عدم قطعیت بافندگی برای بیکاران در جنوب غربی فلوریدا به عنوان $600 هفتگی سود منقضی

اندرو Wigdor فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 1:13 PM EDT Jul 27, 2020در حالی که بسیاری از کسب و کار بازگشایی

توسط ABDOOSNEWS در 6 مرداد 1399

در حالی که بسیاری از کسب و کار بازگشایی هزاران نفر هنوز هم از کار در فلوریدا با توجه به تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس.

در حال حاضر بسیاری از آنها نگران آمار از انقضای مزایای بیکاری و برخی انتظار نیروی کار مراکز برای دیدن بیشتر جویندگان کار به دنبال کمک.

جنوب غربی فلوریدا بیکاری اعداد بهبود در ماه ژوئن باقی ماند اما بالاتر از حد نرمال است. کاهش نرخ بیکاری از 12.3 درصد به 9.7 درصد در ذغال سنگ شهرستان و در لی بیکاری کاهش یافت و از 13 درصد به 9.8 درصد در ماه ژوئن با توجه به آخرین گزارش اشتغال از وزارت فلوریدا فرصت های اقتصادی. در فلوریدا به طور کلی نرخ بیکاری به 10.4% کاهش 3.3 درصدی از تجدید نظر ممکن است رای دادن.

قبل از همه گیر آمار منطقه در ماه مارس نرخ بیکاری برای لی و ذغال سنگ استان ها نشسته بودند در حدود 3 درصد است.

و به عنوان بسیاری از کارگران هنوز در انتظار به نام بازگشت به شغل خود را با کسب و کار است که در ادامه به رنج می برند از نظر مالی از همه گیر یک منبع کلیدی ناپدید شده است.

در طول همه گیر بیکار افراد این فرصت را به دریافت اضافی 600 $در هر هفته در مزایای بیکاری. این وجوه اضافی منقضی شده در فلوریدا بیش از آخر هفته و خواهد ماند که راه مگر اینکه تمدید جدید کروناویروس بسته محرک است که در حال حاضر مورد بحث توسط کنگره است.

در مورد 600 دلار سود: در حال تهمت و عربستان درست است که 600 دلار بیکاری جایزه دلسرد کار می کند ؟

آخرین: Mnuchin می گوید ایران coronavirus امداد بسته خواهد شد و روز دوشنبه منتشر می شود

و حتی بیشتر: GOP محرک بسته امداد را گسترش فدرال اخراج توقف ارشد کاخ سفید مشاور اقتصادی می گوید

آمریکا را تحت فشار قرار دادند برای گسترش $600 اما جمهوری خواهان را تحت فشار قرار دادند در برابر حفظ منافع در آن مقدار است.

وزیر خزانه داری استیون Mnuchin روز پنجشنبه گفت که ایران فعلی طرح خواهد به جای داشتن یک نرخ از $600, بازسازی مزایای به طوری که کارگران با دریافت 70 درصد از پول آنها خواهد بود گرفتن از کار خود را. این امر پرداخت پایین تر از 600 دلار به حدود 200 دلار به صورت متوسط کارگر.

با این بلندی از دست دادن و یا کاهش بودجه بسیاری در فلوریدا و فراتر از آن در صورت عدم قطعیت است.

ناپل اقامت بانی آرمسترانگ شده است furloughed از کار خود را در یک محلی غذاهای دریایی رستوران از مارس. کارفرما نبوده است قادر به همه را دوباره و در عین حال با توجه به پایدار کاهش در کسب و کار در میان همه گیر.

آرمسترانگ گفت: 600 دلار شده است یک نعمت غیر مترقبه در کمک به پوشش صورتحساب خود در حالی که او شده است بیکاری.

او با اشاره به این واقعیت است که به طور منظم پرداخت های بیکاری در فلوریدا در حال 275 دلار در هر هفته و یا $1,050 در هر ماه. آرمسترانگ اجاره به تنهایی منجر به برتری این تعداد در 1200 $در هر ماه.

"بدون اضافی $600, من هرگز قادر به پرداخت اجاره و یا پرداخت صورتحساب من," او گفت:. "از دست دادن که 600 دلار است که قطعا به اثر من منفی در پرداخت صورتحساب من."

او به ذکر است که برخی از کشورها پرداخت بیکار افراد بیش از آنچه فلوریدا در به طور منظم مزایای بیکاری ایجاد تغییر در $600 بیشتر به چالش کشیدن برای کار جویان در دولت است.

"بسیاری از مردم واقعا ساخت یک مقدار زیادی از پول در نرخ بیکاری مقابل را در اینجا," او گفت:. "این است که لوکس مانند در کشورهای دیگر. به علاوه بسیاری از مردم نمی پرداخت شده است (بیکاری) نشده است."

خوشبختانه آرمسترانگ گفت که او تا به حال پس انداز ساخته شده است و نمی خواهد نیاز به فوریت به دنبال اشکال دیگر از اشتغال است. او را پس انداز می تواند تنها تا زمانی.

با راه: طرح دعوی در دادگاه مدعی 'عظیم شرکت رسوایی' در هرتز مربوط کاذب اجاره اتومبیل سرقت گزارش

او گفت که اگر هیچ اضافی بیکاری در بودجه گنجانده شده در آینده بسته محرک او باید جریمه مالی تا ماه نوامبر. که در آن نقطه او گفت: امید است که بیشتر مردم به این منطقه برای فصل زمستان اجازه می دهد او رستوران را کامل کارکنان.

"این چیزی است که ما همه نوع از دعا برای," او گفت:. "(رستوران) نیست استخدام زیرا آنها هنوز هم کارکنان انتظار در خط به عقب می آیند."

مراکز حرفه ای دیدن چشم انداز مثبت در کار-متقاضیان حرفه ای تغییرات به 600 دلار سود منقضی

"همه چشم ها در واشنگتن با این بسته محرک اقتصادی جدید است که آنها پیشنهاد گفت:" جیم دیوار مدیر ارتباطات برای CareerSource جنوب غربی فلوریدا.

دیوار معتقد است اضافی مزایای بیکاری تمدید خواهد شد در برخی از فرم اما نمی دانم چه مدت آن را برای نمایندگان مجلس به "آهن" تفاوت های خود را.

"همه از این نوع ایجاد کمی عدم قطعیت در دنیای کسب و کار" او گفت:.

او اشاره کرد که زمانی که CareerSource بازگشایی آن کار مراکز به صورت حضوری خدمات در ماه ژوئن ترافیک بسیار روشن است. اما در روزهای اخیر به عنوان انقضای $600 جلب کرد نزدیک ترافیک برداشت کرده است.

"ما شاهد افزایش پناهجویان که به مرکز ما," او گفت:.

در دیگر اخبار: کارکنان بیشتر در جنوب غربی فلوریدا فروشگاه مواد غذایی مکان های تست مثبت برای coronavirus

بسیاری از فلوریدا کارهایی که از دست داده بودند در طول همه گیر شد از اوقات فراغت و صنعت مهمان نوازی و برخی از کارکنان این پتانسیل را بیشتر در بیکاری از شغل خود دیوار گفت. هر گونه تغییرات به 600 دلار سود می تواند ارسال و حتی بیشتر مردم به دنبال کار.

جنوب غربی فلوریدا اقتصاد است که به شدت متکی به این صنعت بود اما ضربه سخت در گیر با بسیاری از رستوران ها و هتل ها هنوز برای بازیابی از ماهها تعطیلی و کاهش فعالیت های توریستی.

اوقات فراغت و مهمان نوازی صنعت صنعت در فلوریدا با بالاترین سال بیش از سال از دست دادن شغل اعداد در ماه ژوئن با توجه به آخرین بخش از فرصت های اقتصادی در گزارش. صنعت دیدم 21.5% شیب از ماه ژوئن سال 2019 در ماه گذشته و یا از دست دادن 268,400 شغل.

در علاوه بر این به کسانی که به دنبال هر گونه استخدام جدید, دیوار گفت: مراکز کاریابی نیز دیدن بزرگ upticks از اوقات فراغت و مهمان نوازی کارگران رسیدن به پرس و جو در مورد فرصت های آموزشی به طوری که آنها می توانید استخدام.

آنها به دنبال شغل است که بر خلاف سابق خود را به صنعت ارائه می دهند بیشتر ثبات و نسبتا "COVID-اثبات" دیوار گفت.

'اگر آن را دوباره اتفاق می افتد, ما در حال انجام': SWFL کسب و کار ترس دوم shutdown میان افزایش coronavirus موارد

برخی از صنایع که سابق نوازی کارگران هجوم آوردند که شامل رانندگی کامیون, ساخت و ساز و بخش هایی از زمینه های پزشکی, با توجه به دیوار.

"(اوقات فراغت و مهمان نوازی کارگران) و افرادی که از طریق این آنها ممکن است آسیب دیده اند و در آخرین رکود و آنها فقط تصمیم, 'شما می دانید چه ؟ من نمی خواهید برای رفتن از طریق این دوباره'" گفت: Janeth Castrejon این مدیر ارتباطات با CareerSource جنوب غربی فلوریدا. "این بار از عدم قطعیت است و تحت تاثیر آنها را تا حد زیادی."

Castrejon گفت: این طرح از مردم از آمدن به CareerSource به گزینه های آموزش عالی و یا حرفه ای آموزش دیده می شد در سال 2008 با رکود بزرگ و ظاهر دوباره در ویروس جدید-رانده رکود است.

برای پاسخگویی به افزایش تقاضا از پناهجویان او همچنین گفت که برخی از کسب و کار به تازگی شروع به استخدام بیشتر است.

"سوال از آغاز همه گیر شده است, 'وجود دارد ، شرکت ها استخدام?' آنها در حال استخدام" Castrejon گفت.

CareerSource برگزاری یک حرفه ای مجازی نمایشگاه در جولای 30 و 24 کسب و کار که به طور جدی به استخدام در حال حاضر به امضا کردن به بخشی از این رویداد. یکی از این شرکت ها است سرو زندگی که در عمل جامعه بازنشستگی سرو یارو در فورت مایرز.

بیشتر شبیه به این: SWFL کسب و کارهای کوچک صورت قلمرو ناشناخته با ماسک-پوشیدن الزامات در میان بیماری همه گیر کوروناویروس

Drummond, شتر, معاون منابع انسانی برای سرو زندگی گفت که این شرکت نبود از نظر مالی نهفته این بیماری همه گیر و در حال حاضر تعدادی از دهانه. موقعیت را دیده اند افزایش علاقه در روزهای اخیر از سابق اوقات فراغت و مهمان نوازی کارگران, او گفت:.

"در '07 و 08 زمانی که بازار سقوط کرد ... ما شاهد یک شبیه موج مردم انتقال به مشاغل مختلف," شتر گفت.

"ما آماده بسیاری از وعده های غذایی پس از آشپز و آشپز از همه این استراحتگاه و رستوران ها شده اند که تحت تاثیر آن می تواند انتقال آسان به بیش از آمده و به اشتراک گذاری است که خلاقیت با ما," او اضافه شده است.

عدم قطعیت در چه می آید بعدی مانع از کار بازیابی

کریستوفر وستلی یک اقتصاددان و رئیس دانشگاه بین المللی چابهار را Lutgert دانشکده کسب و کار گفت که بالقوه از دست دادن $600 بیکاری قطعا افزایش خواهد یافت "ضرورت" برای کارگران بیکار برای پیدا کردن کار.

"سوال این است که 'وجود خواهد داشت بسیاری از مشاغل موجود و یا به عنوان بسیاری از مشاغل در دسترس است؟'" او گفت:.

او گفت که بسیاری از کسب و کار هنوز هم پشت برش در استخدام در حال حاضر با توجه به عدم اطمینان از که در آن همه گیر منجر خواهد شد. Westley با اشاره به این که "رژیم عدم قطعیت" که اشاره دارد به سرمایه گذاران و کسب و کار محتاط بودن هنگامی که آنها ممکن است در غیر این صورت گسترش به دلیل ابهام در مورد چگونه یک "وضعیت هرج و مرج" در نهایت حل و فصل.

در یک وضعیت بیکاری بدون یک ویروس جزء وجود دارد که به طور کلی فشار رو به پایین بر حقوق و دستمزد در حالی که بسیاری از مردم در جستجوی کار وستلی گفت. بنابراین کسب و کار می توانست انگیزه ای برای گسترش به دلیل نیروی کار خواهد بود فراوان و ارزان تر است.

"کسب و کار مایل به گسترش است در حال مقابله با عدم قطعیت" او گفت:. "و این مانع که طبیعی روند اصلاحی که بازار کار به طور معمول درگیر آن شود."

امور مالی شخصی سایت WalletHub منتشر رتبه بندی به روز رسانی پنج شنبه برای مطالعه آن است که در مقایسه با 50 ایالت و ناحیه کلمبیا بر اساس تغییرات نرخ بیکاری, بیمه بیکاری برای پیدا کردن که نیروی کار بود و بازیابی سریع ترین از همه گیر.

در این مطالعه فلوریدا رتبه مرده-آخرین به میان آمده است که بهبود بسیاری از هفته گذشته و دوم به گذشته در میان کشورهای که بهبود بیشتر پس از شروع COVID-19 بحران است.

یکی از دلایلی که بیکاری اعداد در جنوب غربی فلوریدا کاهش یافته است و در همه است که با توجه به برنامه های امداد رسانی مانند اضافی $600 در مزایای وستلی گفت. او گفت: این نوع برنامه ها باید منجر به برخی از امداد رسانی برای کسانی که در حال مبارزه و همچنین افزایش تقاضای مصرف کننده.

"در صورتی که سود حذف شده است من می خواهم انتظار می رود که برای جلوگیری از" او گفت:.

نیاز به کار کمک کند ؟

CareerSource جنوب غربی فلوریدا خواهد شد برگزاری مجازی رایگان کار نمایشگاه در روز پنج شنبه از 10 صبح تا 1 بعد از ظهر کار متقاضیان می توانید با استفاده از گوشی های هوشمند خود را, لپ تاپ, تبلت یا کامپیوتر برای حضور در این رویداد و می توانید ثبت نام در https://www.premiervirtual.com/event/register/csswfl-july30.

رسیدن به اندرو Wigdor در awigdor@gannett.com و در توییتر @andrew_wigdor



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب