گرمسیری افسردگی: سه در خلیج فارس یکی برای تماشای

استیضاح محاکمه بیماری های همه گیر شدید تظاهرات و شورش قتل اورلئانز حتی یک طاعون از ملخ (بله) تبدیل شده اند 202

توسط ABDOOSNEWS در 13 خرداد 1399

استیضاح محاکمه بیماری های همه گیر شدید تظاهرات و شورش قتل اورلئانز حتی یک طاعون از ملخ (بله) تبدیل شده اند 2020 به یکی برای ضبط کتاب — کتاب ما همه می خواهم برای از بین بردن با آتش اگر ما آن را از طریق سال — و آن را تنها آغاز ماه ژوئن. اما از آن است که در حال حاضر ژوئن 1, این بدان معناست که چیز دیگری برای کسانی از ما در طول سواحل آمریکا: فصل طوفان.

و پسر این یکی همیشه شروع به شلیک در تمام سیلندر. اولین روز از فصل جمعه بود و ما در حال حاضر در حال کار بر روی گرمسیری, افسردگی, سه, شکل گرفته است که در جنوب خلیج مکزیک است. اگر از آن می رسد طوفان گرمسیری قدرت در ماه ژوئن 5 (که به نظر می رسد نتیجه گیری در این نقطه), کریستبل به عنوان آن را به نام تبدیل خواهد شد اولین تشکیل سومین طوفان در اقیانوس اطلس تاریخ است.

که طاعون از ملخ نیست به دنبال بد در مورد حق در حال حاضر ،

ملی طوفان مرکز پیش بینی آن را پر پیچ و خم در اطراف خلیج کامپچه از طریق پایان هفته و به تدریج شروع به حرکت به سوی شمال در اطراف لبه از بالا و فشار. که در آن است که فشار بالا است و چگونه قوی آن است که در نهایت تعیین پیش بینی مسیر برای هر طوفان موفق به آن را دور از سواحل مکزیک.

بین در حال حاضر و جمعه در سواحل مکزیک و بخش هایی از بلیز و گواتمالا خواهد بود هولناک با بارش به عنوان سیستم ریش در مورد. وجود حالات متعددی از تعامل با زمین است که می تواند باعث طوفان به مرگ ترک آن باقی مانده به شکل بیشتر در شمال خلیج فارس به طور کامل تشکیل طوفان در حال ظهور. در حال حاضر به دلیل وجود دارد واقعا یک تعریف مرکز گردش گونه پیش بینی خواهد شد در سراسر نقشه را به معنای واقعی کلمه.

تا کنون بیشتر قابل اعتماد تر از مدل های کامپیوتری را پیشنهاد نهایی ریزش زمین در هر نقطه از جنوب تگزاس خط ساحلی به مرکزی لوئیزیانا. اما آن را مانند گفتن هواپیما شما در زمان از IAH را در زمین یا شیکاگو یا میامی. آن را ترک نمی کند مقدار زیادی از اتاق را برای برنامه ریزی است.

چون ژوئن 1 رسمی اولین روز از فصل طوفان, اما, این زمان خوبی برای شروع آماده سازی خود را و شاید یک طوفان در خلیج حق انگیزه. در سال 2014 ما با ارائه لیستی از باید برای فصل طوفان. آن را هنوز هم اعمال می شود. با توجه به این جنون ما شاهد بوده ایم در شش سال گذشته الکل بخشی ممکن است مهم تر از بقیه است.

هنوز, وجود ندارد, دلیلی برای ترس و وحشت بیش از این طوفان است. حتی اگر آن را نشانی از رسیدن به سواحل تگزاس به نظر می رسد بعید است به یک تهدید جدی مانند طوفان هاروی. برای یک, آن خواهد شد در حال حرکت بسیار سریع تر و به عمد در اطراف فشار بالا که ما در سال 2017, متاسفانه. همچنین, آن نمی باشد و انتظار می رود وحشتناکی به خوبی سازمان یافته و زمان آن می رسد ما در منطقه است.

هرگز کمتر تهیه چیز خوبی است. ما در حال فرض کنید شما در حال ذخیره بر روی کاغذ توالت و ضد عفونی کننده دست. شما باید مقدار زیادی از زمان برای مقابله با بقیه.

در حال حاضر در مورد آن قتل اورلئانز...



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن