Whatr : آینده پایدار آب معدنی

با نگه داشتن هند توسعه پایدار هدف این است که خیلی آسان نیست. اما یک نام تجاری از هیماچال پرادش در تلاش است به

توسط ABDOOSNEWS در 10 تیر 1399

با نگه داشتن هند توسعه پایدار هدف این است که خیلی آسان نیست. اما یک نام تجاری از هیماچال پرادش در تلاش است به گام تا ایجاد یک تغییر است و دولت مفاد پلاستیک زباله مدیریت قوانین و بلند پروازانه خود هدف از بین بردن تک-استفاده از پلاستیک توسط 2022

این ادعا در آن ارائه می دهد بهترین جایگزین ممکن است در دسترس در برابر تک-استفاده از بطری های پلاستیکی استفاده می شود که در حال حاضر به بسته نوشیدن آب و نوشیدنی های دیگر.

ما را دنبال کنید Facebook صفحه دریافت به روز رسانی های بیشتر از ما!!

آن را ارائه می دهد آب به طور مستقیم از منابع نجس, دست نخورده و کاملا طبیعی منبع در سلن هیماچال پرادش است. غنی در به طور طبیعی متعادل مواد معدنی ضروری و ph ~ 7.4 است که بیشتر تصفیه شده و کنسرو شده در دولت از هنر و گیاه.

Whatr is a home grown Indian brand
آلومینیوم کمک نمی کند انبوه از محل های دفن زباله و بازیافت 70 درصد از زمان در مقایسه با شیشه و پلاستیک. فلیکر

"در حال حاضر زباله های پلاستیکی نسل در هند است که تقریبا در برآورد رقم 9.46 میلیون تن در سال که 40 درصد باقی مانده فراهم نشده. نگه داشتن هند مصرف پلاستیکی در ذهن و نیاز به از بین بردن آن آلومینیوم بود که انتخاب طبیعی برای بسته بندی با نام تجاری. ما به دنبال به با سنگ تیز کردن در در این فرصت و رشد نام تجاری ما "مسئول Whatr' در یک راه بزرگ است. ما در دسترس هستند پان هند از طریق وب سایت ما/تجارت الکترونیک. حق بیمه برای خرده فروشان ما در دسترس هستند در هند / بمبئی و به زودی راه اندازی می شود در دیگر مترو و کشورهای مانند پنجاب و راجستان و هیماچال پرادش" سهام Ankur چاولا, Co-founder از نام تجاری.

آلومینیوم کمک نمی کند انبوه از محل های دفن زباله و بازیافت 70 درصد از زمان در مقایسه با شیشه و پلاستیک. علاوه بر این, آلومینیوم نیست تغییر طراوت از آب هنگامی که در معرض نور یا گرما و آب تازه باقی می ماند و سرد است.

همچنین بخوانید: سنبله در COVID-19 موارد باعث Reimposition از مستندات

Bhrigu ست, موسس برند نیز گفت: "این شده است هرگز به هیجان انگیز تر زمان برای صنایع غذا به راه حل های پایدار از اکنون پس از مصرف کنندگان نیز مایل به فشار پاکت وقتی که می آید به سلامت خود و محیط زیست, راه حل. مسئول Whatr بسیار ویژه برای ما از آنجا که ما ایجاد کرده اید آن را در ذهن نگه داشتن بهترین راه حل برای محیط زیست و پرورش آن را مانند بچه های ما و از این رو هدف ما این است که به رشد نام تجاری به خوبی و آن را به نام خانواده". (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب