آینده هوستون مواد غذایی حوادث: مرغ سرخ شده و شامپاین و جدید "چای شیرین شام باشگاه

زمان سختی برای همه از جمله صنعت مهمان نوازی. اما این بدان معنا نیست که تمام امید از دست داده است به عنوان هوست

توسط ABDOOSNEWS در 12 تیر 1399

زمان سختی برای همه از جمله صنعت مهمان نوازی. اما این بدان معنا نیست که تمام امید از دست داده است به عنوان هوستون مواد غذایی جامعه ثابت کرده است که یکی از قوی با رستوران pivoting به بایگانی اطلاعات و برخی از بازگشت به خانه ناهار خوری به عنوان تگزاس به آرامی بازگشایی. در اینجا نگاهی به آنچه که در جهان مواد غذایی در حال حاضر:

کوچک نوازی های خلاق شدن این چهارم جولای ارائه کلاس های مجازی از جمله "Drinkin' با گرد و خاکی" ارائه شده از یونجه های تجاری تازه ترویج مدیر کل گرد و خاکی Brittain در جمعه, جولای 3 ($75 سفارش و انتخاب کنید تا آبجو از 11 صبح تا 8 بعد از ظهر روز پنج شنبه, جولای 2) و "Grillin' با گرگ با گرجستان جیمز chef de cuisine گرگ پیترز در شنبه, جولای 4 در 1 p. m. ($175 اس چهار سفارش و انتخاب کنید تا کباب کیت در جولای 3 بین 4 و 8 p. m.).

در جمعه, جولای 3 از طریق پنج شنبه, جولای 5, یونجه, تاجر, 100 Westheimer را ارائه تراشیده porchetta ساندویچ با خردل شیرین remoulade سالاد کلم و گوجه فرنگی در Breadman آرد ذرت challah مستی با سیب زمینی سرخ کرده به 13 دلار در دسترس-با سفارش آنلاین (فن های مورد علاقه نوار آبجو و آشپزخانه نیز در حال حاضر باز برای ناهار خوردن در سرویس). و همچنین در دسترس برای وانت جمعه, جولای 3 و سه شنبه 4, گرجستان, جیمز, 1100 Westheimer را ارائه نیمی briskets برای $65 دودی کوتاه دنده برای $50 هر خدمت با یک پاینت از bbq سس و ترشی فلفل به علاوه یک لیتر طرف از جمله سالاد کلم ($10), لوبیا پخته (12 دلار) و سالاد سیب زمینی (12 دلار) برای سفارش آنلاین و انتخاب کنید تا.

یک پنجم مدیترانه, 1658 Westheimer خواهد شد با ارائه یک جولای 4 کوره کیت شامل یک فنجان حموس چهار پیتا یک پاینت از هر salatim (قهوه بو چغندر torshi زرشک و پیاز و سالاد) یکی از بزرگ هندوانه fatoush چهار نپخته آهن تخت کباب چهار merguez کباب و یک تکه بزرگ از مخلوط کیک. غذا خوراک چهار نفر برای $160. سفارش آنلاین برای جمعه یا شنبه وانت.

Crispy rice salad is just one of the many items on UB Preserv's Fourth of July takeout menu.گسترش

ترد سالاد برنج است تنها یکی از بسیاری از موارد در UB Preserv چهارم ژوئیه takeout منو.

عکس جولی Soefer

UB Preserv, 1609 Westheimer را ارائه جولای 4 منو در دسترس برای انتخاب کنید تا و یا ناهار خوردن در این برنامه شامل siu دنده گوشت خوک, گوشت خوک, حلقه کیمچی برنج سرخ شده, wok-سرخ شده کلم برگ سبز و تخم مرغ, رول بادمجان و کدو تابستان کاری ترد سالاد برنج و لوبیا قرمز parfait. برای سفارش آنلاین را انتخاب کنید شنبه به عنوان وانت خود را تاریخ و رها کردن به 4 جولای منو.

بازار مرکزی, 3815 Westheimer است لگد کردن آن "مواد غذایی-کاتیون" سری شامل تخصص غذاهای مختلف از مکان های تعطیلات شروع با غذاهای از شهر نیویورک (در حال حاضر از طریق جولای 7) پس از فرانسه (ژوئیه 8 – جولای 14) یک بهشت گرمسیری (15 جولای – ژوئیه 28) و در نهایت Charc هفته (29 جولای – اوت 4). فروشگاه بروکلین-سبک سگ های داغ و شیرینی و lox; فرانسه توپ پنیر و شیرینی; میوه های گرمسیری, هاوایی, غذاهای دریایی و سبک دوار جهت کباب کردن مرغ مرغ; و همه چیز charcuterie.

سرآشپزها سحر بارل (Kulture) و دومینیک لی (که به تازگی بسته Poitín) teaming تا برای سه بخش شام سری "چای شیرین شام باشگاه" پرداخت توجه دقیق به زمان اجتماعی فاصله و نگرانی های ایمنی. این مجموعه آغاز می شود و با شتاب-و-رفتن 4th جولای BBQ با مضمون شام—فکر می کنم چای شیرین-brined کباب مرغ confit گوشت خوک دنده Creole مک و پنیر و آلو دست پینه دوز—در رستوران نیلی, 517, توت, با وانت از ظهر تا 6 بعد از ظهر روز شنبه, جولای 4; و حرکت به دو نشسته شام برگزار شد در فضاهای باز—تمام گیاهی شام نمایشگاه یک مزرعه بوم و شراب زوج در سوویتواتر مزارع در شنبه 18 جولای ($75, 4 تا 9 p. m.) و غذاهای دریایی و آبجو شام پرداخت ادای احترام به سواحل خلیج فارس در پنج شنبه, جولای 31 (95 دلار 4 تا 9 بعد از ظهر) در یک مزرعه خصوصی در پرلند.

فرانک Americana احیای, 3736 Westheimer خواهد شد, جشن ملی مرغ سرخ شده در طول روز (جمعه, جولای 6) توسط جفت شدن آن دوغ مرغ سرخ شده را با یک لیوان بولینگر Brut "ویژه Cuvee" برای $41.

در دوشنبه, جولای 6, کلیبرن کافه تریا, 3606 Bissonnet ارائه شده است مهمانان سه قطعه از کافه تریا محبوب رایگان-محدوده مرغ سوخاری و پوره سیب زمینی (با انتخاب قهوه ای و یا کرم استفاده نا مشروع) برای $9.25.

هر چند این بسته در کشور مرغ سرخ شده در طول روز (به عنوان رستوران بسته است دوشنبه ها), لذت بردن از رستوران و بار, 2810 Westheimer است تجلیل از تعطیلات یک هفته ای ویژه (سه شنبه, جولای 7 از طریق چهار شنبه, جولای 11) از آن مرغ سوخاری صفحه زوج با یک بطری کوچک از Moet & Chandon چای سبز و گل رز یا شامپاین برای $30 به علاوه اضافه کردن آن مرغ سرخ شده به منوی ناهار به طور نامحدود.

سیاه و سفید, رستوران, هفته — با ماموریت آن این است که برای خوراک و سوخت فرهنگی قحطی (به خصوص با تاکید بر احیا و صرفه جویی در سیاه و سفید رستوران صنعت در طول COVID-19 pandemic) و آموزش مصرف کنندگان در فراوانی فرهنگی غذاهای — در حال آمدن است به هوستون, جشن طعم آفریقا و آمریکا و آفریقا و کارائیب آشپزی در هوستون از جمعه, جولای, 10 از طریق پنج شنبه, جولای 19. مهمانان دعوت به ناهار خوردن در یکی از رستوران های شرکت کننده ارائه ویژه سیاه و سفید, رستوران, هفته, منو و رستوران هفته سایت نیز به عنوان یک پایگاه داده ملی و یا به صورت سیاه و سفید متعلق به آشپزی کسب و کار.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن