آینده هوستون مواد غذایی حوادث: Astros روز بازی همبرگر و ملی تکیلا روز

علامت گذاری تقویم خود را دلیل این که شما نمی خواهید به دست این خوشمزه لذت آشپزی اتفاقات:ریور اوکس منطقه غذاهای

توسط ABDOOSNEWS در 2 مرداد 1399

علامت گذاری تقویم خود را دلیل این که شما نمی خواهید به دست این خوشمزه لذت آشپزی اتفاقات:

ریور اوکس منطقه غذاهای دریایی, میخانه, دریاچه, نوار, 4444 Westheimer است نورد از بازی روز ویژه در زمان برای روز افتتاحیه. در طول تمام Astros, بازی, مهمان می تواند لذت بردن از "Bregman برگر ویژه" است که امضای دریاچه برگر با سیب زمینی سرخ کرده برای $10. نوشیدنی فوق العاده شامل 4 دلار کرافورد باک حواله زمین باز یافته 7 کشش عکس و به عنوان یک جایزه اضافه شده مراجعان نشسته در نوار تاپ را دریافت نوار مشهور سم عکس برای هر Astros صفحه اصلی اجرا کنید.

مهمانان دعوت شده به تشویق آستروس در میمون دم, 5802 Fulton با دلار سگ شب سه شنبه ها و چهارشنبه ها در طول بازی است. حفاری به $1 سگ خود را با انتخاب از خردل و سس گوجه فرنگی خرد شده و/یا پیاز و اضافه کردن اضافی از جمله فلفل قرمز, adriano, هالاپینیو و پنیر چدار پنیر جک.

اصلی Ninfa را, 2704 جهت 1700 پست بلوط ارائه خواهد شد آستروس مارگاریتا — هویج مارگاریتا با jicama ستاره چاشنی زدن و شور rim برای $10 – به فروش می رسد در Astros بازی در هر دو مکان. یک ساعت یک مبارک نیز برجسته خواهد شد در طول تمام بازی ها در این فصل با قیمت های ویژه از جمله 7 دلار کوکتل, $5 سان گری ($16 پارچ), $5, شراب و $4 cervezas.

ملینا مغازه خواربار یا مشروب فروشی, 3801 بللیر, 7901 Westheimer خواهد شد, جشن ملی تکیلا روز با ارائه آن خانه 100 درصد آگاو تکیلا margaritas برای $6.50 تمام آخر هفته طولانی (سنگ یا یخ زده, شام خوردن در تنها).

Try Phat Eatery chef Alex Au-Yeung’s award-winning Kerabu Prawns for a special price this weekend.گسترش

سعی کنید Phat رستوران آشپز الکس Au-یونگ, برنده جایزه Kerabu میگو برای یک قیمت خاص این آخر هفته.

عکس Dragana هریس

در حال حاضر از طریق پنج شنبه, جولای 26, Phat Eatery, 23119 استعماری است که در حال اجرا یک فلش خاص در آشپز, Alex Au-یونگ, برنده جایزه Kerabu میگو. شامل سرد ادم تنومند و بدقواره میگو ترشی سبز پاپایا و انبه و بادام زمینی و تست کنجد سیاه و Nyonya زبانه دار نور, سس تند, با شش به منظور درمان در دسترس برای $6 به سفارش (به طور منظم $12).

در روز سه شنبه, جولای 28, Brasserie du Parc, 1440 لامار و Etoile Cuisine et Bar, 1101-11 بالای شهر پارک های ملی ایجاد همبرگر روز ویژه با کمی پیچ و تاب و فرانسه از آشپز-صاحب فیلیپ Verpiand. در Etoile برگر از بعد امکانات Akaushi گوشت با قارچ دنبلان tartare سس کاراملی پیاز gruyere cheese و دال خشکیده گوشت خوک شکم بر روی یک brioche مستی. آن را با یک طرف سیب زمینی برای $16 در ناهار و یا شام. مرکز شهر در Brasserie du Parc, Verpiand ارائه شده است یک نیم پوند گوشت گاو آنگوس برگر در یک brioche مستی برای $6 با طرف سیب زمینی سرخ کرده یا یک سالاد. یکی می تواند اضافه کردن یک آبجو به آن و پرداخت تنها 10 دلار است. به عنوان صندلی محدود است رزرو مورد نیاز است. همه مهمانان باید پوشیدن ماسک بر ورود و خروج و یا در حال حرکت در مورد رستوران ها.

هوستون رستوران هفته سایت در حال حاضر زندگی می کنند با منوها و رستوران های جدید که اضافه شده برای ماه های طولانی رویداد خیریه اجرا خواهد شد از آغاز ماه اوت از طریق کار در روز. جمع آوری کمک مالی برای هوستون بانک مواد غذایی و تجلیل از بنیانگذار هوشمندانه سنگ فوق العاده میراث است که مطرح شده بیش از $16.6 میلیون دلار به, تاریخ, رستوران های محلی خواهد بود در خدمت ویژه قیمت چند دوره جایزه fixe منوها برای صبحانه, ناهار و شام, که بسیاری از آنها شامل takeout. این سال را به صف در حال حاضر شامل ترکیبی از هر دو جدید و کلاسیک نقاط از جمله یوجین ساحل خلیج فارس آشپزی, علم آشپزخانه, گارد و گریس, Kin دی غذاهای تایلندی, Mastrantos, Peli Peli آفریقای جنوبی آشپزخانه, مزه, اتاق, رنگین کمان تسلیم و بسیاری دیگر.

تخم شیلی متحرک در حال بازگشت به بازار مرکزی, 3815 Westheimer به عنوان بازار جشن 25 سال بوداده سعادت با آن تخم-iversary گرفتن محل از پنج شنبه مرداد 5 از طریق پنج شنبه مرداد 25. خریداران می توانند انتظار انواع تخم محصولات و ظروف از تازه و آتش-بوداده فلفل به تخم guacamole و تخم ترشی گوشت و غذاهای دریایی.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن