خواهد شد و مقامات وجود داشته باشد به کار این بازی ها هنگامی که سقوط ورزش دبیرستان شروع کنم ؟

آدم فیشر ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 5:01 PM EDT Jul 29, 2020دبیرستان ورزشکاران در حال برنامه ریزی برای بازگشت

توسط ABDOOSNEWS در 9 مرداد 1399

دبیرستان ورزشکاران در حال برنامه ریزی برای بازگشت در این زمینه Aug. 24 و بازی برای فصل پاییز می تواند شروع در اواسط ماه سپتامبر.

اما اگر تیم پاک به شروع مسابقات خواهد شد و مقامات وجود داشته باشد به کار این بازی ؟

نه ذغال سنگ و لی مدارس عمومی کانتی باید قرارداد خود را با ورزش مقامات برای سال تحصیلی آینده. حتی اگر توافق شد در محل وجود دارد نگرانی از برخی از مقامات در مورد پیمانکاری COVID-19 در طول بازی به خصوص در معرض خطر, ورزش های فوتبال و والیبال.

"من امیدوارم. من فکر می کنم" گفت: جان Mantica رئیس Lee County, فوتبال, مسئولان, سازمان, وقتی پرسیده شد که اگر به اندازه کافی خواهد بود مقامات برای این فصل است. "ما باید منتظر بمانیم و ببینیم در ماه سپتامبر است."

جنوب خلیج فارس مقامات فوتبال انجمن Mantica را بیشتر ناپل مقامات انجمن انتظار برای امضای قرارداد به زودی با لی و ذغال سنگ در مدارس بود. هر دو شهرستان و مدیران ورزشی گفت: آنها انتظار دارند بدون درد روند مذاکرات.

فلوریدا دبیرستان انجمن ورزشی تصویب افزایش حقوق برای مقامات در تمام رشته های ورزشی شروع این فصل است. مدیران مدرسه بودند نگران افزایش خواهد اضافه کردن هزاران دلار به بودجه ورزشی که به احتمال زیاد کوچک خواهد شد با توجه به اثرات coronavirus.

بیشتر: مدارس سوال برای ورزش مقامات به عنوان عدم قطعیت بافندگی از COVID-19

بیشتر: ULTIMOPREZZO تصویب افزایش حقوق برای دبیرستان مقامات اما می تواند مدارس استطاعت آن است ؟

این ULTIMOPREZZO که مجموعه حداکثر هزینه می تواند مقامات مسئول مدارس افزایش یافته و مقامات فوتبال' پرداخت از $65 بازی به $111. با این حال نرخ های جدید شامل, سفر, هزینه ها, کدام مدارس که قبلا پرداخت می شود به طور جداگانه. در ذغال سنگ شهرستان آن را $33 بیشتر در هر مقام در هر بازی فوتبال یک 42.3 درصد افزایش یافته است.

مقامات در تمام 12 ورزشی تیم اول دانشگاه یا دانشکده خود را پرداخت افزایش حداقل 37 درصد است. Junior تیم اول دانشگاه یا دانشکده و دانشجویان سال اول مقامات را جمع آوری. این اولین افزایش ULTIMOPREZZO داده است مقامات در شش سال.

لی مدارس ورزشی دیوید LaRosa متعهد به پرداخت ورزش مقامات ULTIMOPREZZO حداکثر نرخ. ذغال سنگ مدارس مدیر ورزشی علامت Rosenbalm نه متعهد به پرداخت نرخ کامل اما گفت: refs باید قابل توجهی افزایش دهد.

"ما هنوز بسیار نگران (بودجه)," LaRosa گفت. "اما من به (مقامات) از یک سال پیش که من به حمایت از پرداخت حداکثر نرخ. این چیزی است که من انجام داده ام. ما نمی سعی کنید به استفاده از همه گیر به عنوان یک راه برای خارج شدن از آنچه ما گفت: از یک سال پیش است."

آخرین فوتبال فصل SGFOA حاضر به بازی بدون افزایش دستمزد منجر به لغو چند فصل بازی در Lee County است. مقامات نمی توانید افزایش, اما رفت و برگشت به کار در هفته 1 هنگامی که یک گروه از صاحبان کسب و کار محلی مطرح شده پول را به آنها پرداخت معادل مبلغ برای فصل.

بیشتر: Lee County high school football ذخیره شده توسط سخاوت از صاحبان کسب و کار محلی

این GNOA مقامات را تهدید نمی کند یک کار توقف در ذغال سنگ County, اما تنها به این دلیل که مدارس به آنها وعده افزایش این فصل است.

اگر یک قرارداد در محل نگرانی می شود به اندازه کافی مقامات. انجمن ها در سراسر کشور گزارش داده اند که کمبود و جهانی همه گیر می تواند آن را بدتر می کند.

این ULTIMOPREZZO پزشکی ورزشی کمیته مشورتی طبقه بندی فوتبال و والیبال به عنوان یک خطر برای گسترش COVID-19. این SMAC اخیر گزارش آن تلقی پزشکی ناامن برای شروع کسانی که ورزش باعث ULTIMOPREZZO هیئت مدیره به عقب راندن شروع پاییز شیوه سه هفته به اوت. 24.

ورزش مقامات تمایل به بزرگتر و سن جمعیتی است که در معرض خطر بالاتر ابتلا به کروناویروس عوارض. GNOA جمهور Robb Mackett گفت: متوسط سن فوتبال رسمی در فلوریدا است و 55 و والیبال کلاس داوری کمی مسن تر.

Mackett گفت: مسئولان می تواند انتخاب کنید به کار فوتبال یا والیبال بازی به دلایل دیگر. کسانی که جوان و سالم ممکن است دارای فرزندان کوچک و یا بستگان در خانه. برخی ممکن است بخواهید برای جلوگیری از خطر بیمار شدن و احتمالا از دست رفته کار در شغل روزانه خود را.

Lee County تا به حال به حرکت برخی از بازی های والیبال در فصل گذشته به خاطر خلیج فارس, والیبال, انجمن کافی نیست مقامات موجود به کار می کنند. رئيس جمهور انجمن گیل Whitmore گفت: می تواند وجود داشته باشد حتی کمتر والیبال مقامات این فصل است.

"وجود دارد هیچ دیگر مقامات (به کار بازی در لی) در هر نقطه در دولت" Whitmore گفت. "ذغال سنگ نمی تواند به ما کمک کند. ما نمی توانیم به آنها کمک کند. وجود دارد به ندرت فرصت (برای مقامات انجمن) برای ارسال کمک به شخص دیگری است."

بدون به اندازه کافی مقامات والیبال, تیم ها ممکن است به گسترش بازی های خود را در طول هفته. به طور معمول, والیبال بازی ها در روز سه شنبه و پنج شنبه ها, اما بیش از حد بسیاری از بازی ها در یک شب به این معنی نیست به اندازه کافی مقامات. LaRosa گفت: تیم های والیبال می تواند به تغییر برنامه های خود را به منظور رسیدن به مقامات.

خلیج انجمن والیبال ندارد توافق با لی شهرستان برای سال آینده. اما بر خلاف مقامات فوتبال ، والیبال گروه فرستاده است نه یک قرارداد اولیه به مدارس.

چرا که Whitmore نمی خواهند خود را به طور قانونی موظف به پوشش بازی اگر آن را نمی کند به اندازه کافی مسئولان به انجام این کار.

"قرارداد ما تضمین ما ارائه خدمات" Whitmore گفت. "با ما سن و جمعیتی و بسیاری از ناشناختهها ما نمی توانیم تضمین ما می توانیم ارائه این خدمات است."

بزرگترین نقطه چسبیده در مذاکرات قرارداد خواهد بود که هزینه های اداری مقامات سازمانهای مسئول مدارس برای پرداخت هزینه های بیمه نرم افزار برنامه ریزی و افرادی که در انجام برنامه ریزی است. Mantica برآورد SGFOA که تنها پوشش می دهد, فوتبال, هزینه هر مدرسه به طور متوسط $325.

به طور معمول مدارس و سران آغاز مذاکرات در ماه فوریه است. اما قرارداد مذاکرات تحت فشار قرار دادند به عنوان مدارس در برخورد با کروناویروس. مقامات باقی مانده بیمار و مدارس در ادامه به تدوین برنامه ای برای شروع سال.

"از نظر ما خودمان را یک شریک بزرگ با ذغال سنگ شهرستان, مدرسه, مدیره," Mackett گفت. "ما درک آنچه آنها در حال رفتن را از طریق و ما commiserate با آنها."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن