Twinkle Khanna: مسئولیت باید به اشتراک گذاشته شود با توجه به مجموعه مهارت های

چرا باید زنان انتظار می رود برای انجام تمام کارهای خانگی ؟ می پرسد Twinkle Khanna.در تعامل با سرپرستان بازیگر-

توسط ABDOOSNEWS در 29 تیر 1399

چرا باید زنان انتظار می رود برای انجام تمام کارهای خانگی ؟ می پرسد Twinkle Khanna.

در تعامل با سرپرستان بازیگر-تبدیل-نویسنده تاکید کرد که کار خانگی باید مشترک بین اعضای خانواده اشاره کرد و چگونه همسرش, بازیگر, Akshay Kumar, گرفته, مسئول آشپزخانه وظایف در طول مستند.

Follow us on Instagram برای دریافت بیشتر از این خبر!!

"مردان و زنان باید سهم مسئولیت. من احساس مسئولیت باید به اشتراک گذاشته شود با توجه به جنس. آنها باید به اشتراک گذاشته شود با توجه به مجموعه مهارت. اگر شما کسی مثل من در من بود پر از بدبختی است. من پیدا کردن پخت و پز استرس زا و آن را یک مشکل واقعی گفت:" چشمک زدن.

"اما من شوهر و پسر طبخ. آنها لذت بردن از پخت و پز. قرار دادن آنها در برخی از موسیقی و آمد تا با افسانه ظروف. من یکی که افتضاح است در پخت و پز. من می خواهم به سازماندهی همه چیز, من, منظور, مواد غذایی, شستن ظروف. پخت و پز من نیست فنجان چای. هر خانواده باید تقسیم کارهای با توجه به مجموعه مهارت. جنسیت هیچ ربطی به با آن" او اشاره کرد.

Twinkle
چشمک زدن بسیار خوشحال برای دیدن مردان پله و کمک به شرکای خود را در حال اجرا در خانواده در مستند. Wikkimedia عوام

چشمک می گوید: با تشکر از Akshay و پسر Aarav مهارت های پخت و پز, او در بر داشت یک پوشش نقره ای در میان Covid-19 دل تنگی.

"این یک برکت و رحمت است. پسر من آشپز, اما من نمی دانم او می تواند طبخ بسیاری از چیزهای. تنها در طول مستند من کشف کرده اند که او می داند که چگونه به rajmah و پیتزا از ابتدا. او همچنین می توانید تیرامیسو دسر. ما نه دستور غذایی حتی برای یک روز به خاطر خود ما دو سرآشپزها در آشپزخانه! بنابراین من فکر می کنم است که پوشش نقره" چشمک پکتیا میباشد.

همچنین بخوانید: من شلوغ تر از همیشه در این مستند: Rana Daggubati

او بسیار خوشحال برای دیدن مردان پله و کمک به شرکای خود را در حال اجرا در خانواده در مستند. اما آنها همچنان به انجام این کار پس از همه این است که بیش از?

چشمک زدن که تایید آریل #ShareTheLoad کمپین گفت: "این چیزی است که به گسترش فراتر از زمان بحران. و من فکر می کنم آن خواهد شد چرا که من در خانواده من است که من شریک می داند که چگونه بسیاری از چیزهایی که فقط به من چپ — از نظر بیایید می گویند من دختر Nitara مجازی کلاس یا خانه. بسیاری از مردم متوجه شده اند که آنها نیاز به گام تا و من فکر می کنم که رفتن به حفظ." (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب