Whitey Bulger وحشیانه زندگی...مرگ و

شکار Whitey: در داخل داستان از ضبط و کشتار در امریکا بیشتر می خواستم رئیس جرم و جنایتتوسط کیسی شرمن و دیو گوه3

توسط ABDOOSNEWS در 6 خرداد 1399

شکار Whitey: در داخل داستان از ضبط و کشتار در امریکا بیشتر می خواستم رئیس جرم و جنایت
توسط کیسی شرمن و دیو گوه
352 ص.
ویلیام مارو
$28.99

در اواخر شب در مارس 1, 2011 باراک اوباما اعلام کرد به جهان است که تروریستی اسامه بن لادن رهبر کشته شده بودند توسط نیروهای ایالات متحده در حالی که پنهان کردن در پاکستان. آن را احتمالا امن می گویند که اکثریت آمریکایی ها خوشحال شدند از این اخبار اما یک مرد بود قطعا نه: James "سفید پوست" Bulger.

که به دلیل مرگ این مرد بود که جای او را به عنوان شماره 1 در اف بی آی تحت تعقیب لیست بدان معنی است که Bulger شد و در حال حاضر دوباره در رتبه بندی خود را – با همه همراه موشکافی که مستلزم. نه خبر خوب برای هشتاد ساله فراری.

شناخته شده ایرلندی کانگستر زندگی از جرم و جنایت تمدید دهه قبل. و به عنوان رهبر بوستون بدنام زمستان تپه باند Bulger درگیر شد با یک لیست خشکشویی جنایات هر دو خرده و عمده در نهایت منجر به اتهام شخصا مرتکب یا درگیر بودن با 19 قتل.

نشان داد تا بعد از آن بود که Bulger شد ارائه اطلاعات برای سال پس از-خوار FBI تماس با ما که به نوبه خود در ارائه Bulger با اطلاعات است که یا او را به محافظت و یا می تواند آسیب دشمنان خود را. بنابراین در حالی که او ادعا کرد به خوار شمردن "موش" Bulger دیدم هیچ تجانس در اعمال خود. و زمانی که حرارت بیش از حد سوزان در اواخر سال 1994 Bulger و کاترین Grieg به سادگی ناپدید شد.

برای 16 سال این جفت ارز سفر و زندگی در, فلوریدا, لوئیزیانا و کالیفرنیا تحت فرض هویت. در حالی که همه آنها در تعامل با احتیاط با مردم محلی را دیدم که آنها را فقط به عنوان خوب اما کمی غیر عادی بازنشسته زن و شوهر با عشق شدید سگ ها و صاحبان سگ (یک اتصال که در نهایت کمک به مقامات آنها را پیدا کنید). این زوج دستگیر شدند و 2011 و Bulger دادگاه منجر به احکام گناه و حبس در سال 2013.

تاسیس بوستون مبتنی بر نوشتن تیم شرمن و گوه انجام ده ها تن از مصاحبه ها و کشت و زرع را از طریق یک بایگانی ارزش از گزارش و اسناد و نامه هایی از کسانی که در هر دو طرف از این مورد است. و روایت جریان با یک تیز سرایی لبه.

شکار سفید پوست در واقع معافیت های جدید زمین چند بار با آن آیات در مورد Bulger بعد از جرم و جنایت زندگی قرار داده و در چاپ برای اولین بار. نویسندگان حتی Bulger برادر ویلیام — که در خدمت به عنوان یک عضو دیرین از ایالت ماساچوست در مجلس سنا و رئیس جمهور از دانشگاه ماساچوست — به صحبت در مورد خواهر و برادر او بود و متهم به حفاظت از.

Whitey is buried here with his parents, Mary and John, in a Boston cemetery. Whitey’s name is not on the grave.

مایل به سفید است که در اینجا به خاک سپرده با پدر و مادر خود مریم و جان در بوستون گورستان. Whitey نام در قبر.

عکس کیسی شرمن و دیو گوه/حسن نیت ارائه میدهد از ویلیام مارو

و در حالی که Bulger مدار از مجرمان قاتلان زنان و به نظر می رسد در اینجا شرمن و گوه را بیشتر فضا به محلی و ایالتی و فدرال اجرای قانون افسران عوامل و دادستان که کار و مهارت و گاهی اوقات شانس گنگ منجر به سفید پوست نهایی ضبط. و از همه آنها نویسندگان به بزرگترین کانون به ویژه FBI Agent Noreen Gleason که سرسختی رهبری این تحقیقات که شکست این مورد تا حدی با تمرکز بر جستجو برای Grieg و نه Bulger.

که حتی زمانی که برخی از خود همکاران مانع این روند در هدف یا برای محافظت از Bulger یا خود را دخالت. تحقیقات در ایالات متحده و کانادا و مکزیک منجر به مرده به پایان می رسد.

بسیاری از این افسران و عوامل جدید بود به مورد و اعتبار با تلاش های تازه جایگزین برای پیدا کردن زن و شوهر, از جمله قرار دادن تمرکز بر روی Grieg. نویسندگان همچنین به صدای خود را به بستگان سفید پوست را قربانی خشم خود را هنوز خام بسیاری از سال پس از عمل است که در زمان خود عزیزان است.

هالیوود نیز مجذوب شده است با Bulger زندگی و زندگی حرفه ای. جک نیکلسون شخصیت در مارتین اسکورسیزی The Departed (2006) بود که بر اساس Bulger و جانی دپ بازی مرد خود را در Black Mass (2015).

در یکی از کتاب' بیشتر وسوسه انگیزی آیات دو افسر متقاعد شدند که یک مرد مسن در کلاه آنها را دیدم, مشاهده و خنده آگاهانه در یک استان با حضور غربالگری رفتگان شد Bulger خود را که تضعیف دور قبل از آنها می تواند حرکت می کند.

Bulger پایان آمد و به عنوان چیزی از یک شوک به همه اطراف در سال 2018 که 89 سال بود مورد ضرب و شتم به مرگ خود همراه تخت دو فربه زندانیان خود را با انگیزه کمتر از 24 ساعت پس از انتقال به یک زندان جدید. چگونه و چرا او فرستاده شده به بیمار مناسب تسهیلات در او بسیار ضعیف وضعیت سلامت در میان دشمنان شناخته شده و با سر خاراندن عدم نظارت بر چنین مشخصات بالا زندانی می تواند موضوع خود را تئوری توطئه مملو از کتاب است.

شکار سفید پوست منظمی روابط داستان طبقه جنایی که افسانه loomed بزرگ در جنوب بوستون و در سراسر انگلستان برای چند دهه. و نشان می دهد که چگونه یک مرد می تواند ملاقات با یک پایان حتی در نوع خود.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب