آینده هوستون مواد غذایی حوادث: طعم جهان با جعبه بنتو برو

علامت گذاری تقویم خود را دلیل این که شما نمی خواهید به دست این خوشمزه لذت آشپزی اتفاقات:مسافرتی جدول, 520 West

توسط ABDOOSNEWS در 19 تیر 1399

علامت گذاری تقویم خود را دلیل این که شما نمی خواهید به دست این خوشمزه لذت آشپزی اتفاقات:

مسافرتی جدول, 520 Westheimer معرفی کرده بنتو جعبه در حال حاضر در دسترس برای شام takeout و از جمله یک بشقاب غذای اصلی و جانبی (به علاوه یک افتخاری با طعم فورچون کوکی) برای $18. را انتخاب کنید از بشقاب های کوچک مانند pão de queijo قارچ edamame کوفته و پکن به سبک اردک gyozaentrees از کوتاه دنده bibimbap به مرغ کره و طرف از جمله نارگیل برنج و لوبیا و سرخ کرده موروثی هویج.

گالری محل کنی & Ziggy نیویورک مغازه اغذیه فروشی, 2327 پست بلوط گسترش آن در صفحه اصلی گزینه های تحویل از غذاهای منجمد (تحویل به صورت رایگان به برخی از کد پستی) ارائه تقریبا 40 آیتم از منو های آن است که می توانید به طور مستقیم به فریزر تا زمانی که آماده برای استفاده است. نمره کلم شکم پر, مجارستانی گولاش, پستان, kasha varnishkaماکارونی, kugel و تخم مرغ, جو, به علاوه دلی مقابله با اقلام مانند pastrami, گوشت گاو corned قطعه قطعه بوقلمون کالباس و انواع مختلفی از ماهی دودی. سفارشات باید حداقل 24 ساعت در پیشبرد. رایگان است تحویل بین 10 صبح و 3 بعد از ظهر از دوشنبه تا جمعه به آدرس در 77005, 77019, 77024, 77046, 77056, 77057, 77096, 77098 و 77401 کد پستی.

Celebrate Canada Day with takeout specials from Riel.گسترش

جشن روز کانادا با takeout ویژه از Riel.

عکس کیرستن Gilliam عکاسی

Riel, 1927 Fairview را گسترش کانادا روز takeout ویژه از طریق چهار شنبه, جولای 11. از 1 تا 8 بعد از ظهر مهمان می تواند لذت بردن از takeout ویژه از پوتین, اغذیه فروشی, سگ و پیتزا subs به tourtier pierogies و نانایمو میله های زندان. خود را به طور منظم منو در دسترس خواهد بود هر روز را به عنوان به خوبی. دستورات را می توان به صورت آنلاین و یا به نام در 832-831-9109.

سیاه و سفید, رستوران, هفته — با ماموریت آن این است که برای خوراک و سوخت فرهنگی قحطی (به خصوص با تاکید بر احیا و صرفه جویی در سیاه و سفید رستوران صنعت در طول COVID-19 pandemic) و آموزش مصرف کنندگان در فراوانی فرهنگی غذاهای — جشن طعم آفریقا و آمریکا و آفریقا و کارائیب آشپزی در هوستون از جمعه, جولای, 10 از طریق پنج شنبه, جولای 19. مهمانان دعوت به ناهار خوردن در یکی از رستوران های شرکت کننده ارائه ویژه سیاه و سفید, رستوران, هفته, منو و رستوران هفته سایت نیز به عنوان یک پایگاه داده ملی و یا به صورت سیاه و سفید متعلق به آشپزی کسب و کار.

این روز باستیل (سه شنبه, جولای 14) شما می توانید با ارسال یک "صابر و شیرینی" بسته از یک'Bouzyکه شامل تحویل بطری Veuve Clicquot برچسب زرد Brut, NV, دستورالعمل/نظارت به صابر چهار شکلات توت فرنگی تحت پوشش دو Veuve Clicquot شامپاین فلوت و دو Veuve Clicquot دستمال برای $69. پیشسفارش در حال حاضر با تماس 713-722-6899.

سرآشپزها سحر بارل (Kulture) و دومینیک لی (که به تازگی بسته Poitín) ادامه خواهد داد و خود را در سه بخش "چای شیرین شام باشگاه" شام سری با تمام گیاهی نشسته بیرون شام در آب شیرین مزارع در شنبه, جولای 18 از 4 تا 9 بعد از ظهر منو 75 $در هر فرد و تنها می تواند خریداری شده در یک گروه چهار با می خورد از جمله سیاه و سفید-eyerd نخود سرخ با تمبر هندی سس فلفل شیرین-آب تربچه با شلاق کره چغندر همبرگر با Blue Heron, پنیر بز, ترد بامیه با گوجه فرنگی کاری نخود فرنگی با کاری برگ نفت کبابی میوه های تابستانی با Creole پنیر خامه ای و افرا امولسیون و بیشتر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب