امروز شراب خواری دیده بان: Watsky اجرا رپ در جهان رکورد

خسته از شراب خواری-تماشای هر Netflix اسکریپت سری? در حال حاضر نیاز به یک تازه را در موسیقی livestream کنسرت که

توسط ABDOOSNEWS در 17 اردیبهشت 1399

خسته از شراب خواری-تماشای هر Netflix اسکریپت سری? در حال حاضر نیاز به یک تازه را در موسیقی livestream کنسرت که تبدیل شدن به هنجار ؟ آیا شما تشنگی برای هیجان پیروزی و عذاب از شکست در این قحط و غلا از ورزش ایجاد شده توسط coronavirus بار ؟ اگر پس از روشن تقویم خود را برای بعد از 33 ساعت و 33 دقیقه یا بیشتر و آماده شدن برای یک Watsky شراب خواری به ضرب و شتم همه (یا حداقل یکی از قابل توجه) دیگران است.

سواحل غرب رپر زنده رود در ظهر امروز در هوستون (10 صبح از او West Coast خانه) را به تلاش برای شکستن زمان رکورد جهانی گینس برای طولانی ترین مستمر رپ عملکرد یک فرد است. ایستاده سابقه حدود 26 ساعت است. Watsky برنامه های آزاد برای 33 ساعت و 33 دقیقه است. این تعداد ممکن است نمادی از یک LP 33 1/3 دور در دقیقه است که متناسب از او تنها یک آلبوم جدید منتشر قرار دادناو ششمین آلبوم استودیویی و دوم خود را در "تقارن" آلبوم سری.

آتش تا خود را "کوچک صفحه نمایش درخشان" به دنبال تلاش خود را در Facebook صفحه و یا حرکت یا کشش ناگهانی و کانال های یوتیوب.

اگر شما تعجب که آیا او می تواند آن را انجام دهد در اینجا Watsky سراغ گزارش: او ساخته شده است یک حرفه ای از نوآورانه تبدیل می شود و با به چالش کشیدن خود را. او آمده از سان فرانسیسکو دکلمه شعر صحنه و رشد رپ مخاطبان در یوتیوب که در آن او را انباشته بیش از 200 میلیون views. او 2016 آلبوم x بی نهایتصعود به رتبه چهارم در بیلبورد رپ آلبوم نمودار. او می گذراند مجموعه ای از مقالات, چگونه به خراب کردن همه چیزکه شد پرفروش نیویورک تایمز. او به نظر می رسد در HBO را Def شعر, الن, NPR, PBS و Lin-مانوئل میراندا همیلتون Mixtape.

اما آن را فقط به اعتبار این که او را تهدید به زمان ثبت آن را نیز مهارت. فرمان او از کلمات را به او می دهد یک مزیت رقابتی است. به علاوه او اضافه کردم انگیزه پس تلاش خود را دو برابر به عنوان یک جمع آوری کمک با تمرکز بر گروه های مختلف مردم را که در کنسرت تور امکان پذیر است. او 39-نمایش تور برای قرار دادن لغو شد پنج روز قبل از آن مجموعه ای برای شروع در ماه مارس است. او را به همکاری با شیرین تسکین 501c3 غیر انتفاعی با هدف ارائه کمک به آسیب پذیر هنرمندان. بودجه مطرح خواهد شد تقسیم بین Watsky گروه و خدمه شیرین امداد و فن صندوق امداد راه اندازی به کمک ticketholders که قادر به بازپرداخت کشت 10 ، 000 دلار کمک مالی از Watsky.

او اعلام کرد که تلاش در رسانه های اجتماعی شنبه و گفت: این بخشی از تلاش خود را به "سعی کنید به نوبه خود چه احساس مانند یک شکست به چیزی مثبت است." او گفت: در کل قرار دادن تور موکول شده است برای همان سالن بهار آینده و تشویق طرفداران به بررسی برای به روز رسانی پس از "همه چیز در حال تغییر است هر روز و ما قصد داریم به ادامه گوش دادن به توصیه های پزشکی حرفه ای است." او اعلام کرد که فن صندوق امداد مجموعه برای کسانی که با غیر قابل استرداد می باشد هزینه های سفر و یا کسانی که با داشتن مشکل گرفتن قرار دادن بلیط بازپرداخت را انجام دهید. او را تشویق طرفداران به e-mail خود را مربوطه رسید به watskyrelief@gmail com "و ما کوچک اما توانا و خدمه در حال رفتن به انجام بهترین های ما به جای شما و برای گوش دادن به نیازهای شما."

طرفداران به دنبال راهنما می توانید به طور مستقیم کمک به تسکین شیرین وجود خواهد داشت و جوایز تشویقی ارائه شده برای کمک های مالی در طول رکورد جهانی تلاش از جمله آثار هنری اصلی خارج-از-چاپ وینیل, فریاد استراحتی در آزاد و بیشتر.

این زمان رکورد طولانی ترین مستمر رپ عملکرد توسط یک فرد 26 ساعت, 56 دقیقه و چهار ثانیه تعیین شده توسط پابلو آلوارز از گروه خوب گاومیش کوهان دار امریکایی در سال 2017. آلوارز جهان ثبت شد به دست آمده در دومین تلاش خود را. در سال 2016 او freestyled برای 25 ساعت متوالی اما این تلاش نبود تایید شده توسط گینس از آن را برآورده نمی سختگیرانه استانداردهای تعیین شده توسط جهان مهمترین ناظر از شکستن رکورد حرفه. با توجه به میامی جدید تایمز' کلیا Almeida حساب از Alvarez را برای اولین بار امتحان کنید, "او لوزه ها متورم او نمی تواند غذا خوردن او تقریبا سلامت عقل خود را از دست داده. سپس او متوجه تلاش خود را به حساب نمی."

Watsky شناخته شده برای خود را آتش سریع تحویل. او تایر خود و یا آهسته و با سرعت به برنده مسابقه است ؟ خود را در جدول دو طرفه است که هوشمندانه و خنده دار - آن را از رنج و تلاش به سادگی به رسیدن به خط پایان ؟ او مجموعه زندگی – بررسی در اینجا در هوستون در یک خانه از بلوز توقف در سال 2014 و در وایت اوک سالن موسیقی در سال 2018 – در حال پر جنب و جوش باور نکردنی که در آن او تغذیه انرژی از طرفداران مشتاق خود را. او را ذوق رنج می برند از انجام در انزوا به مجازی مخاطب ؟ او می تواند آن را انجام دهد ؟ محل شرط خود را و حل و فصل در کاسه فوق العاده از ماراتن رپ.

Watsky تلاش برای شکستن زمان رکورد جهانی گینس برای طولانی ترین مستمر رپ عملکرد توسط یک فرد با شروع از ظهر مرکزی امروز. دنبال livestreamed تلاش خود را در یوتیوب, حرکت یا کشش ناگهانی و Facebook pages.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن