ویسنت Luque خاموش کیپ مرجان را نیکو قیمت چشم به زور توقف در UFC 249

مایک Bohn MMA Junkieمنتشر شده 12:38 PM EDT مارس 10 سال 2020آن را بسیار رقابتی تر از اولین جلسه خود را, اما برن

توسط ABDOOSNEWS در 22 اردیبهشت 1399

آن را بسیار رقابتی تر از اولین جلسه خود را, اما برنده شد و هنوز هم همان ویسنت Luque در صدر کیپ مرجان را نیکو قیمت در مسابقه برگشت در UFC 249.

پس از به ثمر ارسال دور دوم برنده شدن در ماه اکتبر سال 2017 Luque (18-7-1 MMA, 11-3 UFC) برداشت سوم-TKO دور با توجه به یک پزشک توقف در 3:37 بعد از یک حمله حمله که بسته چشم از قیمت (14-4 MMA, 6-4 UFC). "قاتل خاموش" در حال حاضر موفق به کسب هشت از گذشته خود را نه دعوا.

بیشتر: کیپ مرجانی بومی Niko قیمت به ارمغان می آورد هیجان انگیز MMA مبارزه به سبک تمپا رویداد

بیشتر: کیپ مرجان را نیکو قیمت نادر upkick حذفی در UFC تمپا: 'چه کس دیگری می کند؟'

سبک تقلا بخشی از UFC 249 کارت مقدماتی در VyStar یادبود سربازان عرصه در جکسون ویل. آن را در پخش ESPN/ESPN+ زیر اوایل prelims در UFC Fight Pass/ESPN+ و جلوتر از اصلی کارت در pay-per-view.

کنترل از مبارزه گرفته شده توسط Luque در باز دو دقیقه به عنوان او فرود آمد تعدادی از سفت پا لگد در قیمت است که باعث آسیب و التهاب است. قیمت نمی خواهد اجازه دهید آن را متوقف کند او را به طور کامل از چند و راهپیمایی به جلو با اعتصاب خود را قبل از گرفتن یک حذف. قیمت تهدید به تسلیم اما Luque قادر به دریافت و با وجود در نظر گرفتن یک ضربه جلو به صورت فرود آمد برخی از حملات به دور.

این جفت ارز به سمت راست رفت و برگشت به محل کار شروع به فریم دوم. Luque در زمان استفاده از قیمت پرخاشگری فرود جامد counter-مشت و در ادامه به خمیر پاهای حریف خود را با ضربات. قیمت یک شیار و جواب داد: هر چند اتصال سخت در Luque و قرار دادن او در برخی از خطر است. قیمت رو بیش از حد وحشی, اما, و کاهش یافته بود با دست راست. او بهبود و رو به بالا در حالی که Luque ماند منظم و برداشت قیمت از هم جدا با مشت و لگد به یک قوی ،

برای اولین بار در UFC حرفه ای, قیمت دیدم دور سوم. او پاسخ خوبی ارائه یک خروجی بالا شروع به قاب. Luque نشان داد صبر و شکیبایی به عنوان قیمت درخت او را به راه رفتن کردن, مخلوط کردن خود را به جرم به صورت و بدن از حریف خود را. قیمت شن مشهود بود هر چند به خاطر او نگه داشته در تلاش و پرتاب حتی رفتن برای حذف تلاش. متاسفانه برای او قیمت نمی تواند پیدا کردن یکی از بزرگ حاضر او نیاز به نوبه خود جزر و مد, و آن را Luque که آن را کردم. Luque کاهش یافته است خون آلود قیمت با بیش از دو دقیقه دیر اما به نحوی نیست که به پایان برسد.

قیمت چشم بود به شدت متورم هر چند داور Jason هرتزوگ تصمیم به مداخله و آن را در دکتر. خلاصه بعد از یک ارز قیمت تلقی می شد نا مناسب برای ادامه و Luque اهدا شد برنده است.

"من آماده برای بهترین Niko قیمت ممکن" Luque گفت: در پست خود-مبارزه مصاحبه با جو روگان. "من ضرب و شتم او را در زمان گذشته و من می دانستم که او خواهد آمد آماده شده و آماده است. ... رویداد برای اولین بار با همه چیز که در جریان است و من فقط می خواستم برای قرار دادن در یک نمایش است."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن