Uttar Pradesh Bypolls 2020: اگر جهاد عشق متوقف نشود ، سفر Ram Naam Satya Hai آغاز می شود: Yogi Adityanath

[ad_1] یوگی آدیتینات گفت که "دادگاه عالی الله آباد دستور داده است که تبدیل به ازدواج ضروری نیست." دین نباید

توسط ABDOOSNEWS در 10 آبان 1399
[ad_1]

یوگی آدیتینات گفت که "دادگاه عالی الله آباد دستور داده است که تبدیل به ازدواج ضروری نیست." دین نباید انجام شود ، نباید شناخته شود. بنابراین ، دولت در حال تصمیم گیری است که ما سخت تلاش خواهیم کرد تا "عشق جهاد" را متوقف کنیم. قانون موثری ایجاد خواهد کرد

وزیر ارشد گفت که "هشدار من به کسانی که با لباس مبدل ، در لباس مبدل مخفی ، با پنهان کردن نام ، با پنهان کردن فرم ، با احترام به خواهران و دختران ، در صورت عدم پیشرفت در سفر" Ram Naam Hai "، در شرف رفتن

Yogi Adityanath ، وزیر ارشد UP ، از شعارهای استفاده شده در هنگام تشییع جنازه هندوها علیه جهاد عشق در تجمع استفاده کرد. در آخرین سفر در مراسم تشییع جنازه هندوها ، مراسم تشییع جنازه "Ram Naam Satya Hai" را می خواند.

هر ایستگاه پلیس یک "اتاق مخفی" برای زنان خواهد داشت: وزیر ارشد یوگی

یوگی آدیتیانات ، وزیر ارشد وزیر امور خارجه ضمن سخنرانی در جلسات عمومی که به نفع نامزدهای حزب بهاراتیا جاناتا در انتخابات میان دوره ای حوزه انتخابیه مالهانی در منطقه دئوریا و جائونپور برگزار شد ، گفت که دولت BJP در اوتار پرادش مصمم است تا از حیثیت مادران و خواهران محافظت کند. است. برای این ، "ماموریت شاکتی" آغاز شده است که به زودی به "عملیات شاکتی" تبدیل خواهد شد. پوسترهای افرادی که در جهاد عشق شرکت دارند در چهارراه قرار خواهد گرفت.

وی ادعا کرد که حزب سماجوادی ، که از پشتیبانی دریافت شده توسط BJP ناامید شده است ، می خواهد شورشی را در این کشور ایجاد کند و برای این ، نقشه های جدیدی را طراحی می کند. یوگی ادعا کرد که در سه و نیم سال گذشته هیچ شورشی در این ایالت رخ نخواهد داد و اجازه نمی دهد که بیشتر از این اتفاق بیفتد.

یوگی آدیتینات در سخنرانی در این گردهمایی در محوطه کالج بین دولتی دولتی واقع در مقر دئوریا ادعا کرد که اکنون حاکمیت احمقها و مافیاها در این ایالت پایان یافته است. یوگی گفت که طی چند ماه گذشته ، با اجرای "عملیات مافیا" ، بولدوزرها در زمین بدست آمده اشتباه اداره می شوند و اموال و توقیف آنها انجام می شود. یوگی گفت که پس از تخریب این دارایی های غیرقانونی از فقرا و بازرگانان ، خانه های جدید در آنجا ساخته می شود و به فقرا و بازرگانان اختصاص می یابد.

وزیر ارشد ادعا كرد كه تلاشی برای دستگیری اشرم دئوراها بابا در دولت حزب سماجوادی صورت گرفته است ، به همین دلیل وی مجبور شد دوریا را ترك كرده و به ورینداوان منتقل شود ، اما دولت BJP كار ساختن دانشكده پزشكی را به نام وی آغاز كرد. داده شده.

نکته قابل توجه این است که در چند ماه گذشته ، دولت یوگی آدیتیانات به دلیل جنایات جدی علیه زنان در UP به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

(همچنین از زبان ورودی)


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب