ویندوز 10: ممکن است در سال 2020 به روز رسانی ویژگی های لینوکس 2, آخرین آپدیت کورتانا

ویژه بازی های المپیک همکاری مایکروسافت و ایکس باکس به سازماندهی یک بازی مسابقات در تاریخ 30 مه. Pixabay Specia

توسط ABDOOSNEWS در 9 خرداد 1399
Xbox
ویژه بازی های المپیک همکاری مایکروسافت و ایکس باکس به سازماندهی یک بازی مسابقات در تاریخ 30 مه. Pixabay

Special المپیک همکاری مایکروسافت و ایکس باکس به سازماندهی یک بازی مسابقات در تاریخ 30 و طرفداران می توانید livestreamed Forza Motorsport 7 مسابقه در میکسر, Xbox, YouTube و یا حرکت یا کشش ناگهانی.

وجود خواهد داشت اولین ویژه بازی های المپیک, مراسم اهدای جایزه در پلت فرم بازی کمیته مبارزه با سانسور.

"ما در حال همکاری با المپیک ویژه برای حفظ ورزشکاران متصل و حفظ شادی از ورزش با استفاده از قدرت Xbox" مدیر عامل مایکروسافت ساتیا نادلا هنوز توییتی.

ویژه بازی های المپیک بزرگترین ورزشی سازمان برای کودکان و بزرگسالان مبتلا به معلولیت ذهنی و جسمی معلولیت ارائه در طول سال آموزش و فعالیت به 5 میلیون شرکت کننده و یکپارچه ورزشی همکاران در 172 کشور جهان است.

Phil Spencer رئیس بخش Xbox گفت: این یک همکاری بزرگ با تیم در المپیک ویژه برای آوردن بازی به 2020 ویژه بازی های المپیک است.

"فوق العاده افتخار تمام تیم های که در حال ساخت این ممکن است و نمی توانید صبر کنید برای دیدن المپیک در حال اجرا برخی از سریع دور," او گفت:.

بازگشت در سال 2018 ایکس باکس میزبانی اولین ویدئو بازی مسابقات در یک ویژه رویداد بازی های المپیک در المپیک ویژه ایالات متحده بازی ها برگزار شد در سیاتل واشنگتن است.

xbox
ایکس باکس میزبانی اولین ویدئو بازی مسابقات در یک ویژه رویداد بازی های المپیک در سال 2018 است. Pixabay

"در این سال مایکروسافت و المپیک ویژه teaming تا برای سال 2020 المپیک ویژه ایکس باکس بازی های مجازی رویداد شامل Turn 10 Studios' Forza Motorsport 7" گفت: این شرکت است.

همچنین بخوانید: یوگی انجام 'Rudrabhishek' برای امنیت مردم از تاج

یازده ایالت آمریکا نشان داده خواهد شد در رویداد امسال با بیش از 35 ورزشکاران شرکت کننده.

مایکروسافت و ویژه المپیک کار کرده اند با هم پس از سال 2014 با هدف توانمند سازی ویژه بازی های المپیک ورزشکاران و برنامه ها از طریق فن آوری.

در طول همکاری فن آوری های مانند ایکس باکس و مایکروسافت تیم شده اند ابزار را به بزرگسالان و کودکان با ناتوانی های فکری با هم در مواجهه با یک میزبان از موانع است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب