وینسنت Mandola دور می گذرد

وینسنت "بابا" Mandola گذشت یکشنبه, جولای 19 در سن 77. خانواده گفت: علت مرگ نارسایی قلبی است. Mandola به تازگی

توسط ABDOOSNEWS در 31 تیر 1399

وینسنت "بابا" Mandola گذشت یکشنبه, جولای 19 در سن 77. خانواده گفت: علت مرگ نارسایی قلبی است. Mandola به تازگی مبارزه COVID-19 در ماه ژوئن گذشته به عنوان گزارش شده توسط abc13.com. Mandola متعلق به تعدادی از رستوران ها در طول سال از جمله اسم وینسنت را به علاوه Nino را Grappino دی Nino و عاجلانه Cucinino. از Facebook پست از رستوران گروه ابراز تمایل برای نماز و حفظ حریم خصوصی.

Mandola بخشی از یک بزرگ Sicilian و خانواده ایتالیایی رستوران از جمله برادران Damian Mandola و تونی Mandola پسر عموی فرانک Mandola و برادرزاده جانی Carrabba. همسر تونی فیلیس دختر هوستون Tex-Mex ملکه Ninfa "Mama" Laurenzo.

Vincent Mandola Passes Away

تصویر

Mandola را دلی ارسال شده در Facebook در مورد عبور از وینسنت Mandola با یک درخواست به جامعه به انجام توصیه های ایمنی به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. آن اظهار داشت: "لطفا مراقب باشند وجود دارد. به یاد داشته باشید همه ما خسته از این موقت راه زندگی است. به دنبال دستورالعمل به هر حال."

وینسنت و مری باز خانواده گل سرسبد رستوران نینو در سال 1977. در نهایت آنها اضافه شده دو بیشتر مفاهیم وینسنت و Grappino دی Nino به همان ملک در غرب دالاس و دو محل از عاجلانه Cucinino در مونترو و غرب Holcombe. Mandola و مریم باید دو دختر Vinceanne Mandola-سبز و مریم دانا کوربت که برابر با همکاران در کسب و کار خانوادگی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن