که در آن به جشن Cinco de Mayo از ناپل به فورت مایرز

دیو Osborn ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 6:00 PM EDT مه 1 سال 2020Quatro de Mayo معنی فلوریدا رستوران می توانید ب

توسط ABDOOSNEWS در 14 اردیبهشت 1399

Quatro de Mayo معنی فلوریدا رستوران می توانید برای باز کردن فضای باز ناهار خوری با محدود داخل صندلی.

بعد Cinco de Mayo, معنی, خوب, شما می دانید آنچه در آن به معنی.

بسیاری از نان تست سهشنبه, مه 5 به عنوان جشن مکزیکی-آمریکایی فرهنگ و تعطیلات که یادبود مکزیک بعید است پیروزی در برابر فرانسه در نبرد پوئبلا در مارس 5 سال 1862

روز طول می کشد در جدید اهمیت در سال 2020 به عنوان بسیاری از ظهور از COVID-19 قرنطینه.

در حالی که میله بسته باقی می ماند در فلوریدا هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی از راه هایی برای خوردن و نوشیدن در رستوران ها و جشن روز.

این است که شما در رستوران باز است تا دوشنبه یا باید Cinco de Mayo ویژه و یا اخبار به اشتراک گذاشتن ؟ اجازه دهید ما می دانیم در features@naplesnews.com و ما به شما اضافه کردن به این لیست.

Tacos & تکیلا Cantina

محبوب Tex-Mex نقطه اعلام کرده است در وب سایت خود را که آن را باز خواهد شد دوشنبه برای صندلی در فضای باز و در داخل خانه با پیوستن به رژیم صهیونیستی. ران DeSantis " به منظور نگه داشتن در داخل ناهار خوری در 25 درصد ظرفیت است.

دو از سه خواهد بود: در شرق ناپل و جنوب ناپل. و البته takeout و تحویل در دسترس هستند بیش از حد.

که در آن Tacos & تکیلا برتری است که با منحصر به فرد آن تاکو گزینه ها از "مادر" تاکو ($3.50) شامل ضخامت سخت تاکو شل cradling چاشنی گوشت خرد شده و کاهو و گوجه فرنگی و پنیر چدار پنیر جک; یا حیاط خلوت تاکو T&T "سلام به کنتاکی" با کباب گوشت خوک کبابی با کاراملی شیرین, پیاز سرخ شده, ترشی و سازندگان علامت سس.

بیشتر: ناهار خوری نقد و بررسی: Tacos & تکیلا در خدمت Tex-Mex حق

و فراموش نکنید که نیمی دیگر از نام رستوران. Tacos & تکیلا خدمت تا 18 مارگاریتا و دیگر تخصص نوشیدنی از جمله maserita (12 دلار) ساخته شده با Milagro نقره تکیلا, ارگانیک, آگاو, شهد تازه فشرده لیمو ترش و پرتقال آب میوه با Grand مارینر شناور.

بازدید tacosandtequilanaples.com برای اطلاعات بیشتر.

(4834 دیویس Blvd. شرق ناپل 239-732-8226; 8971 ایالات متحده 41 N. شمال ناپل 239-254-8226; در استروئ محل در نزدیکی FGCU باقی مانده است به طور موقت بسته شد)

Tacos سن میگوئل دوم

محبوب تاکو نقطه در کیپ کرال, Tacos سن میگوئل دوم می گوید آن ارائه خواهد شد یک سفارش رایگان از چیپس و پیکو د گالو در روز دوشنبه و سه شنبه. این رستوران اعلام کرد این پیشنهاد را روز شنبه خود در Facebook صفحه.

منو با انواع مختلفی از جمله $2 tacos یا تاماله $2.50 tostadas 3 دلار quesadillas و 6 دلار tortas. حتی کوکتل میگو به سبک مکزیکی برای $9 با 14 میگو.

(1404 دل پرادو Blvd. کیپ مرجان 239-645-7854; tacossanmiguel.com)

Felipe مکزیکی Taqueria

ناپل رستوران همراه ایالات متحده 41 جنوب پاین ریج جاده میزبانی یک مادر اقامت در خانه ،

"سایبر Cinco de Mayo یک Facebook live میزبانی شده توسط Elio پیدرا و خواهد شد از ویژگی های مورد علاقه ما Felipe را نوازندگان از نیواورلئان, ناپل, Fort Myers Beach, و, گینسویل" Felipe را در آن Facebook صفحه. "ما زنده Mariachi, سالسا, پاپ, راک, Merengue Reggaetón Bachata, و بیشتر.

چهار ساعته رویداد آغاز می شود در 7 p. m. روز شنبه.

از قبل سفارش بایگانی اطلاعات مانند سوپر Burrito ($8.65) که 12 اینچ نان ذرت مکزیکی آرد توصیه می شود با برنج و لوبیا چيتي pico de gallo, مکزیک کرما و سالسا roja.

(4255 ایالات متحده 41 N. ناپل 239-302-1444; felipestaqueria.com)

فوق العاده Tacos

می خواهید معامله واقعی است ؟ سفارش تا برخی از خوشمزه مکزیکی مواد غذایی از سوپر Tacos در شمالی فورت مایرز و سر خانه برای خود Cinco de Mayo fiesta نوشیدن margaritas تکت آبجو و یا دیگر نوشیدنی های مورد علاقه.

رستوران ایجاد خوش طعم و خوشمزه, burritos, chimichangas, spandex, tacos و بیشتر. یک مورد علاقه ماهی تاکو ($3.69) نرم-نان ذرت مکزیکی آرد پر شده با رنگ سفید و ماهی و کلم خرد شده, گشنیز, پیکو د گالو و ما خامه baja-سبک سس.

فوق العاده Tacos باز است 11 صبح تا 9 بعد از ظهر هر روز ارائه را-و منظقه خدمات. مشتریان همچنین می توانید سفارشات از طریق تلفن آنلاین و یا بر روی آن برنامه است. نیز وجود دارد محدود صندلی موجود در خارج.

(1771 بسیاری از جاده شمالی فورت مایرز; 239-652-0351; supertacos.net)

تیجوانا آپارتمان

فلوریدا مبتنی بر سریع-بازی گاه به گاه Tex-Mex زنجیره ای برنده جایزه خلاق ترین توسعه عنوان شده است. "Cinco de قرنطینه-O" توسعه در جشن Cinco de Mayo.

Cinco de قرنطینه-O اجرا می شود ممکن است 1-5 مه با زیر ویژه:

$50 خانواده-سبک کینکو حزب بسته (تغذیه 4-6) — تاکو یا burrito غذا کیت با گزینه دو پروتئین, toppings و چیپس. شامل تراشه های سالسا و انتخاب خود را از نوشابه و آبجو یا شراب. تعریف کودکان و نوجوانان بسته با ورق های رنگ آمیزی مداد رنگی و خالکوبی در دسترس بر اساس درخواست. آبجو انتخاب متفاوت در محل. در دسترس برای منظقه وانت به رفتن و یا تحویل. آبجو و شراب در دسترس نیست برای تحویل.

نوشیدنی گزینه های بسته:

  • دو 6-بسته های داخلی و یا واردات آبجو
  • یک بطری شراب و چهار کنسرو نوشابه یا بطری آب
  • یکی 6-بسته داخلی و یا واردات آبجو و شش کنسرو نوشابه یا بطری آب
  • هجده کنسرو نوشابه یا بطری آب

دوس Tacos معامله

همچنین مهمانان می توانید سفارش دو tacos, چیپس و یک نوشیدنی برای $5.99 قیمت از مارس 1-5. Tacos را می توان به دو انباشته برای $1.50 اضافی.

کینکو Fiesta جعبه غذا

Burrito و تاکو Fiesta جعبه غذا در دسترس برای $12.50 هر فرد است و می توان با تماس 844-4TFLATS و یا با مراجعه به tijuanaflats.com (حداقل 8 نفر سفارش).

(11164 ایالات متحده 41 N. 239-514-1342; tijuanaflats.com)

ABC خوب شراب و ارواح

ABC شراب خوب و روحیه گرفتن است Cinco de Mayo آنلاین.

فروشگاه تکیلا معاملات و اطلاعات در مورد آنچه شما نیاز به دانستن در مورد تکیلا برای مخلوط کردن نوشیدنی خود را در خانه. ABC یک مجازی تکیلا مزه در 5 p.m سه شنبه.

کریس گفت معاون رئیس جمهور از نام تجاری توسعه تجارت برای مایکل جردن را Cincoro تکیلا را توضیح دهد که چه چیزی باعث تکیلا, منحصر به فرد, تاثیر terroir, چگونه به درستی طعم تکیلا و ویژه Cinco de Mayo کوکتل ارائه شده است.

وزارت معارف را جنوب غربی جلو پنجره

جشن "Cinco de وزارت معارف را" در خانه سه شنبه با تاکو کیت با تحویل رایگان در تمام سفارشات از 10 دلار یا بیشتر در moes.com و یا از طریق برنامه.

وزارت معارف را نیز پرتاب اول خود را مجازی کینکو حزب شروع در 6 p. m. ممکن است 5 on Instagram Live (@moessouthwestgrill). وزارت معارف را هشت مکان در جنوب غربی فلوریدا. moes.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب