آینده هوستون مواد غذایی حوادث: هوستون رستوران هفته بازده این آخر هفته

علامت گذاری تقویم خود را دلیل این که شما نمی خواهید به دست این خوشمزه لذت آشپزی اتفاقات:آشپز جانی رودز رسما با

توسط ABDOOSNEWS در 9 مرداد 1399

علامت گذاری تقویم خود را دلیل این که شما نمی خواهید به دست این خوشمزه لذت آشپزی اتفاقات:

آشپز جانی رودز رسما بازگشایی شد نیلی, 517 بری نهایی آن سال خدمات. این بار 13-صندلی Neo-soul رستوران و فکری تجربه غذا خواهد شد در نظر گرفتن رزرو برای پنج شنبه و جمعه در 7 بعد از ظهر و جمعه و شنبه با seatings در 6 و 8:45 p. m.

کاتا Robata, 3600, کربی ارائه شده است ساعت یک مبارک و برو تنزیل آن محبوب ترین takeout کوکتل هر روز از 4 تا 7 بعد از ظهر هر یک از $20 کوکتل (به طور منظم $22-$24) در خدمت, دو, با انتخاب از جمله Kokonatsu سرخالو قدیمی از مد افتاده و مسکو قاطر. سفارش آنلاین بین 4 و 7 p. m. برای دریافت تخفیف و چک کردن رستوران جدید بطری کاتا سس به عنوان به خوبی. ثانیه

Plonk!, 1214 غرب 43 است معرفی جدید منظقه شراب ویژه ارائه Plonk! پیک نیک بسته در آن درایو از طریق وانت چادر. هر یک پیک نیک بسته 60 دلار و ویژگی های سه بطری شراب و یک انتخاب artisanal پنیر و درمان گوشت و همه همراه شما نیاز به جمع آوری خود را شراب پسند پنیر و charcuterie هیئت مدیره در خانه. بررسی Facebook برای جزئیات بیشتر در ارائه آخرین.

وزن و اندازه گیری, 2808 کارولین خود را ادامه می دهد جمعه شراب و پنیر مزه با "اسب نر ایتالیایی" (دو قرمز و دو سفیده جفت شده با گوشت و پنیر) در دوشنبه, جولای 31; توسط آمریکای جنوبی جواهر در جمعه 7 مرداد. هر مزه به شما می شود چهار دو اونس سلیقه و یک جفت بشقاب پنیر برای $20. تماس 713-654-1970 به رزرو یک نقطه.

Guests can brunch on Cajun Eggs Benedict at the Traveler's Table during HRW.گسترش

مهمانان می توانند از صبحانه در کاخون تخم مرغ بندیکت در مسافر جدول در HRW.

عکس کیرستن Gilliam

هوستون رستوران هفته بازده این شنبه مرداد 1, در حال اجرا تمام ماه و از طریق روز کارگر به جمع آوری کمک مالی برای هوستون بانک مواد غذایی. تجلیل از بنیانگذار هوشمندانه سنگ فوق العاده میراث است که مطرح شده بیش از $16.6 میلیون دلار به, تاریخ, رستوران های محلی خواهد بود در خدمت ویژه قیمت چند دوره جایزه fixe منوها برای صبحانه, ناهار و شام, که بسیاری از آنها شامل takeout. این سال را به صف در حال حاضر شامل ترکیبی از هر دو جدید و کلاسیک نقاط از جمله برنان هوستون, یوجین ساحل خلیج فارس آشپزی, علم آشپزخانه, گارد و فضل Kin دی غذاهای تایلندی, Mastrantos, Peli Peli آفریقای جنوبی آشپزخانه, Phat Eatery, مسافرتی جدول, رنگین کمان تسلیم و بسیاری دیگر.

پنج شنبه مرداد 3 ملی هندوانه در شب و Ouisie را, 3939 سن فلیپ خواهد شد پیوستن به جشن خدمت هندوانه سه راه — ارائه یک هندوانه, mojito, کمی شیرین سرد هندوانه, سوپ و سالاد هندوانه با پنیر فتا و پنیر و سبزی و پانسمان. تمام ظروف در دسترس خواهد بود در تمام طول روز جمعه ناهار از طریق شام.

جاناتان مالش یادبود سبز, 12505 یادبود نیز جشن هندوانه در دوشنبه مرداد ماه 3, بازگرداندن محبوب-منو هندوانه سالاد به 8 دلار به عنوان یک نویسنده و یا 14 دلار برای یک دوره اصلی. سالاد ویژگی های تکه های هندوانه رسیده خرد شده پیاز تند پنیر و شمع تازه ترد سبز. تماس 713-808-9291.

Kenny & Ziggy نیویورک مغازه اغذیه فروشی رستوران, 2327 پست بلوط را جشن باستانی Tu B'Av (یک یهودی بعد برای عشق) با شیرینی و مهربانی در شنبه 4 اوت. تمام روز اغذیه فروشی ارائه می شود ویژه از جمله همه فن حریف کوکی ها قند و rugelach (21 قطعه برای $16.95) و key lime سیب و نارگیل کرم پای و پنیر کیک هویج هفت لایه و پیروزی کیک (5 دلار یک تکه). ارائه می دهد خوب برای به سفارشات و یا در خانه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن