Uber برای نصب صفحه نمایش های ایمنی در 20,000 برتر خودروی سواری

Ride-نقطه عمده Uber روز چهارشنبه اعلام کرد که نصب و راه اندازی صفحه نمایش های ایمنی یا ایمنی کابین خلبان در 20

توسط ABDOOSNEWS در 1 مرداد 1399

Ride-نقطه عمده Uber روز چهارشنبه اعلام کرد که نصب و راه اندازی صفحه نمایش های ایمنی یا ایمنی کابین خلبان در 20,000 برتر خودروی سواری برای ایمنی دوچرخه سواران و رانندگان است.

با توجه به شرکت آنها در حال حاضر نصب آنها در 8,000 اتومبیل. هزینه نصب و راه اندازی است منتقله توسط Uberو می آید به صورت رایگان از هزینه به رانندگان است.

ایمنی کابین خلبان نوآورانه و محافظ سقف به کف پلاستیکی شفاف روی صفحه نمایش نصب شده بین مسافر و راننده است.

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

این را قادر می سازد اجتماعی فاصله در محدوده یک ماشین. علاوه بر این, آن را به عنوان یک حفاظت برای جلوگیری از قطرات و آئروسل انتقال است.

"پس از پیشگام ایمنی کاکپیت در بازار هند Uber تیم ادامه خواهد داد به نوآوری بهترین محصول ممکن است تجربه برای همه ما رانندگان و دوچرخه سواران" Pavan Vaish رئیس مرکزی عملیات بارگذاری هند و آسیای جنوبی در بیانیه ای گفت.

Uber installing safety screens in 20k cars for safer rides
Uber خریداری لوازم ایمنی به ارزش 50 میلیون دلار در سطح جهان است. (بازنمودی تصویر). Pixabay

در میان Covid-19 گیر بارگذاری خریداری لوازم ایمنی به ارزش 50 میلیون دلار در سطح جهان است. با توجه به سوار-نقطه پلت فرم بارگذاری منابع بیش از سه میلیون ماسک صورت, 1.2 میلیون دوش کلاه برای موتور سواران 2,00,000 بطری از مواد ضد عفونی کننده و 2,00,000 بطری عفونی برای توزیع رایگان به تمام آن راننده-همکاران در هند.

همچنین بخوانید: پرورش این عادات بهداشت دهان و دندان از سنین کودکی در فرزند شما

این شرکت به تازگی راه اندازی مجموعه ای جامع از اقدامات ایمنی از جمله " برو آنلاین چک لیست و اجباری ماسک سیاست برای هر دو سواران و رانندگان برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus (Covid-19).

در همین حال بارگذاری خود را بسته بمبئی دفتر در ماه گذشته به عنوان بخشی از جهانی شدیدا در پی جاری Covid-19 اختلال است که تحت تاثیر کسب و کار خود را.

Uber هند در مارس اعلام کرد به اخراج حدود 600 کارمند تمام وقت با توجه به تاثیر coronavirus بحران است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب