خانه خود را تبدیل به یک خانه دوستدار محیط زیست

پایداری است نه مفهوم آن یک راه زندگی است. بسیاری از اغلب اشتباه تفسیر کلمه و ارتباط آن تنها به مصرف انرژی است.

توسط ABDOOSNEWS در 10 تیر 1399

پایداری است نه مفهوم آن یک راه زندگی است. بسیاری از اغلب اشتباه تفسیر کلمه و ارتباط آن تنها به مصرف انرژی است. اما یک رویکرد جامع مورد نیاز است به راستی دوستدار محیط زیست است. این ایده از یک شیوه زندگی پایدار به معنی زندگی در راه است که پشتیبانی از یک بدن سالم و ذهن است.

Meetu Akali, موسس استودیو Momo سهام نکات خود را به خانه یک خانه دوستدار محیط زیست:

برنامه ریزی و طراحی خانه های

این بسیار حیاتی برای اطمینان حاصل شود که وجود دارد حداکثر استفاده از نور طبیعی و تهویه طبیعی. هر زمان که یک برنامه ریزی یا طراحی مجدد خانه, شما می توانید با معرفی عناصر مانند یک حیاط و تراس باغ باغ پشت بام سبز عمودی دیوار و آب بدن. این راه می تواند به کاهش دمای داخلی خانه با حداقل 2-3 درجه و ایجاد اثر میکرو-آب و هوا. این شیوه های پایدار رفتن به یک راه طولانی در کاهش ردپای کربن و استفاده از الکترونیک.

Follow us on Instagram برای اخبار بیشتر در به روز رسانی از ما!!

طبیعی تمیز کردن محصولات

با استفاده از مواد شیمیایی مضر برای تمیز کردن است به همان اندازه بد برای محیط زیست به عنوان برای ما. در حالی که شستن آنها را دور شما به سادگی با قرار دادن آنها را به عقب به تامین آب است. این بدان معناست که آب نیاز به انجام فرآیند تصفیه قبل از آن است که امن برای استفاده دوباره. گاهی اوقات این مواد شیمیایی شسته به آب بدن و آن را unpotable و نا امن برای حیوانات. محصولات تمیز کردن معمولی مطرح خطراتی مانند سوختگی های شیمیایی برای پوست و چشم. دوستدار محیط زیست پاک کننده نیست خورنده و دیدار با استانداردهای سختگیرانه در مورد استنشاق سمیت اشتعال پذیری و جذب پوست شود.

خود را کمپوست

کود ساخته شده از کمپوست در بهبود کیفیت خاک با بازگرداندن رطوبت هوا و مواد مغذی است. فلیکر

استفاده بیش از حد از کودهای شیمیایی می تواند منجر به برگ بو که در آن پوشش گیاهی جدوگاه و می میرد قبل از موعد مقرر و در نتیجه اسیدی شدن خاک رندر آن است معدنی و مواد معدنی, کمبود. چنین شیمیایی پساب آلوده ذخایر آبهای زیرزمینی و افزایش شدید بیماری در نوع بشر و همچنین به عنوان حیوانات. اگر ما می تواند همه را کشت غیر سمی و سبزی در باغ و با استفاده از روش کمپوست به عنوان کود ما در حال حاضر گرفته شده یک گام بزرگ به سوی زندگی پایدار.

کود ساخته شده از کمپوست در بهبود کیفیت خاک با بازگرداندن رطوبت هوا و مواد مغذی آن نیز کاهش مقدار آب مورد نیاز برای باغبانی در نتیجه کمک به حفظ منابع گرانبها. متشکل از برگ های خشک, برش چمن و آلی زباله آشپزخانه کمپوست کاهش انتشار گاز متان در محیط زیست و تغذیه مواد مغذی در خاک ضروری است که برای رشد مطلوب گیاهان. بیشتر شما می توانید با استفاده از این کمپوست در ایجاد باغ آشپزخانه خود را با رشد سبزیجات ،

استفاده از بازیافت محصولات

بازیافت کمک می کند تا به منظور کاهش مصرف انرژی, کاهش مصرف, تازه, مواد خام و هوا و آلودگی آب (از landfilling) با کاهش نیاز به صورت معمولی دفع زباله و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای. نه تنها بازیافت, اما شما می توانید upcycle مبلمان منزل توسط نوسازی آن است. یکی می repolish آن تغییر رنگ و ایجاد یک نگاه کاملا جدید. بنابراین دفعه بعد زمانی که شما می توانید نیاز به خانه خود را یک نگاه تازه در نظر بگیرید upcycling مبلمان به جای دادن آن را دور. یک کت تازه رنگ یا لهستانی می تواند یک راه طولانی بروید.

همچنین بخوانید: درختان برگزاری مذهبی ارزش کاشته می شود تا دولت

جمع آوری آب باران

یک راه جایگزین از ذخیره سازی آب باران در طول فصل موسمی برای هر خانه پشت بام جمع آوری آب باران و یا یک بشکه باران/فراورده های آن. این از ویژگی های ضروری از خانه های پایدار. اما لطفا به یاد داشته باشید که آب باران استفاده می شود هرگز باید بدون اینکه تحت درمان است.

نصب پانل های خورشیدی

پانل های خورشیدی یک از ویژگی های ضروری برای هر محیط زیست-خانه نه تنها فراهم می کند, پاک, برق, اما قطعا آن را یک سرمایه گذاری بلند مدت با هزینه های نگهداری پایین. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب