ترنر مذاکرات چینی کنسولگری و COVID-19 آمار در چهار شنبه کنفرانس مطبوعاتی

هوستون شهردار سیلوستر ترنر صحبت کرد و گفت: بسته شدن ناگهانی از چین محلی کنسولگری و دفتر مشترک جدید در مورد آما

توسط ABDOOSNEWS در 2 مرداد 1399

هوستون شهردار سیلوستر ترنر صحبت کرد و گفت: بسته شدن ناگهانی از چین محلی کنسولگری و دفتر مشترک جدید در مورد آمار COVID-19 در بعد از ظهر یک کنفرانس مطبوعاتی.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نیست اطلاع رسانی شهر هوستون جلوتر از زمان در مورد تصمیم خود به شاتر چینی کنسولگری واقع در مونترو بلوار ترنر گفت. شهردار توضیح داد که چین در شهر هوستون سومین شریک تجاری حسابداری برای بیش از 14 میلیارد دلار در صادرات و واردات تجارت سالانه است و او امیدوار است که "هر چه اصطکاک ممکن است" بین ایالات متحده و چین "را می توان حل و فصل مسالمت آمیز و در برخی از نقطه در زمان کنسولگری دوباره باز خواهد شد."

به خصوص مربوطه با توجه به در جریان همه گیر ترنر گفت: واقعیت این است که چین عرضه کرده است مقدار زیادی از تجهیزات حفاظت فردی استفاده می شود در منطقه هوستون به بهداشت و درمان کارگران مبارزه COVID-19. "ما انجام داده اند در ایالات متحده یک کار خوب تولید آن محصولات لازم در این کشور" ترنر گفت. "در حال حاضر که باید تغییر دهید اما برای در حال حاضر بسیاری از PPEs که ما در حال استفاده از پوشیدن تهیه ما به اولین پاسخ دهندگان و دیگران آمده اند به طور مستقیم از چین است."

ترنر همچنین تاکید کرد که او نگران این احتمال که لفاظی به سمت چین — مانند جمهوری خواه ایالت و سناتور " مارکو روبیو از فلوریدا شنبه جیر که توصیف هوستون کنسولگری به عنوان "گره مرکزی حزب کمونیست را شبکه گسترده ای از جاسوسان" — ممکن است منجر به آزار و اذیت چینی آمریکایی ساکنان هوستون.

"من خود را شهردار فقط مثل من شهردار از هر فرد دیگری از هر کشور دیگری در شهر هوستون و ما نمی خواهیم هر کسی تبعیض" ترنر گفت. توجه داشته باشید که در Turner پس از آن ساخته شده نازک-حجاب واکسن در جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن عادت با اشاره به COVID-19 به عنوان "چین virus."

"این coronavirus COVID-19. که نام آن" ترنر گفت.

پیش از آن در کنفرانس مطبوعاتی ترنر اعلام کرد که هوستون وزارت بهداشت گزارش 773 جدید COVID-19 موارد شنبه همراه با اضافی 8 COVID-19 مرگ و میر در شهر هوستون قرار دادن هوستون تجمعی مثبت مورد کل در 38,516 و مرگ و میر در داخل محدوده شهر در 346. به عنوان چهارشنبه وجود داشته است یک ترکیب 59,924 تایید COVID-19 موارد و 575 مرگ و میر بین هوستون و بقیه از شهرستان هریس با توجه به شهرستان هریس عمومی وزارت بهداشت.

شهردار ترنر برجسته "یک قطره" در هوستون COVID-19 تست مثبت رای یک شیب در COVID-19 بستری شدن در بیمارستان و نسبتا ثابت COVID-19 بخش مراقبت ويژه اشغال طی چند روز گذشته به عنوان نشانه های بسیار خوشبینی محتاطانه اما گفت هوستون هنوز "یک راه طولانی برای رفتن" به رسیدن به طرف دیگر از زمان همه گیر است و او هنوز هم با پشتیبانی از a موقت دو هفته هوستون shutdown به سرعت COVID-19 را گسترش. ترنر به طور خاص اشاره بوستون و نیویورک سیتی در زمان مثبت شدن نرخ زیر 5 درصد نسبت به هوستون که هنوز نشسته در حدود 25 درصد به عنوان اثبات این که این بیماری همه گیر است که به دور از بیش به صورت محلی.

ترنر همچنین زمان به رسمیت شناختن همه کارکنان شهرداری که گذشت با توجه به COVID-19. در علاوه بر این به Natarvia رابرتسون و مایکل سانچز دو عمومی آثار بخش کارکنان این شهرستان به رسمیت شناخته شده در دوشنبه ترنر اعلام کرد که مرگ و میر ناشی از شهرستان کارکنان LaTonya Lewis, نیکول رودریگز و فرشته Barnhart با توجه به COVID-19. او همچنین برجسته هوستون آتش نشانی کاپیتان Leroy لوسیو که گذشت از COVID-19 در سن آنتونیو در اوایل این هفته.

"همه از این کارکنان قهرمانان برای شهر ما" ترنر گفت.

دکتر دیوید Persse از هوستون در بخش بهداشت و درمان نیز در زمان تریبون به توضیح است که "ما هیچ جا نزدیک به گله ایمنی" بهداشت عمومی برای مدت زمانی که یک ویروس گسترش یافته است بنابراین به طور قابل توجهی از طریق یک جامعه است که آن را می شود به طور قابل توجهی کمتر احتمال دارد که عفونت های جدید برگزار خواهد شد.

Persse گفت که کارشناسان بهداشت عمومی در حال حاضر بر این باورند 70 تا 80 درصد از ایالات متحده نیاز به آلوده شده است COVID-19 به منظور رسیدن به این آستانه و او ذکر شده اخیر CDC گزارش که ثابت شهر نیویورک برآورد ميزان عفونت در کمتر از 7 درصد با وجود داشتن بدترین ثبت COVID-19 شیوع در ایالات متحده در اوایل این بیماری همه گیر. او تاکید کرد که به جای امید به نجات توسط گله ایمنی و یا یک واکسن Houstonians باید تمرکز بر "بودن دقیق تر از ویروس" توسط ادامه به پوشیدن ماسک در تمرین های اجتماعی فاصله.

بعد Persse با اشاره به نگران کننده گزارش های او را شنیده ام که برخی از هوستون کارفرمایان نیاز به کارکنان خود را که از ترس آنها ممکن است بیمار مبتلا شده اند و یا در معرض coronavirus برای حفظ آمدن به کار تا زمانی که آنها در حال حاضر می تواند یک مقام رسمی مثبت COVID-19 نتیجه آزمون. او گفت که رویکرد بسیار بی پروا با توجه به اجماع علمی است که برخی از مردم ممکن است COVID-19 با هیچ نشانه قابل رویت هستند و هنوز قادر به آلوده کردن کسانی که در اطراف آنها.

"اگر شما می خواهید به انجام آنچه حق برای جامعه, شما نمی خواهد فشار کسی که نگران است که آنها با آلوده COVID-19 به به کار می آیند چرا که آنها لازم نیست که یک تست نشده" Persse گفت.

ترنر به پایان رسید سخنان خود با یک یادآوری برای Houstonians به نگه داشتن چشم اشاره کرد به سمت محلی گزارش آب و هوا با توجه به احتمال بارش باران و در پایان این هفته و از طریق آخر هفته با توجه به گرمسیری اختلال در خلیج مکزیک است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن