Lee County فایل سلب حق اقامه دعوی در زمین مورد استفاده توسط شرکت بازیافت است که ذخیره شده ایرما باقی مانده

مایکل براون فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 1:35 PM EDT مه 23 سال 2020لی شهرستان است که در سلب حق اقامه دعوی

توسط ABDOOSNEWS در 3 خرداد 1399

لی شهرستان است که در سلب حق اقامه دعوی رهن علیه اموال است که یک شمالی فورت مایرز کشاورزی تسهیلات بازیافت عامل شده است ،

این موضوع شامل ذخیره سازی باقی مانده از سال 2017 طوفان ایرما در MW باغبانی بازیافت شرق خیابان حیاط. اموال متعلق به منهای چهل و فن آوری پارسیان در فورت Lauderdale است اما اجاره به مگاوات است.

سازگاری: Lee County, شکایت شرکت بیش از باقی مانده آن را تا به حال ریخته شمالی فورت مایرز

سلب حق اقامه دعوی واصل شد مارس 30. دنیس Houghtaling که با شوهرش, علامت, عمل مگاوات باغبانی گفت: اموال صاحبخانه را متوجه تا جمعه.

دنیس Houghtaling اضافه شده است که این شرکت در حال احاطه بر شهرستان و سایت های تمیز شده است تا پس از ماه دسامبر است.

سلب حق اقامه دعوی به دنبال $60,285 در هزینه ها و جریمه از منهای چهل. به عنوان متهمان مگاوات باغبانی مرکز بازیافت, Inc., مگاوات باغبانی بازیافت تسهیلات شمالی فورت مایرز, Inc., من-75 بیشر جاده پارک صنعتی صاحبان' Association, Inc. و شرق خیابان پارک ایالتی صاحبان اموال Association, Inc.

لی شهرستان کمیسر برایان Hamman مراجعه کننده به نظر county وکیل ریچارد Wesch.

Wesch گفت: سلب حق اقامه دعوی یک نتیجه مستقیم از MW نه مطابق با کد اجرای.

او گفت: وجود دارد هیچ شنوایی تاریخ تعیین شده برای سلب حق اقامه دعوی اقدام و جداگانه موقت دستور حرکت ثبت شده قبلی که توقف مواد در حال آمدن به شمال فورت مایرز تسهیلات. دادگاه فعالیت شده است اما تعطیل تا جولای 2 چون COVID-19 بیماری همه گیر.

"امیدوارم قاضی را بخوانید ما حرکت" Wesch گفت.

در ماه جولای مگاوات جریمه شد 200 دلار در هر روز تحت یک تصمیم از یک شهرستان جلسه امتحان که حکم داد که شرکت در انطباق با کد شهرستان. تصمیم گرفت دست را پس از شرکت گسترش داده شد برای خلاص شدن از آوار اما یک شهرستان بازرسی یافت مواد هنوز در سایت.

این تصمیم پس از یک درخواست توسط Wesch. شهرستان کمیسیون رای دادند به اتفاق آرا به MW باغبانی به دادگاه و قاضی بخواهید برای به اجرا درآوردن یک سفارش از شهرستان جلسه امتحان که سایت تمیز شود.

Wesch اذعان کرد که زباله های افزایش دادن به این موضوع باقی مانده از طوفان ایرما اما گفت: وجود مواد دیگر نه از طوفان نادرست ذخیره شده در بیشر سایت.

سلب حق اقامه دعوی اسناد می گویند که پایه و اساس جریمه و رهن این است که تخلف در این ملک شده است کاهش خواهد یافت. در سلب حق اقامه دعوی یک استشهاد توسط دیو ششم ارشد کد اجرای افسر لی شهرستان می گوید: کد تخلف هنوز هم وجود دارد در اموال.

قبلی پوشش: Lee County مجموعه به شکایت بیش از شمالی فورت مایرز هدر سایت

و: دود همچنان در کشاورزی بازیافت آتش; مالک مسائل عذرخواهی

در یک بیانیه صادر شنبه Houghtaling گفت: این شرکت در پا برای کمک به جامعه زمانی که به کمک نیاز شد بیشتر به دلیل آسیب طوفان ایرما.

"Lee County دولت آماده است برای رسیدگی به چنین یاد ماندنی مقدار زباله های حیاط باقی مانده است," او گفت:. "آن متکی مگاوات باغبانی برای پر کردن کمبودهای خود را."

Houghtaling گفت: MW بود که به دنبال وضعیت اضطراری برنامه های مصوب و سپس فرماندار تگزاس ریک اسکات, اما Lee County دولت متوقف شد این شرکت از آسیاب کردن شمع به عنوان مورد نیاز است.

Houghtaling ذکر مسائل متعدد از جمله عدم اجازه برای پوشش باقی مانده با خاک برای جلوگیری از آتش سوزی

"MW صرف صدها هزار دلار در تجهیزات هزینه های نیروی کار و سوخت به مدیریت سایت و انجام 24/7 آتش دیده بان برای بیش از یک سال," او گفت:. "در طول این زمان مگاوات مطابقت با درخواست توسط بیشر آتش و آتش کدهای. با وجود فوق العاده ای در هزینه های درگیر همراه با حملات مستمر توسط استانداری مگاوات به طور کامل حذف شده 100% از همه آوار ... توسط دسامبر 2019."

Houghtaling اضافه شده که ملک داشتن سلب حق اقامه دعوی رهن ثبت نیست و ملک بود که مورد استفاده برای ایرما باقی مانده است.

"MW معتقد است که این یک اشتباه سلب حق اقامه دعوی و که مگاوات و صاحبخانه خود پیروز خواهد شد," او گفت:.

شمالی فورت مایرز بازیافت حیاط نیز صحنه چندین بقایای آتش سوزی در سال گذشته اخیر هفته گذشته است.

دنیس Houghtaling گفت که تازه ترین آتش سوزی های مشکوک در مبدا با وجود آتش مقامات گفت: در غیر این صورت.

اتصال با آخرین اخبار خبرنگار مایکل براون: MichaelBraunNP (Facebook), @MichaelBraunNP (توییتر) و یا mbraun@news-press.com.

روزنامه نگاری مهم است. حمایت خود را مهم است. مشترک شدن در اخبار مطبوعات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب