چه تفاوتی بین چینی و آمریکایی سلطه?

ما رسما اعلام کرد جنگ سرد با چین است. Wikimedia Commons Aarti Tikoo سینگ With جدید آن سند چشم انداز در چین و آ

توسط ABDOOSNEWS در 5 خرداد 1399
China flag
ما رسما اعلام کرد جنگ سرد با چین است. Wikimedia Commons

Aarti Tikoo سینگ

With جدید آن سند چشم انداز در چین و آمریکا به طور رسمی اعلام کرد که شروع آن جنگ سرد با غول های آسیایی آن را متهم به بهره برداری از حکومت مبتنی بر نظم جهانی و دوباره شکل دادن به نظام بین المللی در حمایت از حزب کمونیست (CCP) ایدئولوژی و منافع.

فقط کوتاه از آن را خواستار جنگ سرد آمریکا در آخرین گزارش خود را با عنوان 'ایالات متحده رویکرد استراتژیک به جمهوری خلق چین منتشر شده توسط کاخ سفید اعلام کرده است که "در پاسخ به CCP را به چالش مستقیم با acknowledginga که دو قدرت بزرگ در یک "رقابت استراتژیک و حفاظت از" خود "منافع مناسب".

تا به حال سیاست آمریکا نسبت به جمهوری خلق چین (PRC) در این گزارش گفته شد: "تا حد زیادی استوار بر امیدوارم که تعمیق تعامل می زنند اساسی اقتصادی و سیاسی باز" در چین و آن را یک "مسئول جهانی ذینفعان با بیشتر جامعه باز".

پس از بیش از 40 سال "آن را تبدیل به آشکار است که این رویکرد دست کم گرفته خواهد CCP را محدود به حوزه اقتصادی و اصلاحات سیاسی".

بیش از دو دهه گذشته اصلاحات را کند, متوقف یا معکوس این گزارش گفت:.

"PRC را توسعه سریع اقتصادی و افزایش تعامل با جهان نیست منجر به همگرایی با شهروند محور باز و رایگان جهت که آمریکا امیدوار بود. CCP انتخاب کرده و به جای آن به بهره برداری رایگان و باز کردن قوانین مبتنی بر نظم و تلاش برای شکل دادن به نظام بین المللی در آن به نفع."

پکن آشکارا اذعان دارد که در آن به دنبال تبدیل نظم بین المللی به چین با CCP منافع و ایدئولوژی به ما گفت. "CCP را گسترش استفاده از اقتصادی و سیاسی و قدرت نظامی برای وادار رضایت از کشور ایالات متحده مضرات حیاتی منافع آمریکا و تضعیف حاکمیت و کرامت کشور و افراد در سراسر جهان است."

mountain china

پکن آشکارا اذعان دارد که در آن به دنبال تبدیل نظم بین المللی به چین با CCP منافع و ایدئولوژی به ما گفت. Pixabay

کاخ سفید اشاره کرد که پکن در آن محله درگیر "در تحریک آمیز و سرکوبگر نظامی و شبه نظامی فعالیت های زرد دریای شرق و جنوب چین دریاها تنگه تایوان و چین و هند در مناطق مرزی".

فقط یک روز پیش ما دیپلمات و بازیگری دستیار وزیر امور خارجه در امور جنوب و مرکز آسیا امور آلیس چاه بود به نام CCP رژیم برای تشدید تنش ها با هند در امتداد مرزهای خود. چینی سربازان در چند ماه گذشته درگیر در پیوند به خشونت faceoffs با سربازان هندی در آروناچال پرادش هند و لاداخ بیش از مسائل مرزی.

اعلام رویکرد خود را به ما گزارش گفت که آن را "کار در کنسرت با دو طرف تراز وسط قرار دارد partnersa"جنوب شرق آسیا کشورهای ژاپن و هند و استرالیا و کره جنوبی و تایوان در چشم انداز خود را در باز و رایگان و امن هند و اقیانوس آرام منطقه".

هدایت از بازگشت به اصولی رئالیسم در این گزارش گفت: thatA با توجه به گزینه های استراتژیک چین رهبری است "ایالات متحده در حال حاضر به رسمیت می شناسد و می پذیرد و ارتباط با جمهوری خلق چین به عنوان CCP همیشه قاب آن داخلی: یکی از قدرت های بزرگ رقابت".

کاخ سفید و روشن ساخته است که در آن علاقه مند است در ایجاد هر گونه تغییر در داخلی چین حکمرانی مدل اما در همان زمان گفت که آن را نمی خواهد "امتیازات به CCP روایت از استثنایی و قربانی" .

آمریکا سیاست های این گزارش گفت: طراحی شده برای محافظت از منافع خود و توانمند سازی موسسات خود را به مقاومت در برابر CCP است كه رفتار و خسارت های ناخواسته از PRC داخلی حکومت مشکلات.

China
کاخ سفید و روشن ساخته است که در آن علاقه مند است در ایجاد هر گونه تغییر در داخلی چین حکومت ، Wikimedia Commons

متهم CCP در حال اجرا تبلیغات و غلط, روایت کاخ سفید اعلام کرد که آن را ادامه خواهد داد برای به چالش کشیدن پکن تلاش در غلط معادل بین قانون از قانون و قانون - قانون; مبارزه با تروریسم و سرکوب; نماینده حکومت و استبداد و بازار مبتنی بر رقابت و دولت به کارگردانی موازنه.

آمریکا نمی خواهد جای پکن اقدامات است که تضعیف باز و رایگان و بر اساس قوانین بین المللی, منظور, گزارش, گفت:, و اضافه کرد که آن را ادامه خواهد داد به رد CCP را روایت است که آمریکا در عقب نشینی استراتژیک.

همچنین بخوانید: مدیریت هوشمندانه خود را شیرین هوس میان مستند

با استفاده از جنگ سرد اصطلاحات کاخ سفید اعلام کرد که این کار با آن در شبکه قوی از متحدان و شرکای همفکر برای مقاومت در برابر حملات مشترک هنجارها و ارزش ها در درون خود حکومت موسسات در سراسر جهان و در سازمان های بین المللی.

دولت آمریکا گفت: آن را تهیه می کند به CCP خواست برای ایجاد یک مناسب "جو" یا "شرایط" برای گفت و گو به دلیل آن را می بیند و هیچ ارزش در تعامل با پکن برای نماد و تب و تاب است.

"ما به جای تقاضا به نتایج ملموس و سازنده نتایج. ما اذعان دارند و در نوع پاسخ به پکن معاملاتي رویکرد به موقع مشوق ها و هزینه ها و یا معتبر تهدیدات آن است. هنگامی که آرام و دیپلماسی ثابت می کند بیهوده ایالات متحده را افزایش فشار افکار عمومی بر دولت جمهوری خلق چین و اقدام برای حفاظت از ایالات متحده با اعمال نفوذ منافع متناسب با هزینه های زمانی که لازم باشد" در این گزارش است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب