شراب زمان: Kroger آشامیدنی مدیر و خدمه شراب Jaime De Leon

پس از شهر هوستون دستور رستوران ها و کافه ها به چند هفته پیش تقریبا تمام شهر را شراب حرفه ای شده اند یا furloug

توسط ABDOOSNEWS در 27 فروردین 1399

پس از شهر هوستون دستور رستوران ها و کافه ها به چند هفته پیش تقریبا تمام شهر را شراب حرفه ای شده اند یا furloughed یا گذاشته است. Jaime De Leon, بزرگسالان آشامیدنی مدیر فروش برای Kroger را هوستون بخش نیز پیشرفته Sommelier و یک عضو برجسته هوستون sommelier جامعه است.

او همچنین یکی از چند sommeliers در هوستون است که هنوز شاغل:

این هوستون مطبوعات صحبت De Leon این هفته و از او خواسته در مورد چالش های بسیار زیاد این شهر شراب جامعه مواجه است. این مصاحبه برای اولین بار در یک سری از پست های محلی شراب حرفه ای و چگونه آنها در حال مقابله با بحران.

HP: اول از همه شما و خانواده شما ؟

JDL: آن را به من به جهنم همسر من, من 17 ساله پسر و خواهرزاده من است که در اینجا زندگی می کند با ما. ما پناه در محل و هر کس خوب انجام شده است. ما در حال انجام خوب فقط احترام به قوانین و ماندن در خانه.

HP: آنچه که روز کاری خود را دوست دارید ؟

JDL: من مکرر چند تا از فروشگاه های ما وقتی که من فقط می توانید سعی کنید برای مدیریت سرویس و هر فروشگاه باید از فروشندگان چشم انداز. ما اساسا در تماس در حال حاضر برای فروشگاه ما اگر وجود دارد هر چیزی که آنها نیاز به پشتیبانی می کند.

HP: آنچه که شرکت خود را برای اطمینان از ایمنی کارکنان و خریداران?

JDL: جدید ما [هوستون بخش] رئیس جمهور جو کلی متمرکز شده است همکاران ایمنی برای کل هوستون را بدست آورد. است که برترین و ایمنی کارکنان اولویت شماره یک ما رهبری است. ما روزانه کنفرانس تلفنی است که همیشه در مورد ایمنی و دادن تشکر را برای همه کارکنان انجام می دهند به صورت روزانه. کارکنان ما در خط مقدم از این بیماری همه گیر.

ما بخش رهبری ارتباط روزانه با هر گونه به روز رسانی و روز به روز و ساعت به ساعت تغییراتی که رخ می دهد. ما در بخش منابع انسانی می فرستد ارتباطات روزانه به کارکنان در آنچه که آنها مجاز به انجام و چگونه به دنبال دولت و قوانین فدرال بر آنچه از آنها انتظار می رود. و [در خارج] شراب مشاوران دنبال همان دستورالعمل که ما را به همه ما فروشندگان.

HP: آیا فرصت های شغلی برای هوستون sommeliers در حال حاضر ؟

JDL: متاسفانه بسیاری از دوستان و همسالان هستند furloughed. وجود یک تعداد انگشت شماری از دوستان و همسالان که هنوز شاغل است که خوش شانس است. اما بسیاری از آنها شده اند furloughed. من اقامت در تماس با بسیاری از آنها است. همه ما می توانید انجام دهید این است که صبر کنید. وجود دارد فرصت برای اشتغال با Kroger شرکت و آن تمدید شده است برای کسانی که می خواهم برای پیدا کردن اشتغال با Kroger شرکت. من تمدید سایت Kroger مشاغل سایت [jobs.kroger.com] به همه. و من به آنها گفته ام که آنها می توانید استفاده کنید نام من را به عنوان یک مرجع اگر آنها به آن نیاز دارید.

Kroger قطعا استقبال هر کسی و هر کس که مایل به دنبال اشتغال با Kroger شرکت. احساس رایگان برای درخواست. ما به دنبال کمک. آن زمان خوبی برای کل صنعت و اقتصاد ما است اما خدا را شکر هنوز هم وجود دارد راه است که هنوز هم در دسترس برای یک راه برای ایجاد برخی از پول.

HP: چگونه شما احساس این روزها و چه چشم انداز خود را برای آینده ؟

JDL: بخشی از من شکسته است با آنچه اتفاق می افتد در صنعت رستوران و قلب من می رود به هر یک از آنها. و هر راهی که من می توانم, من انجام همه چیز ممکن است به ارائه نوعی از کمک, که آیا آن را از طریق یک اتصال برای کسی. و یا فقط ارائه چیزی. من انجام همه چیز را که من می توانم. آنها می گویند که پس از 28 روز یک فرد میدارد تا عادات جدید است. بله وجود دارد در حال رفتن به عادات جدید است.

اما من فکر می کنم که یکی از چیزهایی که ما یاد بگیرند از این است که ما بستگی دارد می توانید هر یک از دیگر. و ما را به بیرون آمدن از آن را با هم. افکار و دعاهای من از رفتن به آن دسته از خانواده هایی که یا باید کسی را که بیمار است و یا گذشت با توجه به این وحشتناک, بیماری وحشتناک. اما من فکر می کنم که مهمتر از همه به عنوان یک جامعه ما را نهایی می گویند-پس چگونه سریع ما می خواهیم این به نوبه خود در اطراف. آن همه مبالغ تا با ماندن در خانه موجب صرفه جویی در زندگی می کند.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب