باید از آن آگاه است."

در هفته دوم از مرحله 1 تمرینات مجاز به رفتن از 60 دقیقه به 90 دقیقه با توجه به بارون کلیر مدیر ورزشی کن Andiorio. تیم می تواند با استفاده از مخروط پرش طناب و توپ پزشکی, اما همه باید مقادیر به طور کامل.

اسمیت ادامه داد: برای برقراری ارتباط با بازیکنان آنلاین به عنوان آنجا که ممکن است. Lamar Gallegos که دستیار جدید سرمربی تیم خواهد بود که نقطه فرد تا زمانی که اسمیت می رسد. اسمیت نیز صحبت سابق دیرین دستیار اسرائیل Gallegos, Lamar, برادر که بازنشسته شده بود در پایان سال به برنامه اول مربی.

Lamar Gallegos گفت: وجود 25 یا خیلی از بازیکنان که بیرون آمد دوشنبه.

"ما واقعا فقط پر کردن کاغذ بازی," او گفت:. "امیدوارم (سهشنبه) ما می توانید شروع به در این زمینه با اقدامات احتیاطی که در این منطقه در محل قرار داده."

گالگوس گفت: این برنامه به اندازه کافی مربیان به پاسخگویی نسبت به بازیکنان است.

"من اطراف خودم را با بچه های خوب" اسمیت در روز جمعه گفت. "مربیان من در جای خود شروع به تهویه خوب خواهد شد."

دیگر ذغال سنگ مربیان موعظه احتیاط

ریک مارتین, ورود به فصل اول خود را به ناپل, مدرسه بالا سر مربی تیم فوتبال اذعان می کند بازیکنان خود را نمی توانید کار زیادی انجام می شود دوشنبه ،

پس از چک کردن مطمئن شوید که ورزشکاران خود را تکمیل کرده مناسب کارهای اداری درخواست مورد نیاز سلامت غربالگری سوالات شکستن آنها را به گروه و سپس توضیح میدهد که چگونه به دنبال پروتکل های مورد نیاز مارتین برآورد بازیکنان صرف شده تنها 30 دقیقه از خود مجاز یک ساعت جلسه ورزش.

بیشتر: ناپل بالا football picks ریک مارتین برای موفقیت بیل کرامر به عنوان سر مربی

که خوب با عقاب طلایی مربی جدید. نکته مهم مارتین گفته بود که تیم عقب بود در این زمینه است.

"این خوب بود برای دیدن (بازیکنان) دوباره خوب به عقب بر گردیم به انجام آنچه ما انجام می دهیم" گفت: مارتین که در زمان بیش آلما مادر پس از دو بار قهرمان دولتی, مربی بیل کرامر بازنشسته در ماه دسامبر. "راستش ما نگاهی به برخی از این مسائل را برای اعطا. آن را واقعا سرگرم کننده بود فقط به خارج وجود دارد و مربی دوباره.

"من فکر نمی کنم امروز بود در مورد کار ، امروز فقط یک گام در مسیر درست در هر جهت – فقط برگشت به حالت عادی است."

در بارون Collier, مربی تیم فوتبال Mark Jackson و کارکنان خود را مورد استفاده فراوانی از احتیاط هنگام کار کردن بازیکنان است.

پاشنه مربیان نگه داشته و بازیکنان حداقل 5 متری یا 15 فوت از هم جدا در مدرسه فوتبال داره. که بیش از دو برابر 6 پا اجتماعی فاصله توصیه شده توسط مراکز کنترل بیماری.

مربیان عینک ماسک کل زمان. بازیکنان مورد نیاز به پوشیدن ماسک قبل از تمرین و بعد از, اما نه طول.

"ایمنی دانش آموزان ما این است که ما اولویت شماره 1," جکسون گفت. "ما نمی خواهیم برای قرار دادن بچه های خود ما را در یک وضعیت که در آن آنها صدمه دیده و یا بیمار است."

حدود 35 بازیکنان فوتبال مشغول به کار در بارون ذغال سنگ در صبح روز دوشنبه. جکسون گفت که او صحبت کرد و به بازیکنان خود را در مورد ایمن ماندن پس از تمرینات باقی مانده با احتیاط و زیر دستورالعمل CDC.

سواحل خلیج فارس فوتبال کارکنان و آمد تا با یک طرح برای معرفی تمرینات به آرامی و با احتیاط در حالی که همچنین مطمئن شوید که بازیکنان به طور کامل درک جدید ورزشی پروتکل های.

کوسه ها تنها به حال خود سالمندان حدود 40 از آنها از صبح روز دوشنبه. با بسیاری از قوانین جدید و محدودیت کادر مربیگری می خواستم تا مطمئن شوید که upperclassmen یادگیری سیستم جدید برای اولین بار.

سالمندان پس از آن خواهد شد کمک به آموزش پروتکل به underclassmen که همچنین کمک می کند تا بازیکنان مسن توسعه خود را در نقش رهبری.

روز دوشنبه تیم فوتبال junior کلاس را به پیوستن به سالمندان است. صلیب کشور تیم فوتبال تیم cheerleaders نیز شروع تمرینات در سواحل خلیج فارس در روز سه شنبه.

پس از منطقه مدرسه خود را اعلام کرد ورزشی, دستورالعمل هفته گذشته کوسه مدیر ورزشی Alan Scott شده است اعداد خرد. او اندازه گیری شده اندازه تمام مدرسه, هوای آزاد, امکانات و نمیفهمد چگونه بسیاری از ورزشکاران می تواند در پردیس در یک زمان در حالی که هنوز حفظ اجتماعی فاصله دستورالعمل.

اسکات گفت: سواحل خلیج فارس می تواند 267 ورزشکاران کار کردن در یک بار در حالی که حفظ 9 فوت جدایی بین همه آنها.

"ما احساس اعتماد به نفس است که منطقه و کارکنان مربیگری ما به دنبال دستورالعمل به T" اسکات گفت. "بزرگترین نگرانی ما است که به ما دانش آموزان امن ساختار محیط زیست (برای تمرین) است که خانواده ها می توانند احساس راحتی با.

"فقط برای دیدن بچه ها در محوطه دانشگاه این احساس خوبی است. آن را احساس می کند درست است."

— ناپل اخبار روزانه گزارشگر آدم فیشر کمک به این گزارش.

گرگ Hardwig یک خبرنگار ورزشی برای ناپل اخبار روزانه و اخبار مطبوعات. او را دنبال کنید Instagram, Facebook و Twitter: @NDN_Ghardwig ایمیل او را در ghardwig@naplesnews.com. پشتیبانی محلی نگاری با این پیشنهاد اشتراک ویژه در https://cm.naplesnews.com/specialoffer/

* ایممکلی است 1,088 از ذغال سنگ شهرستان 2,592 موارد

* همانطور که از روز جمعه گزارش هفتگی

آزمون تحت سن 18 سالگی در فلوریدا, شهرستان



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب