Varija زندگی, راه اندازی, دوستان اعلام رقابت برای راه اندازی راه حل های برای افراد با ناتوانی

توسط Puja Guptaبا توجه به این که ناتوانی گزارش از 1 میلیارد نفر یا 15 درصد از جمعیت جهان را تجربه نوعی از ناتو

توسط ABDOOSNEWS در 2 تیر 1399

توسط Puja Gupta

با توجه به این که ناتوانی گزارش از 1 میلیارد نفر یا 15 درصد از جمعیت جهان را تجربه نوعی از ناتوانی است. اگر چه هیچ اخیر سرشماری داده های موجود در هند در این بخش که تخمین می زند که ناتوانی شيوع بالاتر از 15percent در کشورهای در حال توسعه.

و بعد از همه گیر ناتوانی انتظار می رود به افزایش توجه به فقر و سوء تغذیه ناکافی دسترسی به آموزش و پرورش و بهداشت و درمان شرایط نا امن کار یک محیط آلوده و عدم دسترسی به آب سالم و sanitisation.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

Varija زندگی و راه اندازی دوستان اعلام کرده اند یک رقابت Starable' برای راه اندازی ارائه راه حل های برای افراد با جسمی یا روانی نیازهای ویژه در ارتباط با راه اندازی هند است.

15 percent of the world's population experience some form of disability
'Starable است که برای راه اندازی ارائه راه حل های برای افراد با جسمی یا روانی خاص نیاز دارد. Pixabay

این ابتکار با هدف تشویق کارآفرینان و سرمایه گذاران به شیر در بازار برای معلولان است که ناشناخته — با یک رقابت بسیار کمی و بازار بزرگ اندازه.

Varija زندگی تحت Varija Bajaj است نه برای سود سازمان مشغول به کار در منطقه ناتوانی آگاهی است. این سازمان در حال انجام تحقیقات گسترده بر روی لباس برای افراد معلول از طریق 27 کالج های مد.

"Starable است ابتکار عمل را به تشویق کارآفرینان و سرمایه گذاران به منظور ایجاد یک قوی اکو سیستم برای افراد با نیازهای ویژه از جمله ناتوانی. من آرزو می کنم به بسیج زیرساخت ها و امکانات آموزش و پرورش, دولت و حتی درک افراد نسبت به افراد با نیازهای ویژه. می گوید:" Bajaj.

Amit Singal بنیانگذاران استارتاپ دوستان می گوید: "هدف از این طرح این است که برای توانمند سازی کارآفرینان مشتاق به نوآوری و از بند باز کردن استعداد خود را برای این بکر بخش. من واقعا ضعف بازخورد از ذینفعان مختلف و کارشناسان در اکوسیستم استارتاپی و رغبت خود را به ترویج چنین طرح."

15 percent of the world's population experience some form of disability
جایزه به ارزش 10 تومان لاخ اعلام شده برای برندگان این راه اندازی به چالش بکشد. Pixabay

همچنین بخوانید: Instagram جدید رسانه های اجتماعی سوپراستار برای کسب و کار خود را در سال 2020

جایزه به ارزش 10 تومان لاخ اعلام شده برای برندگان این راه اندازی به چالش بکشد. به غیر از مشاوره و راهنمایی از کارشناسان صنعت برندگان خواهد دسترسی به انواع دیگر کمک های مالی و فرصت های سرمایه گذاری.

کارآفرینان می توانند در بیت.ly/starable5 توسط 31 ژوئیه سال 2020 است.

راه اندازی در مرحله ایده همچنین می توانید درخواست برای این چالش است.

بالا 15 راه اندازی خواهد شد سپتامبر 30. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن