Truecaller می گوید بان توسط ارتش هند است 'ناعادلانه'

With ارتش هند درخواست پرسنل خود را به حذف 89 برنامه های سوئد تماس گیرنده شناسایی برنامه Truecaller روز پنجشنبه

توسط ABDOOSNEWS در 20 تیر 1399

With ارتش هند درخواست پرسنل خود را به حذف 89 برنامه های سوئد تماس گیرنده شناسایی برنامه Truecaller روز پنجشنبه نامیده گنجاندن آن در فهرست ممنوع برنامه های کاربردی به عنوان "غیر عادلانه" و "ناعادلانه".

این لیست نه تنها شامل برنامه های چینی مانند Infinite است که قبلا توسط دولت ممنوع اعلام, اما همچنین دارای سیستم عامل محبوب مانند Facebook, Instagram, Snapchat, زوم, و ق, در میان دیگران.

Follow us on Facebook برای دریافت اخبار بیشتر در به روز رسانی از ما!!

ارتش هند می خواهد پرسنل خود را برای حذف این برنامه ها بیش از نگرانی های امنیت ملی.

"این ناامید کننده است و انده به یاد بگیرند که Truecaller است که در میان لیست 89 نرم افزار ممنوع بودن با نیروهای مسلح برای پرسنل ، Truecaller برنامه از سوئد هستند که در نظر هند آن را" یک Truecaller سخنگو در بیانیه ای گفت.

که مقر آن در استکهلم Truecaller فراهم می کند مجموعه ای از خدمات از جمله شماره گیر ارائه می دهد که تماس گیرنده ID, تشخیص دادن پیام و بیشتر.

"ما می خواهیم به تکرار است که Truecaller باقی مانده است امن برای استفاده از هر دو برای شهروندان ما و برای ما محترم نیروهای مسلح پرسنل. ما هیچ دلیلی برای Truecaller به این لیست و این موضوع را بررسی بیشتر" اضافه بیانیه است.

Truecaller says ban by Indian Army 'unjust'
Truecaller است که در میان لیست 89 نرم افزار ممنوع بودن با نیروهای مسلح برای پرسنل ، فلیکر

"Truecaller فراهم می کند یک سرویس حیاتی برای بیش از 170 میلیون نفر در هند شناسایی و مسدود کردن صدها میلیون دادن تماس ها و اس ام اس هر روز" به آن اضافه شده است.

گفت: گنجاندن آن در فهرست "غیر عادلانه" و "ناعادلانه" به آنها اضافه شده است که این فروشگاه ها تمام اطلاعات کاربر در هند و تمام ویژگی های نرم افزار هستند که بر اساس اجازه و غیر فعال به طور پیش فرض.

علاوه بر این اکثریت Truecaller کارکنان در سطح جهان هستند و پلت فرم ها نیست phonebooks و یا فروش اطلاعات کاربر آن را ادعا کرد.

همچنین بخوانید: ابر آشپزخانه: یک هنجار جدید برای ناهار خوری

در سال 2019 در یک کابوس برای هزاران نفر از Truecaller کاربران در هند به اصطلاح اشکال به طور خودکار ایجاد شده خود را یکپارچه پرداخت رابط (آپی) حساب با ICICI بانک بدون رضایت آنها باعث وحشت و هک ترس.

آنها بعد از عذرخواهی به کاربران بودند که متاثر از اشکال. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن