درک کودکان و نوجوانان از ديدگاه آنها را به ورزش

آشنایی با روانشناسی کودک و حمایت از کودکان در این دوران سخت بسیار مهم است. Pixabay توسط N. LOTHUNGBENI HUMTSOE

توسط ABDOOSNEWS در 29 اردیبهشت 1399
Children
آشنایی با روانشناسی کودک و حمایت از کودکان در این دوران سخت بسیار مهم است. Pixabay

توسط N. LOTHUNGBENI HUMTSOE

ما قطعا آگاه پزشکی و اقتصادی و عواقب ناشی از COVID 19; اما آنچه نیز مهم است جنبه های روانی این مبارزه به خصوص برای کودکان در خانواده های خود انزوا امکانات مراقبت از کودکان در موسسات و همچنین سازمان های غیر دولتی اجرا پناهگاه امکانات. وجود دارد نیاز به آموزش والدین و مراقبان برای حمایت از کودکان در این دوران دشوار و ساخت اجتماعی و روانی انعطاف پذیری است. آن را ضروری است شیوه زندگی, اخبار که کودکان نیاز به حمایت از پدر و مادر و مراقبان در این بیماری همه گیر.

این طبیعی است که کودکان به احساس استرس و اضطراب و غم و اندوه و نگرانی در حین بیماری همه گیر مانند COVID-19. ترس و اضطراب در مورد سلامت خود و سلامت عزیزان می تواند طاقت فرسا و باعث احساسات قوی. در دنیای دیجیتال امروز کودکان و همچنین دسترسی به انواع اطلاعات و اخبار از طریق رسانه های اجتماعی و دیجیتال, سیستم عامل, برخی از آنها ممکن است در واقع درست است بیشتر باعث استرس و اضطراب است. آن افزایش یافته است زمانی که کودکان قادر به بیرون رفتن و بازی و حضور در مدرسه و یا در تعامل آزادانه. در اینجا برخی از نکات توسط Deepika گاندی هماهنگ کننده-ابتکارات سلامت روان, معجزه بنیاد هند برای محافظت از فرزند شما از نظر ذهنی و عاطفی در انزوا:

درک می کنم که واکنش ها به این بیماری همه گیر ممکن است متفاوت باشد

پاسخ کودکان به حوادث استرس منحصر به فرد و متنوع است. برخی از کودکان ممکن است تحریک پذیر یا clingy و برخی ممکن است عقب تقاضای توجه بیشتر و یا مشکل دارند با خود مراقبتی, در حال خواب, و غذا خوردن. جدید و به چالش کشیدن رفتارهای پاسخ طبیعی و بزرگسالان کمک می کند با نشان دادن همدلی و صبر و آرامش تنظیم محدودیت زمانی که مورد نیاز است.

children
وجود دارد نیاز به آموزش والدین و مراقبان برای حمایت از کودکان در این زمان دشوار است. Pixabay

اطمینان از حضور یک پاسخگو و حساس مراقب

این عامل اصلی در بازیابی از یک رویداد آسیب زا است حضور, حمایت, مراقبت از بزرگسالان در زندگی کودک است. حتی زمانی که پدر و مادر در دسترس نیست کودکان می تواند تا حد زیادی از مراقبت های ارائه شده توسط دیگر بزرگسالان (به عنوان مثال سرپرست و بستگان و دوستان) که می توانید آنها را سازگار حساس مراقبت است که کمک می کند تا محافظت از آنها را از یک بیماری همه گیر است اثرات مضر است.

اجتماعی فاصله باید به معنی انزوای اجتماعی

کودکان به خصوص کودکان — نیاز وقت با کیفیت با مراقبان آنها و دیگر افراد مهم در زندگی خود را. ارتباط اجتماعی کودکان را بهبود می بخشد شانس نشان دادن انعطاف پذیری به سختی. روش های خلاق برای ماندن مهم هستند (به عنوان مثال نوشتن نامه آنلاین ویدیو چت).

ارائه سن مناسب اطلاعات

کودکان تمایل به تکیه بر تصورات خود را زمانی که آنها فاقد اطلاعات کافی.. بزرگسالان تصمیم گیری برای خودداری اطلاعات معمولا بیشتر استرس زا برای کودکان از گفتن حقیقت در سن مناسب راه. بزرگسالان باید جای خود را در دسترس برای کودکان به پرسش و بحث در مورد نگرانی های خود را. علاوه بر بزرگسالان باید حد کودکان از قرار گرفتن در معرض رسانه های اجتماعی, رسانه ها و آموزش و گفتگو در مورد این بیماری همه گیر به این کانال ممکن است کمتر سن مناسب است.

ایجاد یک امن فیزیکی و عاطفی محیط زیست

اطمینان روال و مقررات - اول بزرگسالان باید اطمینان کودکان در مورد ایمنی خود و ایمنی از عزیزان و به آنها بگویید که در آن بزرگسالان کار برای اطمینان از ایمنی خود را. دوم بزرگسالان باید حفظ روال به ارائه کودکان با احساس ایمنی و قابل پیش بینی (به عنوان مثال به طور منظم bedtimes و وعده های غذایی روزانه, برنامه برای یادگیری و بازی). و سوم بزرگسالان باید حمایت از کودکان توسعه قوانین و مقررات. برای کمک به آنها در مدیریت این واکنش مهم است به هر دو اعتبار احساسات خود را (به عنوان مثال "من می دانم که این احساس ممکن است ترسناک و یا قریب به اتفاق") و آنها را تشویق به شرکت در فعالیت های است که کمک به آنها را خود تنظیم (به عنوان مثال ورزش و تنفس عمیق و تمرکز حواس و یا مدیتیشن فعالیت روال منظم برای خواب و غذا خوردن).

تاکید بر نقاط قوت و امید و مثبت

همچنین بخوانید: https://www.newsgram.com/busting-myths-around-frozen-food/

کودکان نیاز به احساس امن و مثبت در مورد خود و حال و آینده. بزرگسالان می تواند کمک به تمرکز توجه کودکان در داستان در مورد چگونه مردم با هم پیدا کردن راه حل های خلاقانه برای مشکلات و غلبه بر سختی در این بیماری همه گیر. صحبت کردن در مورد این داستان می تواند به بهبود و اطمینان بخش برای کودکان و بزرگسالان به طور یکسان. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب