WhatsApp Beta برای اضافه کردن کد QR از ویژگی های آسان برای تماس های

یکی می توانید انتخاب کردن برای آموزش آنلاین به اطمینان حاصل شود که خود را حرفه ای باقی می ماند در مسیر صحیح اس

توسط ABDOOSNEWS در 4 خرداد 1399
Engineering
یکی می توانید انتخاب کردن برای آموزش آنلاین به اطمینان حاصل شود که خود را حرفه ای باقی می ماند در مسیر صحیح است. (بازنمودی تصویر). Pixabay

You گرفته اند اولین گام به سوی ساخت حرفه ای خود را و انتخاب حرفه خود را اما چگونه به اطمینان حاصل شود که بازده آن بهترین نتیجه است. آنچه می تواند به شما اطمینان دهم که مهندسی بود و در سمت راست گزینه های حرفه ای برای شما دارد ؟ اگر چه ما به شما بگویم که وجود دارد یک راه برای اطمینان حاصل شود که کار خود را باقی می ماند در مسیر حق و شما مطمئن نیستید در مورد آنچه شما می خواهم به دنبال. شما می توانید انجام این کار توسط امید بستن برای یک آموزش آنلاین.

برای شروع با, چیست و آموزش آنلاین?

بر خلاف متعارف یادگیری در یک کلاس درس آنلاین یادگیری باعث می شود مطالب در دسترس برای دانش آموزان دیجیتالی. دانش آموزان می توانند یادگیری آنلاین در هر نقطه و در هر زمان. به جای نسخه فیزیکی کتاب ها و e-learning با استفاده از محتوای بصری و gamification.

آن انعطاف پذیر است و شما ارائه می دهد فرصت برای ایجاد برنامه خود را کامل و به عنوان در هر راحتی حتی در حالی که به دنبال چیزهای دیگر. آن نیز مقرون به صرفه, و شما می توانید بهترین استفاده از پس انداز خود را تا کنون.

برای کمک به شما را در درک بهتر ما ذکر شده چند پروژه شما می تواند کار بر روی همراه با مهارت است که شما می تواند رسیدن از طریق آموزش آنلاین.

  1. ساخت یک برنامه اندروید

با 2Bn+ کاربران اندروید است که متداول ترین سیستم عامل های تلفن همراه. برنامه های طراحی شده به شما اجازه دسترسی به اطلاعات مختلف را از طریق آن و سادگی آن باعث می شود آن را منحصر به فرد و با گسترده ویژگی های.

شما می توانید انتخاب کردن برای یک برنامه اندروید آموزش توسعه. این کمک خواهد کرد شما را در درک ویژگی های مختلف از برنامه توسعه و چگونه می توان آن را قرار داده استفاده کنید.

mobile-phone-engineering
یکی می تواند انتخاب کردن برای یک برنامه اندروید آموزش توسعه و ساخت یک برنامه. Pixabay
  1. ایجاد یک وب سایت

توسعه وب کار درگیر در حال توسعه یک وب سایت است. این می تواند طیف وسیعی از توسعه یک صفحه به پیچیده ترین وب سایت. وجود دارد دو نوع از وب سایت توسعه دهنده تخصص: front-end developer and back-end توسعه دهنده. Front-end توسعه دهندگان مقابله با طرح و تصاویری از یک وب سایت در حالی که به عقب پایان توسعه دهندگان مقابله با قابلیت های یک وب سایت است.

شما می توانید انتخاب کردن برای یک توسعه وب آموزش. این کمک خواهد کرد شما را در درک پیچیدگی ها و ارائه دانش عمیق از موضوع.

  1. ساخت یک بازی

Python پدید آمده است به عنوان یک ستاره درخشان از برنامه نویسی جهان در حالی که ارائه شما با یک فرصت برای تبدیل تخیل خود را برای ایجاد شخصیت های باحال در بازی به واقعیت است. آن است که یک زبان منبع باز و به راحتی می تواند توسط هر برنامه نویس بدون هیچ تردیدی. یک تفسیری و برنامه نویسی شی گرا (OOP) زبان آن خود را سازگار به دنیای واقعی کار می کند و در اشکال زدایی کدهای بدون بدون هیچ زحمتی از یک کامپایلر در نتیجه صرفه جویی در زمان در پالایش کد خطوط.

شما می توانید انتخاب کردن برای برنامه نویسی با پایتون آموزش. این کمک خواهد کرد شما را در درک بلوک های ساختمان از پایتون.

candy-crush-engineering
یکی می تواند انتخاب کردن برای برنامه نویسی با پایتون آموزش و ایجاد بازی خود را. Pixabay
  1. توسعه برنامه های کاربردی سیستم

آن است که مشتق شده از C-زبان و از زمان آغاز آن بالا بوده است-انجام زبان. جاوا سریع و کارآمد و به دلیل آن است که اغلب استفاده می شود به عنوان یک سرمایه گذاری در سطح نرم افزار و یا در کسب و کار پیچیده مشکلات. آن شامل ماشین مجازی جاوا (JVM), است که مسئول برای تبدیل کد و جاوا در زمان اجرا محیط زیست (JRE) استفاده شده است که برای اعدام.

شما می توانید انتخاب کردن برای یک هسته جاوا آموزش. این کمک خواهد کرد شما را در درک مفاهیم پایه جاوا و برنامه نویسی شی گرا مانند آرایه ها روش ها و

ارث پلیمورفيسم کلاس و غیره.

ادامه مطلب: سفر من با Internshala – از پیدا کردن کارآموزی به استخدام کارآموزان

  1. ایجاد یک پروژه IOT

اینترنت اشیاء (IoT) شبکه ای از اشیاء فیزیکی است که در دسترس هستند از طریق اینترنت. اشیاء اختصاص یک آدرس IP و توانایی جمع آوری و انتقال داده ها بر روی یک شبکه بدون کمک دستی یا مداخله. اتصال به این ترتیب تشکیل شده کمک می کند تا در ارائه بی عیب و نقص متوسط با یکدیگر به تعامل و عملکرد نتیجه مورد نظر.

شما می توانید انتخاب کردن برای یک اینترنت اشیاء آموزش. آن را کمک خواهد کرد که شما در ساختمان هوشمند دستگاه متصل به اینترنت و پیچیدگیهای آن است.

با 60 لاک دانشجویان فارغ التحصیل در هر سال و تنها 8-10% کار گرفتن از آن ضروری است برای شروع اولیه در جهت به دست آوردن در عمق دانش و ساختمان خود را از سر گرفت. بنابراین آنچه که می تواند به یادگیری قبل از شروع شما مهندسی ؟

حسن نیت ارائه میدهد: Internshala آموزش (trainings.internshala.com) یک پلت فرم آموزش آنلاین



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن