آنچه که در هوستون هنر جهان در حالی که ما خانه نشین

هوستون بزرگ اپرا که با دریافت این خبر غم انگیز است که PPP پول از اداره کسب و کار کوچک اجرا کرده بود قبل از آن

توسط ABDOOSNEWS در 1 اردیبهشت 1399

هوستون بزرگ اپرا که با دریافت این خبر غم انگیز است که PPP پول از اداره کسب و کار کوچک اجرا کرده بود قبل از آن می تواند هر یک از آن هنوز ارائه برنامه در روزهای جمعه و شنبه از برخی از آن های مورد علاقه اپرا. به نوبه خود در در 8 بعد از ظهر روزهای جمعه یا 1 بعد از ظهر شنبه برای پخش برنامه های صوتی. برای اطلاعات بیشتر HGO.org/radio.

در اینجا امید HGO را دریافت برخی از پول اگر دور دوم PPP بودجه مجاز به دلیل coronavirus-الهام لغو است که بسیاری از هنرهای سالن را مجبور به انجام.

در خبری دیگر:

جیوه ارکستر مجلسی در نهایت آن را به نام واریز در آن 2019-20 فصل لغو آن مه 9 موتزارت پیانو کنسرتو کنسرت در Wortham مرکز. آن را در حال حاضر ارائه می دهد آنلاین پخش آهنگ ها از راحتی و اجتماعی فاصله گروه.

Andy Coolquitt's collection of found objects seems perfect for these times.

اندی Coolquitt مجموعه ای از اشیاء به نظر می رسد مناسب برای این زمان.

عکس Blaffer

Blaffer موزه هنر ارائه شده است یک تعداد مشاهده فرصت های از جمله یک نمایشگاه برجسته از اندی Coolquitt 2013 نمایشگاه در موزه. شصت مختلف مجسمه و تابلو ساخته شده بین سال های 2006 و 2011 جمع آوری شد تا برای این نمایشگاه است.

گروه تئاتر همچنان با آن پررنگ آنلاین سری های پیام روزهای دوشنبه در ظهر رجعت پنج شنبه ها و سرگرمی های خانوادگی جمعه ها. رفتن به Facebook.com/TETMidtownHouston برای برنامه نویسی.

Houston Symphony همچنان به ارائه کنسرت و یک سری ویدیو جدید "Momen موسیقی با کارلوس آندرس Botero" که شما صحبت کردن در مورد تاریخ موسیقی و تئوری. شنوندگان نیز می توانید بشنوید ویژه برنامه نویسی در 8 بعد از ظهر سه شنبه از طریق شنبه و پنج شنبه این هفته تبدیل به 88.7-2 و یا آنلاین.

Something to keep you busy.

چیزی برای مشغول نگه داشتن شما.

عکس از موزه هنرهای زیبای هوستون

علاوه بر این در حال اجرا یک سری از فیلم های موزه هنرهای زیبای هوستون ارائه شده است بلند پروازانه صنایع دستی و فعالیت های مجازی قدم زدن از طریق بایو خم. آنها ارائه یک استراحت خوب از تمام حیاط خانه و محل کار شما تعمیر انجام داده ایم در حالی که انتظار برای جهان به حالت عادی بازگشت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب