جدید داروی ضد پلاکتی جلوگیری از لخته شدن خون بدون افزایش خطر خونریزی

Researchers را توسعه داده اند یک داروی جدید است که مانع از لخته شدن خون بدون باعث افزایش خطر خونریزی از عوارض

توسط ABDOOSNEWS در 26 تیر 1399

Researchers را توسعه داده اند یک داروی جدید است که مانع از لخته شدن خون بدون باعث افزایش خطر خونریزی از عوارض جانبی همه ضد پلاکتی داروها در حال حاضر در دسترس است.

مطالعه منتشر شده در مجله علوم پزشکی ترجمه, شرح مواد مخدر و تحویل آن مکانیسم ها و نشان می دهد که این دارو نیز موثر برای درمان حمله قلبی در مدل های حیوانی.

"متاسفانه زمان داروهای ضد پلاکتی جلوگیری از لخته شدن خون که باعث حمله قلبی و سکته مغزی بلکه مختل پلاکت توانایی برای جلوگیری از خونریزی اگر یک رگ خونی پاره شده است" گفت: مطالعه محقق شیائوپنگ Du از دانشگاه ایلینویز در ایالات متحده است.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

"سحر و جادو از این داروی جدید آن است که مانع از لخته شدن اما نمی توان افراد مستعد به خونریزی که دیگر مواد مخدر موفق به انجام," Du اضافه شده است.

New antiplatelet drug shows promise for treating heart attack
این دارو همچنین موثر برای درمان حمله قلبی در مدل های حیوانی. Pixabay

در یک مطالعه قبلی این تیم تحقیقاتی شناسایی یک سیگنالینگ ساز و مهم است که در لخته شدن خون, روند, اما لازم نیست برای پلاکت توانایی پایبندی به یک زخم و جلوگیری از خونریزی است. بر اساس این یافته ها محققان یک پپتید مشتق شده به هدف قرار دادن زنگ ساز و طراحی یک نانوذره که با موفقیت تحویل داده پپتید به پلاکت ها.

این پپتید مشتق شده از نانوذرات مواد مخدر به نام M3mP6 بالا بارگذاری نانوذرات پپتیدی از HLPN — شد و سپس آزمایش در موش به عنوان یک درمان ممکن است برای حملات قلبی است.Du گفت: یک حمله قلبی می تواند باعث نارسایی قلبی و مرگ در دو راه متفاوت است. یکی از نخستین آسیب های ناشی از لخته است که مانع جریان خون و کاهش اکسیژن.

این به طور معمول درمان با روش نام آنژیوپلاستی و استنت برای باز کردن عروق همراه با داروهای ضد پلاکتی برای جلوگیری از لخته شدن دوباره. اما خون تازه جریان به آسیب بافت قلب پس از بازگشایی عروق می تواند باعث التهاب باعث نشت و لخته در عروق خونی کوچک و آسیب بیشتر به قلب محققان گفتند.

New antiplatelet drug shows promise for treating heart attack
این به طور معمول درمان با روش نام آنژیوپلاستی. Wikimedia Commons

 

همچنین بخوانید: تنها 3% مهندس فارغ التحصیلان در هند خوب Tech شغل با حقوق و دستمزد بالا بسته

"این است که به نام ريپرفيوژن و این راه دوم حمله قلبی می تواند منجر به نارسایی قلبی و یا مرگ" Du گفت. در این مطالعه در میان موش هایی که دریافت درمان اجرا به عنوان یک تزریق وجود دارد کاهش آسیب به قلب و کاهش لخته شدن خون و کاهش التهاب. وجود دارد همچنین بهبود عملکرد قلب و بهبود بقا.

"این بسیار هیجان انگیز است برای دیدن چنین نتایج امیدوار کننده ای در آزمایشگاه و ما امیدواریم که به یک روز این تست در انسان" Du گفت. "ما امیدوار بودیم که این داروی جدید که نمی تواند رگ های خونی نشت می تواند کمک به محدود کردن ريپرفيوژن و کاهش احتمال نارسایی قلبی و مرگ" نویسندگان این مطالعه نوشت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن