که در NBA بازگشت بیشتر به نفع موشک

NBA full steam ahead در بازگشت به 2019-2020 فصل با تمرینات رود به سطح شیب دار تا در ماه ژوئن و پیش بینی راه ان

توسط ABDOOSNEWS در 8 خرداد 1399

NBA full steam ahead در بازگشت به 2019-2020 فصل با تمرینات رود به سطح شیب دار تا در ماه ژوئن و پیش بینی راه اندازی مجدد به فصل در ماه جولای. وجود دارد تعدادی از گزینه های ممکن را بر روی میز از رفتن مستقیم به پلی آف به بازی فصل به طور منظم. اما آنچه بیشتر به نفع موشک?

این هوستون کرونیکل انجام یک کار خوب از تخمگذاری تمام گزینه های مورد بحث از سنتی به پایان فصل به بازی-در بازی به یک round-robin مسابقات است. هیچ چیز تصمیم گرفته شده است اما با وجود خوش بینی از بازیکنان و مالکیت است که لیگ را شروع دوباره در عرض چند ماه از طریق پلی آف و 2020-2021 فصل شروع در ماه دسامبر.

برای موشک بودند که اساسا سالم زمانی که فصل به توقف screeching آمد اصلی نگرانی خواهد بود کاشت. آنها نشسته بودند در ششم با 18 بازی باقی مانده است. آنها فقط یک tiebreaker بازگشت از رعد و برق و یک بازی پشت ایالت یوتا است. آنها بعید است به گرفتن سومین کشت دنور یا سقوط دو و نیم بازی برای دالاس اما هر چیزی امکان پذیر است.

برنامه کامل

راکت باقی مانده برنامه دقیقا نمی قاتل را ردیف. نهایی خود را ده شامل تنها دالاس و فیلادلفیا در میان حذفی تیم است. اگر آنها بازی کردن در این فصل به طور منظم به نظر می رسد به آنها را در یک شات واقعی در حال حرکت است. آنها باید به هر دو صورت لیکرز و دیگران اما مقدار باقی مانده برنامه مشکل امتیاز از محدوده قابل کنترل به کاملا آسان است.

مستقیم به پلی آف

خیلی از چگونگی این تاثیر می گذارد موشک بستگی دارد که چگونه آنها را انتخاب کنید به دانه تیم های. انجام استاندارد شرق در مقابل غرب, مدل, راکت آغاز خواهد شد در دنور. آنها تا به حال موفقیت در برابر ناگتس اما آن برگ های آنها را در یک مشکل نقطه در جاده در ارتفاع. از سوی دیگر اگر لیگ کشت بهترین 16 تیم به منظور ضبط (برنامه ای است که بدست بسیار کمی از حمایت به عنوان یک گزینه خوب قبل از coronavirus آمار) این موشک هنوز هم در جاده ها, اما در مقابل, جاز, یک تیم آنها به خوبی در برابر یک تیم است که در مورد سطح خود را بسیار سال.

گروه بازی

در این سناریو تیم خواهد بود تقسیم به گروه و بازی در یک تورنمنت به تصمیم نهایی هشت لکه های. در حالی که هر تیم را به نفع این — به خصوص کسانی که بیشتر برای از دست دادن — این می تواند جالب برای wildly پرکار تهاجمی تیم مانند راکت. این و مستقیم به پلی آف گزینه های باز کردن امکانات از رگه. هنوز هم که می تواند در هر راه بروید و بازی گروه نیز می تواند مشکل اگر عکس نیست در حال سقوط است که می تواند اتفاق می افتد زمانی که بازیکنان در حال زنگ زده.

صرف نظر از NBA تصمیم, آن را نمی خواهد بود آسان برای راکت. آنها بالا و پایین های زیادی از سال و توپ کوچک آزمایش هنوز در حال راه رفتن قبل از آن یک موفقیت تلقی می شود. در این مرحله آنها را هر چه می توانید آنها را دریافت کنید اما بیشتر بازی آنها در یک قالب سنتی قبل از رسیدن به پلی آف این احتمال وجود دارد که آنها را به بهترین شانس برای رفتن عمیق در postseason.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب