کشاورزی شهری: پاسخ به کیفیت و مواد غذایی مغذی

شهری Argriculture پاسخ به رشد کیفیت محصولات غذایی و نشست های تغذیه ای مورد نیاز است. Wikimedia Commons -توسط R

توسط ABDOOSNEWS در 26 اردیبهشت 1399
Agriculture
شهری Argriculture پاسخ به رشد کیفیت محصولات غذایی و نشست های تغذیه ای مورد نیاز است. Wikimedia Commons

-توسط RATNA KUMRIA, SHIVENDRA BAJAJ

می توانید کنترل آب و هوا حمل و نقل ظروف کمک در کشاورزی و یا می توانید رشد گیاهان بدون خاک ؟ پاسخ به این پرسش را می توان در کشاورزی شهری. آن را شامل کشت های داخلی تحت شرایط کنترل شده با هشت برداشت در یک سال است. این ارائه می دهد یک راه حل ایده آل برای منطقه و یا جامعه خاص غذایی نیازهای محلی و محصولات است که می تواند از لحاظ اقتصادی قابل دوام برای مقیاس کامل کشت. آن را نیز می تواند کمک به شهرستانها خودکفایی در محصول خود را تقاضا در حالی که تازه مواد غذایی در طول سال. عمودی کشاورزی شهری که آیا با خاک یا هیدروپونیک مبتنی بر افزایش استفاده از فضای 3-4 برابر با آب کمتر و استفاده از مواد مغذی. آن را اجازه می دهد تا کشاورز به 3-4 برابر بیشتر منطقه با 20 درصد سریع تر نرخ رشد منجر به 3-4 برابر بالاتر برداشت. چندین برداشت در یک سال می تواند منجر به سود بیشتر در مقایسه با کشاورزی سنتی. داخل مزارع ممکن است استفاده از قطره ای-آبیاری گلدان هیدروپونیک aeroponics یا هيدروژل بر اساس پلیمرهای برای رشد سبزیجات با توجه به رشد مورد نیاز گیاه است.

معمولی مزارع منابع ناکارآمد که حدود 70 درصد از مواد مغذی و 60 درصد از آب ورودی در حال از دست رفته به علت runoffs. بیشتر رشد گیاه وابسته به مواد مغذی خاک و محیط زیست است. از آنجا که محصولات کشاورزی در مناطق شهری و مزارع در حال رشد در یک محیط بسته گاهی اوقات بدون خاک آنها باید حداقل /بدون قرار گرفتن در معرض محیط بیرون و آفات است. بنابراین آنها نیاز به هیچ/حداقل آفت کش اسپری. با کاهش آفت کش ها استفاده و حمل و نقل نیاز برای تهیه مواد غذایی شهری و مزارع استفاده کمتر از سوخت های فسیلی است. منابع کارآمد داخلی کشاورزی است که بیش از حد تحت تاثیر آب و قادر به ارائه مطلوب شرایط رشد برای گیاهان به حداکثر رساندن برداشت. این مجموعه با استفاده از راندمان بالا منبع نور و آب دوباره به دوچرخه سواری در حداقل فضا با کم مصرف برق منجر به کاهش انتشار کربن است. ویژه نور مورد نیاز برای کشاورزی داخل سالن در حال حاضر توسط چندین سازمان که باید فعال تولید بالاتر و کاهش هزینه در طول دوره طولانی تر است. محیط کنترل ظروف گلخانه یا پلی-خانه در زمین و یا سقف-تاپ برخی از گزینه های برای آب و هوا انعطاف پذیر شهری کشاورزی است.

ساختاری طراحی داخلی کشاورزی واحد و به نوبه خود بیش از زمان برای کارآمد برداشت را محدود آن را به چند جمع و جور محصولات کشاورزی به خصوص برگ سالاد. یک محصول مناسب برای انواع شهری مزارع نیاز به کوچک و جمع و جور و اوایل گلدهی و اوایل بلوغ میوه ها. در حال حاضر حدود 65 گیاهان میکرو-سبزی و برگ سبز از جمله کلم بروکلی, ایتالیایی, ریحان, کریستال, کاهو, نعناع, گشنیز, گوجه فرنگی و غیره در حال رشد در داخل مزارع است. Brahmi آیورودا طب سنتی استفاده می شود به بهبود حافظه و درمان بیماری های التهابی ، نیز کشت شده با استفاده از هیدروپونیک. هند شهری کشاورزان می تواند در گسترش محصولات خود اگر محلی بیشتر محصولات کشاورزی تربیت برای فشردگی و کوتاه تر شدن چرخه رشد. هند دانشمندان مهارت و صلاحیت برای فعال شهری کشاورزان رشد بسیاری از محصولات کارآمد به خصوص در مناطق با آب و هوای شدید و کمبود آب.

دیجیتالی کردن کشاورزی فعال است گسترده جمع آوری داده ها در طول چرخه کشت. تجزیه و تحلیل رشد و پارامترهای محیطی می تواند کمک به طراحی بهتر مواد مغذی, رژیم, بهبود رشد و بلوغ سریع تر برای محصولات زراعی به حداکثر رساندن خروجی. در داخل مزارع این بهینه سازی شامل درجه حرارت طیف نور و مواد مغذی pH. هوش مصنوعی (AI) نیز می تواند مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل بهتر و بهینه سازی. این بهینه سازی ها می تواند منجر به بهبود طراحی مربوط به اینده از مزارع و همچنین بهره برداری از منابع به آنها را بیشتر پایدار.

Agriculture
داخلی کشاورزی در زمان امروز ممکن است حل بسیاری از مشکلات است. Pixabay

تولید نیازهای شهرهای بزرگ مانند دهلی و بمبئی و بنگلور در حال ملاقات از طریق منابع از حومه شهر و مکان های دور از این رو کیفیت خود را وابسته به شرایط ذخیره سازی و فاصله سفر. کشاورزی شهری می تواند غلبه بر این متغیرها به شهرستانها خودکفایی در محصولات تازه. در هند داخلی کشاورزی است majorly محدود به مترو و شهرهای بزرگ است که تقاضا به صورت ارگانیک رشد کرده در مزرعه تولید تازه مانند اسفناج و نعناع و کاهو, آویشن, ریحان, گوجه فرنگی و توت فرنگی, اما بسیاری از مترقی هندی کشاورزان بیش از حد به کشاورزی شهری تکنیک های عجیب و غریب و کوچک محصولات مانند کلم بروکلی و فلفل دلمه ای قرمز و زرد و آلبالو و گوجه فرنگی ،

بسیاری از کشورهای در حال رشد و صادرات داخل مزرعه تولید به خصوص سبزیجات برگ دار و میوه و گل. پیشگام در میان آنها هلند آنها بالا صادر کننده سیب زمینی و پیاز و دومین صادر کننده سبزیجات است که در حال رشد در کنترل آب و هوا در محیط داخلی مزارع. با توجه به کوچک تنظیم الزامات سرمایه و نزدیکی به بازار های داخلی کشاورزی است ایده آل تلاش برای شروع یو پی اس. در دهه گذشته ده مانند شروع یو پی اس را در اطراف شهرهای بزرگ در هند است. آنها باید حمایت برخی از دانشگاه های ICAR (شورای تحقیقات کشاورزی) و سازمان هایی مانند a-ایده (کانون نوآوری توسعه کارآفرینی در کشاورزی) و NAARM (آکادمی ملی تحقیقات کشاورزی مدیریت) در حیدرآباد. به تازگی در ایالات متحده آمریکا وزارت کشاورزی تاسیس شده جدید شهری Ag و اعلام کرد دلار سه میلیون دلار کمک مالی جدید. در کشورهای دیگر وجود دارد بسیاری از شرکت های خصوصی که ارائه زیرساخت ها و تجهیزات داخلی برای کشاورزی هم به صورت خانگی و تجاری راه اندازی. شرکت (از جمله شامل Inc.) می آیند تا با جایگزین گزینه های تامین مالی برای تولید کنندگان داخلی برای گلخانه و یا ظروف.

همچنین بخوانید: در حال حاضر شما فقط نیاز به یک اکانت جیمیل به گوگل پلی دسترسی دیدار

با حمایت مناسب از سوی دولت بهره از جوان کشاورزی-تکنولوژی راه اندازی برنامه های آموزشی و آگاهی بیشتر در میان جمعیت شهری با توجه به فرصت و همچنین کیفیت ارائه شده توسط سرپوشیده کشاورزی آن می توانید به دست آوردن محبوبیت و کمک به نیازهای تغذیه ای شهری هند است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب