ما مراقبت: ارائه وعده های غذایی و ارسال لبخند

اندرو اتکینز فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 9:00 صبح به وقت شرق آمریکا آوریل 8 سال 2020پس از همه گیر شروع م

توسط ABDOOSNEWS در 19 اردیبهشت 1399

پس از همه گیر شروع من اضافه شده یک سوال به پایان دم از همه مصاحبه من.

آن است که گاهی اوقات کار می کند راه خود را به داستان. بار دیگر آن را فقط یک بازتاب خوب قبل از ما تلفن را قطع کند.

این یکی من نما در اینجا چون من واقعا می خواهید بدانید که: چه چیزی به شما امید می دهد?

از هفته گذشته: Paw-به طور کامل خوب مردم نقاب دوستان تازه و شگفتی

من امیدوارم که می آید از فکر فردا هنگامی که ما رشد کرده و یاد گرفته از این.

دلسوز بچه ها

یک پروژه جدید از سالم لی می آموزد شفقت به کودکان و نوجوانان با اتصال آنها را با سالمندان.

ابتکار عمل تشویق کودکان محلی برای ایجاد آثار هنری و کارت به ارسال عملا به کسانی که زندگی در ارشد مراقبت امکانات. این پروژه با توجه به انتشار اخبار است در همکاری با لی مدارس شهرستان.

سالم لی مدیر پروژه Cheryl Schlichte گفت: این ایده از اشلی Loebs و Arny مورالس با فورت مایرز' همکاری ماساژ. Schlichte امن منابع و پروژه در جریان است.

"بچه ها در خانه هستند. پدر و مادر کاملا غرق و با تلاش به homeschool فرزندان خود را. سالمندان کاملا با غرق احساس انزوا و تنهایی" Schlichte گفت. "این خیلی مهم است که مطمئن شوید سالمندان ما دیده می شود و شنیده می شود و ما با توجه به آنها است."

ابتکار لگد رسمی در اواخر ماه آوریل است. با برنامه های رشد فعلی محدوده طرح شامل مدارس دو و شش به کمک امکانات زندگی هر چند Schlichte پیش بینی می کند که تعداد رشد خواهد کرد به اواسط 30s.

تا کنون او گفت: پاسخ شده است به شدت مثبت است.

"آنها واقعا به آن بسیاری از اندیشه" Schlicthe گفت.

بخوانید: "من فکر نمی کنم او فکر می کند او صدمه دیده را پدر می گوید از دختر کوچک که از دست او پا

هیچ گرسنه tummies

آنچه در آغاز به عنوان یک شعار از بزرگ Foodini تلفن همراه اغذیه فروشی و مشروب فروشی مالک دیوید Yarinsky "هیچ گرسنه کمی tummies چپ پشت" رشد کرده است به یک تحویل مواد غذایی تلاش است.

پس Yarinsky شروع تلاش های خود را در ماه مارس VFW پست 7721 در گلدن گیت در زمان بیش از شعار به عنوان یک نام مورد استفاده برای مواد غذایی برنامه تحویل. در همکاری با Yarinsky و با کمک های مالی از امثال Bonefish کوره و آقای ماهی بزرگ پست هاب مرکزی برای بیش از 10 ، 000 وعده های غذایی تحویل به کودکان نیاز دارند که ممکن است قادر به آن را به رایگان ناهار مدرسه مکان در ماه آوریل به تنهایی.

VFW پست های رسانه های اجتماعی هماهنگ کننده و یک عضو خودش جسیکا لی دنگ یکی از اذهان پشت این تلاش عظیم برای تغذیه بسیاری از.

"ما تا به حال بسیاری از عالی, کمک های مالی," او گفت:. "ما یک جامعه شگفت انگیز از افرادی که مراقبت و آن را فقط نشان می دهد که چقدر ما می توانید انجام دهید زمانی که ما با هم کار کنند."

دیگران که همکاری با VFW شامل کریسمس در ماه جولای کلیر و همکاری بهداشت و درمان.

"این یک چیز زیبا به بخشی از" دنگ گفت.

کسانی که علاقه مند به داوطلب و یا اهدای باید تماس Dang در 239-298-0555 و یا از طریق هیچ کمی گرسنه Tummies پشت Facebook ،

بیشتر خبر خوب

شهر اولین کلیسای 121 دل پرادو در بلوار. S. کیپ مرجان سازماندهی هفتگی مواد غذایی توزیع با همکاری با غرب بانک مواد غذایی. بین همه آن مکان در ایالت ایلینوی و فلوریدا, شهرستان, اولین بار, کلیسا, اهدا کرده است بیش از 80.000 پوند از مواد غذایی در چهار هفته اخیر.

به تازگی تشکیل ABC SWFL حرفه ای جوان گروه تحویل بیش از 40 جعبه تولید و اهدا شده توسط Jamerson مزارع به جامعه تعاونی آشپزخانه سوپ در فورت مایرز. با تشکر از دیگر کمک های مالی ساخته شده سهم پولی به Harry Chapin بانک مواد غذایی گربه و سگ مواد غذایی کمک به حیوانات رفاه جامعه از شارلوت کانتی و دستمال به RCMA در ایممکلی در میان دیگر کمک های مالی.

ناشناس جنوب غربی فلوریدا ساکن اهدا قدردانی سهام هدیه $52,000 به ماه مارس Dimes, با توجه به انتشار اخبار.

ناپل الک تسلیم 2010 اهدا $2,000 به St. Matthew خانه با توجه به انتشار اخبار.

طبیعت طرح از جنوب غربی فلوریدا برنامه ریزی برای توزیع 5,000 گوش ذرت اهدا شده توسط ایالات متحده قند جمعه به گونه ایست لی ساکنان شهرستان در الوا مدرسه از ساعت 9 صبح تا آنها را اجرا کنید.

اندرو اتکینز یک ناپل اخبار روزانه ویژگی های خبرنگار. با او تماس بگیرید از طریق ایمیل در andrew.atkins@naplesnews.com. برای حمایت از کار مانند اندرو, لطفا در نظر اشتراک: https://cm.naplesnews.com/specialoffer/



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن