استفاده از حیوانات در نقاط توریستی ممکن است باعث Covid مانند بیماری های

An حیوانات سازمان مطلع اتحادیه گردشگری وزارت است که انسان می تواند قرارداد سل از فیل glanders از اسب و camelpo

توسط ABDOOSNEWS در 21 خرداد 1399

An حیوانات سازمان مطلع اتحادیه گردشگری وزارت است که انسان می تواند قرارداد سل از فیل glanders از اسب و camelpox و خاورمیانه سندرم تنفسی که ناشی از کوروناویروس از شتر.

مردم برای درمان اخلاقی از حیوانات (PETA) است و زدم بر درب از وزیر گردشگری Prahlad سینگ پاتل اصرار او به ممنوعیت استفاده از حیوانات در نقاط توریستی به عنوان آن می تواند منجر به گسترش بیماری های زئونوز و تهدیدی برای بهداشت عمومی است.

در نامه ای به Patel, PETA India, مدیر عامل شرکت Manilal Valliyate جلب توجه به یکی دیگر از قریب الوقوع زئونوز تهدید و گفت: "ما اجازه وزارت گردشگری می دانیم که استفاده از حیوانات نا امن است نه تنها برای کسانی که موجودات بی گناه بلکه گردشگران است.

دنبال NewsGram در Instagram به ماندن بگیرید به روز شد.

"کسانی که در صنعت گردشگری غالبا بندر بیماری است که می تواند انسان را آلوده سازد که در اطراف آنها را."

این می آید در میان Covid-19 همه گیر است که آلوده به بیش از 2.7 لاخ مردم است.

وزارت علوم و فن آوری نیز تشکیل یک کارشناس ملی برای مقابله با عفونی بیماری های زئونوز در آینده و شناسایی مناطق اولویت برای درک بهتر ساز و حدت و عفونت و انتقال.

علاوه بر این, PETA گفت که حضور خود را در جاذبه های گردشگری منجر به شایع نقض قوانین حفاظت از حیوانات و افزایش رفاه حیوانات نگرانی.

آن را گفت که بسیاری از فیل و شتر و اسب سواری غیر قانونی از حیوانات در حال ثبت نام نکرده اید با رفاه حیوانات مدیره هند تجویز قدرت تحت انجام حیوانی (ثبت نام) قوانین 2001.

Animals
اسب سواری غیر قانونی از حیوانات در حال ثبت نام نکرده اید با رفاه حیوانات مدیره از هند است. Pixabay

همچنین بخوانید: گسترده صورت استفاده از ماسک می تواند به کاهش Covid-19 انتقال: محققان

هنگامی که مورد استفاده برای سواری آنها با کنترل سلاح و مجبور به تحمل وزن انسان واگن و گردشگران توشه. فیل ها و حیوانات دیگر نیز معمولا نگه داشته و در زنجیر یا محکم افسار زمانی که استفاده نمی کنید. با توجه به آمار و ارقام گردآوری شده توسط میراث حیوانات وظیفه نیروی اسیر فیل ها را کشته اند و 526 نفر در کرالا به تنهایی در عرض 15 سال طول.

در مه 7, 2014 قضاوت در این موضوع از AWBI مقابل A. Nagaraja و دیگران دادگاه عالی هند اشاره کرد "سرگرمی نمایشگاه یا تفریحی را...معاف دسته بندی و نمی توان ادعا کرد که به عنوان یک ماده مناسب تحت دکترین ضرورت است." (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب