وگان زیبایی می یابد راه خود را به محصولات مراقبت از پوست روال

جمعیت زیادی در سراسر جهان خواستار آلی یا وگان محصولات زیبایی و خریداران در حال حاضر تبدیل شدن به آگاهی بیشتری

توسط ABDOOSNEWS در 7 تیر 1399

جمعیت زیادی در سراسر جهان خواستار آلی یا وگان محصولات زیبایی و خریداران در حال حاضر تبدیل شدن به آگاهی بیشتری از چه مواد شیمیایی مضر می تواند پوست خود را.

وگان زیبایی تبدیل شده است بیشتر و بیشتر محبوب در سال های اخیر به سلامتی عرصه گسترش داده است; آن را بسیار عبور بیش از به جریان اصلی. انتخاب شیوه زندگی مانند گیاه خواری و تمیز غذا خوردن را باز کرده اند و فرصت های بیشتر برای ضروری و طبیعی محصولات مراقبت از پوست.

Follow us on Instagram برای به روز رسانی بیشتر!!

سازگار با محیط زیست آگاهانه مصرف کنندگان به طور فزاینده ای در ساخت این تغییر از تولید انبوه به کشورهای عضو اکو دوستانه محصولات به منظور کاهش آسیب به محیط زیست و تغییر پایدار محصولات مراقبت از پوست که همچنین به معنای کمک به حفاظت از محیط زیست است.

کره جنوبی با نام تجاری زیبایی Jejuindi با معرفی طیف وسیعی از محصولات ارگانیک مانند ضد پیری کرم غنی از چهره سرم ، Moisturisers/اسپری ماسک صورت سرم شستشوی صورت و بدن/صورت کرم روشن.

Vegan Beauty is environmental friendly
محصولات مراقبت از پوست از اهمیت زیادی برخوردار است و ما گرمسیری دمای هوا تغییرات در رطوبت و آلودگی مستلزم مراقبت از پوست. فلیکر

با شروع باران های موسمی, مراقبت از پوست از اهمیت زیادی برخوردار است و ما گرمسیری دمای هوا تغییرات در رطوبت و آلودگی مستلزم مراقبت از پوست. طبیعی و گیاهی با نام تجاری ویژگی های محصولات که بیشتر ویتامین ها و مواد معدنی است که پوست به سرعت جذب می شود. محصولات معرفی شده در هند ضد باکتری, ضد پیری و آنها تسکین پوست در نوسان آب و هوا.

سانجی سینگ کشور سر Jejuindi-هند گفت: "Jejuindi-هند در تلاش برای آوردن بهترین غذاهای وگان و ظلم و ستم حیوانی رایگان محصولات برای مصرف کنندگان هند. پوست بزرگ اتفاق می افتد نیست طوری که زندگی خود را با شعار 'مراقبت از پوست اولین بار, آرایش, دوم', طبیعی محصولات مراقبت از پوست ضروری برای محصولات مراقبت از پوست روزانه خود را معمول است. ما در حال معرفی خالص و ضروری مراقبت از پوست محصولات محدوده خصوص catered برای زیبایی هند بازار است. در طول چند سال گذشته روابط بین هند و کره جنوبی روابط را ساخته اند گام های بزرگ و بهره گیری از وضعیت Jejuindi ممکن است در خود واحد تولیدی در هند در آینده نزدیک است."

همچنین بخوانید: صنعت مد و آن را راهی برای بازیابی

او می افزاید: بیشتر "داشتن بازارهای هند مورد بررسی در شمارش Jejuindi-هند راه اندازی بیشتر مناسب گیاهی محصولات ویژه سرپرستی برای 'هند پوست' و به مبارزه با آب و هوای گرمسیری. همچنین امروز در وضعیت استفاده مداوم از ضد عفونی کننده در دست است که آسیب رساندن به بافت پوست و اخلال در تعادل PH. با استفاده از این محصولات را ارائه دست کافی مرطوب کننده مورد نیاز برای نگه داشتن آن نرم است."

برخی از محبوب ترین محصولات برای مراقبت از پوست هستند نیلی ژل کرم نیلی اسپری برای روز محصولات مراقبت از پوست, Camellia, غنی پیری و کاملیا روغن دانه برای شب مراقبت از پوست. همراه با این برند نیز راه اندازی انحصاری محصولات زیبایی ساخته شده از گل کاملیا نیلی گیاه خرفه (Portulaca گیاهان, جلبک دریایی و نارنگی. (IANS)

آخرین مطالب